Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi on puhunut sukulaisille, ettei mieheni olisi meidän lapsen isä

Vierailija
03.03.2023 |

Yhdeltä sukulaiselta tuli viestiä, että ollaanko tietoisia tällaisista puheista. No ei oltu. Tuntuu ihan kamalalta, ei mitään tietoa kuinka pitkälle huhu on jo levinnyt. Ei anoppi ikinä ole minusta tykännyt, mutta sitä en tajua miten voi tehdä tällaista omalle pojalleen ja lapsenlapselle.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat sen miehesi keskustelemaan vakavasti anoppisi kanssa. On parasta, ettet sinä puutu siihen. Annat miehesi hoitaa kahdenväliset suhteet omaan äitiinsä.

En tiedä ovatko tämän tempun jälkeen enää keskusteluväleissä. Tässä ei ikävä kyllä ole kyse vain mieheni ja hänen äitinsä väleistä, kun sitä paskaa on levitetty ties kuinka pitkälle.

ap

Sitten ignooraat koko ihmisen ja otat reilusti etäisyyttä. Ei tuollaisiin tarvitse pitää yhteyttä, eikä olla väleissä. Uteliaille sukulaisille voi aivan hyvin sanoa: "Ette te kai kaikkea liirumlaarumia usko, ottakaa nyt järki käteen ja miettikää ihan itse! Eihän me olla edes missään tekemisissä ja siihen on vahvat syy.t"

Eli käänteinen psykologia toimii aina. Palautat "pallon" ja kysenalaistat vastapuolen  tilanteentajun.

-1

Anoppi vääntänee välien katkaisun muotoon "hah, olin oikeassa! Eivät ne olisi muuten nolostuneet!"

T. se äärimmäisen kiusaantunut isänsä "rakastajatar"

Vierailija
22/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi sanoi minulle nuorimmaisemme ollessa noin 4 kk vanha, että onkohan poika edes "Heikin" lapsi, kun vauva ei näytä yhdeltäkään heidän sukulaiselta. Mies ei tätä siis kuullut ja anoppi oli siihen aikaan hieman viiniä liikaa nauttiva rouva.

En keksinyt siihen mitään muuta kuin, että "tee testit" ja poistuin paikalta. Loukkaannuin asiasta todella pahasti, mutta en viitsinyt kertoa asiasta miehelle. Myöhemmin anoppi on asiaa monta kertaa hyvitellyt ja ei se meidän välejä sitten rikkonutkaan. Pojasta kasvoi isänsä kuva kaikin tavoin ja asiasta ei ole enää mitään epäselvyyttä.

Kyllä tällaisia siis sattuu, mutta en viitsinyt kantaa kaunaa anopille muutamaa kuukautta enempää. En ole pitkävihainen ja anoppi on ihana ihminen, anoppi ja mummi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat sen miehesi keskustelemaan vakavasti anoppisi kanssa. On parasta, ettet sinä puutu siihen. Annat miehesi hoitaa kahdenväliset suhteet omaan äitiinsä.

En tiedä ovatko tämän tempun jälkeen enää keskusteluväleissä. Tässä ei ikävä kyllä ole kyse vain mieheni ja hänen äitinsä väleistä, kun sitä paskaa on levitetty ties kuinka pitkälle.

ap

Mitäs jos anoppi on oikeassa, ehkä hän ei olekaan lapsin mummi ja poika isukki? Sitä asiaa et kertonut meillekään.

Vierailija
24/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se pakkonaimisten aikaan harvinaisuus ollut ettei isä välttämättä ollut vihille talutettu.

Veljeni tuli isäksi parin viikon suhteen jälkeen, tyttö kyseli häntä sitten bveljen työpaikalta, reissumies. Tottakai äiti oli ihan varma että nyt poikaa narrataan. Lapsi syntyi ja oli kuin isänsä, kiharatukkainen, tummasilmäinen poika, äiti vaalea elovena. Oli mieluisin miniä äidille ajan mittaan.

Vierailija
25/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäiset viattomasti anopilta mahdollisimman ison sukulaisjoukon kuullen, että niin, kukas se Matin isä oikein on.

Vierailija
26/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitten ignooraat koko ihmisen ja otat reilusti etäisyyttä. Ei tuollaisiin tarvitse pitää yhteyttä, eikä olla väleissä. Uteliaille sukulaisille voi aivan hyvin sanoa: "Ette te kai kaikkea liirumlaarumia usko, ottakaa nyt järki käteen ja miettikää ihan itse! Eihän me olla edes missään tekemisissä ja siihen on vahvat syy.t"

Eli käänteinen psykologia toimii aina. Palautat "pallon" ja kysenalaistat vastapuolen  tilanteentajun.

-1

Anoppi vääntänee välien katkaisun muotoon "hah, olin oikeassa! Eivät ne olisi muuten nolostuneet!"

