Käärijän fanitusketju OFFICIAL
Meidän ihanan euroviisuedustajamme Käärijän virallinen fanitusketju. Cha Cha Cha:n livevedolla on alle viikossa jo liki kaksi miljoonaa näyttökertaa (UMK- ja ESC-kanavan näyttökerrat yhteensä), biisi on noussut monien listojen kärkeen ja Käärijä eli Jere Vantaalta herättää ihastusta ja sekoamista ympäri Suomea ja Eurooppaa. Tule tukemaan Kärtsärin ja Cha Cha Cha:n viisumatkaa! 🔥
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein ota tulta tämä teidän paska Kääriähehkutus.
Happamia sanoi kettu 😘
Mainio tapaus näin totisessa Suomessa. muistuttaa Veskua nuorena
Kuuntelin Eurovision podcastin, jossa käärijää haastateltiin englanniksi ja tälle nostan peukkuja! Poika puhuu kieliopillisesti väärin, mutta puheessa ei ole isoja taukoja, eikä mitään häpeää omasta kielitaidosta. Ainoastaan uskallusta käyttää sitä taidon tasoa, mitä hänellä nyt on. Vanhana kielten opena olen aina jankuttanut, että kielitaidossa on tärkeintä uskallus! Pitää vain uskaltaa käyttää kieltä, eikä pelätä tekemiään virheitä! Tärkeintähän on, että viesti menee perille jotenkin, ei virheettömyys! Tässä Käärijä antaa hyvää esimerkkiä nuorille rohkeudessaan! En ymmärrä niitä, jotka arvostelevat esim just sitä "rallienglantia". Olisiko parempi pitää suu kiinni? Ihan liikaa on jo äänettömiä suomalaisia. Hyvä Käärijä! (Vanhana kieltenopena itse kappale ja varsinkaan se umk-finaaliesitys ei ollut mieleeni, mutta itse poika on rohkea, toivon hänen pärjäävän).
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin Eurovision podcastin, jossa käärijää haastateltiin englanniksi ja tälle nostan peukkuja! Poika puhuu kieliopillisesti väärin, mutta puheessa ei ole isoja taukoja, eikä mitään häpeää omasta kielitaidosta. Ainoastaan uskallusta käyttää sitä taidon tasoa, mitä hänellä nyt on. Vanhana kielten opena olen aina jankuttanut, että kielitaidossa on tärkeintä uskallus! Pitää vain uskaltaa käyttää kieltä, eikä pelätä tekemiään virheitä! Tärkeintähän on, että viesti menee perille jotenkin, ei virheettömyys! Tässä Käärijä antaa hyvää esimerkkiä nuorille rohkeudessaan! En ymmärrä niitä, jotka arvostelevat esim just sitä "rallienglantia". Olisiko parempi pitää suu kiinni? Ihan liikaa on jo äänettömiä suomalaisia. Hyvä Käärijä! (Vanhana kieltenopena itse kappale ja varsinkaan se umk-finaaliesitys ei ollut mieleeni, mutta itse poika on rohkea, toivon hänen pärjäävän).
Hei ope! Ihana viesti sulta. Mä olen kanssa miettinyt, vuosia ulkomailla aikoinani asuneena, että lausuminen on ihan hyvällä mallilla ja asenne aivan timanttinen. Mitä olet mieltä, jos Käärijä hengailisi nyt pari kuukautta vaikka jonkun levy-yhtiön ei-suomenkielisen työntekijän kanssa, kielitaito paranisi varmaan todella nopeasti?
Eliitti antaa Suomelle Euroviisuvoiton palkkioksi Natoon liittymisestä. Näin onm.
Ovat kyllä rasittavia nuo jotkut reaktiovideot kun heti alussa kehotetaan sabskraibaamaan ja sitte se sabskraibaus-kehotus tulee useaan kertaan piisin aikana vielä. Sen erään vähän sössöttäen puhuvan lyhytsuisen ranskalaispojan ja erään filippiiniläisen meluisesti höhöttävän tyypin reaktiot ovat silti aika kivoja mutta niitä en oikein sulata jotka alkavat itse ryhtyä ja moshata kuunellessaan. Kymmenien tuhantten tilaajien reakoitsijat ovat monesti niitä jotka skippaan. Sellaisia joilal on vasta kymmeniä tai joku sata tilaajaa, reakoivat realistisemmalla tyylillä
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuota hihajuttua ja hiustyyliä ei muuteta. on jo nyt niin ikoninen yhdistelmä + piikkinahkahousut siihen päälle.
Hiustyyli ok, kun on ollut oma jo pitemmän aikaa. Mutta nuo vihreät hihat ja piikkipökät on tosi hölmön näköiset. Samantapaiset kuteet, mutta ilman ulokkeita, kiitos.
Suomessa ei paljon puhellakkaan, Italiassa ei paljon puhe lakkaa
Vierailija kirjoitti:
Onko hän varattu? Hetero?
Vai bi vai homo?
en todella halua että vero rahoillani tuetaan käärijää ja huu haa urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Puhunut jostain ex-tyttöystävästä, mutta ei mielestäni ole sanonut ettei pidä miehistä että mulla on toivoa vielä ;)
Jossain haastattlussa sanoi, että ei halua kommentoida onko tällä hetkellä suhteessa vai ei
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein ota tulta tämä teidän paska Kääriähehkutus.
Älä sano noin, itsekin olin alussa hyvin skeptinen häneen ja biisihän ei edelleekään ole ns minun musiikkia, mutta nyt olen alkanut lämmetä ja kun näin videon hänen englannin harjoittelusta, repesin. Kaverihan on täyttä kultaa, jotenkin oli niin hellyyttävää katsoa sitä hänen englannin ääntämistä ja ennen kaikkea aitoutta, tuo voi kantaa pitkälle🙌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhunut jostain ex-tyttöystävästä, mutta ei mielestäni ole sanonut ettei pidä miehistä että mulla on toivoa vielä ;)
Jossain haastattlussa sanoi, että ei halua kommentoida onko tällä hetkellä suhteessa vai ei
Voi hyvinkin tykätä miehistäkin, ehkä bi-curious, ainakin puhunut positiiviseen sävyyn sateenkaariporukoista ja joutuu varmasti valtavaan gaymiesten pyöritykseen Liverpoolissa.
Kuunnelkaa uusi ccc - freestyler smash up:
Kun Käärijä-kulta kutsutaan pressan linnaan, toivon että pukee miesten kansallispuvun jossa trademark-puffihihat. 😍
Olisi hauska mutta kumminkin asiallinen.
Miljoona kärpästä on aina oikeassa. Tässäkin markkinassa.
Onhan tuo Loreenin johto aika huomattava vedonlyöntilistalla, mutta hienoa, että ollaan kuitenkin toisena?