T. se äärimmäisen kiusaantunut isänsä "rakastajatar"

Oliko äitisi missään vaiheessa hoidossa psykiatrisella osastolla, suljetulla sellaisella? Tuo nimittäin lievästi sanottuna häiriintynyttä ja sairasta.

-ohis

Vierailija
27/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysäiset viattomasti anopilta mahdollisimman ison sukulaisjoukon kuullen, että niin, kukas se Matin isä oikein on.

Tämä olisi muuten hyvä, mutta miksi kiusata yhtään enempää Mattia ja isäänsä, jotka jo kärsivät hullusta äidistä ja vaimosta eli ap:n anopista.

Vierailija
28/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nämä tuollaisia bold and beautiful huhuja. Itse en ymmärrä myöskään miten sukulaisilla on ihmeellisiä mieltymyksiä esim. lasten suhteen. Esim. ap:n esimerkissähän hän tulee dissanneeksi myös lastaan ja lapsenlastaan eli omia sukulaisia erittäin kysernalaisin huhuin melkein yhtä pahasti kun miniäänsä.

Vierailija
29/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitusta vaan.

Ei muuten ole mikään rikos sanoa että joku henkilö ei ole jonkun toisen isä.

Vierailija
30/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitusta vaan.

Kyllä tuo täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

Vierailija
31/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitusta vaan.

Yksityistiedon julkaiseminen.

Sukuoukeuden kieltäminen.

Vierailija
32/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä anoppi-tapauksissa mietin aina että eikö miehet voi sanoa äideilleen vastaan? Vai miksi nämä tuntuu aina jäävän täysin miniän ja anopin välisiksi asioiksi

Niinpä. Ja miksi miniät rääkyy palstalla niin mahdottomasti näistä anopeistaan, miksi ei osata ottaa tosiaan miehen kanssa puheeksi jos ongelmana on miehen äiti. Miten se ongelma poistuu sillä että keskustelupalstalla miljoonan akan lauma huutaa ja haukkuu anopin/anopit alimpaan hornastoon?

Vierailija
33/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo on useasti väittänyt veljeni olevan lapseni isä. Sukujuhliin oli lisäksi kutsuttu veljen vaimon työkaveri jolla melkein sama nimi kuin lapseni äidillä. Nyt sukulaiset uskoo näitä juttuja. Hitto mitä porukkaa

Vierailija
34/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitusta vaan.

Eikä täytä. 

Vierailija
35/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi dementiapäissään uhosi että olen vain lasteni kanssa vienyt hänen poikansa rahat ja hyötynyt hänestä.

Sujuvasti unohti että mieheni elätti häntä ja isäänsä ja oli itse siksi ihan persaukinen kun menimme yhteen. Mun rahoilla alettiin rakentamaan taloa perheellemme JA elätin appiksia hänen kanssaan lähes 20v.

Hienoa että on kiitollinen avusta ja siitä että kannustin hänen poikaansa eteenpäin elämässä😡

Vierailija
36/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut kolmisenkymmentä vuotta, ettei lapseni virallinen isä olisikaan isä. Anoppi ei ole huhuihin syyllinen, lapsi kun oli isänsä kopio pienenä, mikä helpotti lähisuvun suhtautumista. Mutta lapseni isän serkulla esimerkiksi oli varma mielipide asiasta ilman, että oli minua tavannutkaan. Ei ollut kiva kulkea kylillä, kun tultiin sanomaan, että minun pitäis päästää lapseni isä vapaaksi.

Vierailija
37/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan anoppi tietää.

Vierailija
38/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi dementiapäissään uhosi että olen vain lasteni kanssa vienyt hänen poikansa rahat ja hyötynyt hänestä.

Sujuvasti unohti että mieheni elätti häntä ja isäänsä ja oli itse siksi ihan persaukinen kun menimme yhteen. Mun rahoilla alettiin rakentamaan taloa perheellemme JA elätin appiksia hänen kanssaan lähes 20v.

Hienoa että on kiitollinen avusta ja siitä että kannustin hänen poikaansa eteenpäin elämässä😡

Jos anopilla on muistisairaus niin kai sinä nyt ymmärrät että puheet johtuu siitä sairaudesta. Et kai tosissasi voi loukkaantua dementoituneen ihmisen höpinöistä.

Vierailija
39/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitusta vaan.

Eikä täytä. 

No se varmistuu sillä että tekee rikosilmoituksen.

Vierailija
40/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitusta vaan.

Heh, ei poliisilla ole aikaa tutkia tuollaisia sanomisia.

Kun ei alunperinkään tiedä, onko anoppi edes noin sanonut.

Vai onko joku muu sukulainen kateuksissaan ja ilkeyksissään, pistänyt parastaan paskapuheissaan.

Tai vaikka toinen miniä, toinen anopin ns.vihaaja.

Sitäpaitsi asia kyllä selviää sataprosesttisesti DNA-testillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan