Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa

Vierailija
02.03.2023 |

Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.

Kommentit (1410)

Vierailija
481/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭

Miksi haluat antaa huomiota huonoille miehille? Miksi haluat että ne tekee töitä sun eteesi?

Ilmaisin itseäni huonosti. Viimeksi ollessani sinkku, kävin varmaan tuhansilla treffeillä, kunnes löysin jonkun jokseenkin normaalin. No hänkin osoittautui pettäjäksi ja on valehdellut muustakin. En jaksa nähdä vaivaa. Miehet saa lähestyä minua jos haluaa, mutta itse en aio lähteä enää aktiivisesti treffailemaan, koska se käy suorastaan työstä.

Ihmettelen kyllä miten tuo kumppanin saanti voi olla joillekin niin haastavaa. Muutama ystävätär päätyi eron jälkeen takaisin sinkkumarkkinoille hiljattain, eikä heillä kovin montaa kuukautta mennyt kun oli jo uudet miehet kainalossa (Tinderistä). Ja nämä miehet vaikuttavat ihan mukiinmeneviltä tapauksilta, mitä nyt olen vierestä seurannut. Ovat mukavia, ammatti löytyy, miellyttävän näköisiä etc.

Te jotka käytte "tuhansilla" (tarkoitit varmaan sadoilla) treffeillä eikä mitään jää käteen: miten te teette tuon? Miten tuollaisessa voi edes onnistua?

Mä taas en ymmärrä miten jotkut löytää nopeasti, koska itseeni ihastuu max yksi mies 10 vuodessa. Eli mistä nämä nopeasti pariutuvat löytävät yhden tai jopa useamman miehen tai naisen joka haluaa aloittaa parisuhteen??

Tämä on aivan avaruustiedettä itselleni, kun saan aina kuulla että mies ei halua jatkaa tutustumista, ei ole kipinää, ollaan kavereita, en pidä sinusta romanttisesti mutta hei onko toi sun kaveri sinkku (tositarina tämä viimeinenkin :D)... Ja olen siis sosiaalinen, iloinen luonne ja olin erittäin aktiivinen pyytämään miehiä treffeille etenkin vuodet 25-35, koska elättelin haaveita perheestä.

Kun kukaan ei kiinnostu, niin ei silloin parin löytäminen vain ole mitenkään mahdollista.

En sano tätä ilkeyttäni, mutta on aivan päivänselvää mistä kenkä puristaa sinun tapauksessasi: ulkonäkösi ei yksinkertaisesti vaan riitä. Vaikuttaa siltä että miehet eivät edes rekisteröi sinua "naiseksi", vaan olet heille androgyyni ystävä.

Olen tietenkin miettinyt tätä itsekin, mutta johan on ulkonäkövaatimukset sitten pilvissä. Olen hyvin perinteisellä tavalla perusnätti, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, vaatetyyliltäni naisellinen ja aavistuksen vintage (esim. Kukkamekko, villatakki, nilkkurit). Ei lävistyksiä, tatuointeja, shokkivärejä. Ei vammoja tai poikkeavuuksia, ihoni on hyvä. Kasvoni ovat täysin normaalit ja parhaaksi puolekseni koen isot siniset silmät, ne ovat oikeasti todella kauniit ja niitä kehutaan aina. En keksi mitään seikkaa ulkonäössäni joka estäisi miehiä kiinnostumasta. Ja toisaalta - en keksi mitään mitä itse haluaisin muuttaa, eli jos en tällaisena kelpaa, niin sitten en.

Miten te naiset pystytte aina kertomaan, että olette niin perusnättejä ja kauniita? Minusta ei miehenä ikinä olisi sanomaan, että olen komea ja minulla on kaikkia upeita ominaisuuksia, joista naiset tykkäävät. Naiset yleensä luettelevat juuri niitä ulkoisia ominaisuuksia inhokeikseen, joita minussa on. Kirkkaimpana esimerkkinä kalju.

Ulkonäön puolesta kelpaisit minulle, mutta ehkä käytöksen puolesta ei.

En sanonut ulkonäöstäni mitään muuta, kuin että olen kalju. Jo sen pitäisi olla turn-off niin sinulle, kuin ystävättärillesi.

Kalju ei todellakaan ole turn off. Kalju, parta ja silmälasit on yksi kuumimpia lookeja miehillä 😍.

Miksi tällaisia miehiä ei sitten näy romanttisten komedioiden pääosissa ihastuttamassa naisia? Tai mallikansioissa? Tai Tinderin suosituimpien miesten profiileissa? Näiltä miehiltä puuttuu nimenomaan nuo mainitsemasi asiat.

Vietätkö ihan oikeasti jälleen viikonlopun jankuttamassa meille mammoille tuota paskaa? Eikö sinulla ole mitään muuta elämää?

Tunnutte tuntevan toisenne. Miksi vietät aikaa miesvihaketjuissa haukkumassa alhaisia miehiä koko viikonlopun?

Vierailija
482/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää, jos mies on luonteeltaan nuuka.

Minulla menee suihkussa aikaa, koska pitkät hiukset ja tykkään shoppailla joka kuukausi noin 60 - 80 eurolla.

Kylläkai nyt maksat itse omat menosi?

No, kyllä ja siksi asunkin mielummin yksin, rahaa riittää paremmin shoppailuun eikä tarvitse kuunnella marmatusta vesilaskusta tai ettei ollut suuseksiä.

Suomessa kerrostalojen vesilasku on yleensä kiinteä. 

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?

Uranaiset ovat painajainen, elleivät he ole yrittäjiä. Olen nyt jo himmaileva yritysjohtaja, listannut yhtiön, tehnyt exitin ja olen taloudellisesti riippumaton. Olen ollut pörssiyhtiön hallituksessa ja nyt on hallituspaikkoja yhtiöissä, joissa olen sijoittajana. Onneksi kaupallisen akateemisen koulutuksen omaava puolisoni jäi kotiin hoitamaan lapsia.

Vierailija
484/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ihme, että naiset ei löydäkään meihiä, kun kaikki naiset on sen murto-osan miehien kimpussa. Onhan se Tinderissäkin todettua, että pieni osa miehistä saa lähes kaikki matchit. Samoin on oikeassa elämässä, vaikka ei välttämättä ihan yhtä radikaalisti, mutta kuitenkin selkeästi saman suuntaisesti. Minullakin on kavereita, jotka saavat sinkkuuntuessaan uuden parisuhteen hyvin nopeasti ja on valinnanvaraa. Sitten taas jotkut eivät saa ketään koskaan, vaikka ovat hyvinkin tavallisia miehiä. Näitä yhdistää naisten mieleen oleva ulkonäkö, jotka saavat helposti uuden parisuhteen. Naiset on sata kertaa pinnallisempia ulkonäön suhteen kuin miehet, vaikka mitä muuta väitettäisiin. Sen näkee Alastoman Suomenkin sivulla, jossa 130-kiloinen traani-akka saa usein 200 peukutusta, mutta jos on samanlainen mies, niin sitä ei peukuta kukaan.

Niin se taikasana on se hyvinkin tavallisia miehiä. Katsos kun ne ovat umpitylsiä. Ulkonäöstä viis. Mitä sellaisen hyvinkin tavallisen miehen kanssa voi tehdä? Yleensä ei mitään. Jutut niin tylsät ettei viitsi keskustella, yleensä eivät ole halukkaita matkusteluun, yhteisiin harrastuksiin. Jäljelle jää umpitylsä seksi, jota jokainen harrastaa ennemmin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa on muutenkin kivaa ja hauskaa.

Suuret on haaveet, mutta yleensä näillä jännämiehillä vain ei ole varaa siihen matkusteluun ym harrastuksiin.

Vierailija
485/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Naiset on yksilöitä ja me tykätään eri näköisistä miehistä.

Joku nainen haluaa varakkaan miehen, jollekin se ei ole välttämätöntä vaan luonne on tärkeämpi.

Me naiset ollaan yksilöitä ja ajatellaan eri tavalla.

Itselle käy hyvin kalju mies, mutta tietyt ammatit ei.

Kyllä. Mutta on tietyt ominaisuudet, jotka vetoavat suurimpaan osaan naisista. Esimerkiksi joku mies saattaisi olla ulkoisesti hyvin potentiaalinen, mutta on ylipainoinen ja surkea kampaus (ei kalju, koska siinä pätee niin eri säännöt. No tämä mies laittaa hiukset minttiin ja treenaa useita vuosia itsensä huippukuntoon. Ikää oli lähtötilanteessa 22 vuotta ja nyt 26. Mitä luulet, kumpi mies on enemmän lähes jokaisen naisen mieleen, tuo ensimmäinen vai jälkimmäinen?

Naiset eivät ole yksilöitä sen kummemmin, kuin miehetkään.

Vierailija
486/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ja naisia on erilaisia. Joillekin kelpaa tavikset ja jopa työttömät miehetkään eivät ole turn offi. Sitä vaan ei voi aina kaikkia miellyttää.

Vierailija
487/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen haluaa varakkaan miehen, jollekin se ei ole välttämätöntä vaan luonne on tärkeämpi.

Kyllä. Mutta on tietyt ominaisuudet, jotka vetoavat suurimpaan osaan naisista. Esimerkiksi joku mies saattaisi olla ulkoisesti hyvin potentiaalinen, mutta on ylipainoinen ja surkea kampaus (ei kalju, koska siinä pätee niin eri säännöt. No tämä mies laittaa hiukset minttiin ja treenaa useita vuosia itsensä huippukuntoon. Ikää oli lähtötilanteessa 22 vuotta ja nyt 26. Mitä luulet, kumpi mies on enemmän lähes jokaisen naisen mieleen, tuo ensimmäinen vai jälkimmäinen?

Kyllä naiset on yksilöitä eikä haluta yhtä ja samaa miestä.

Te miehet luovutatte naisen etsimisessä liian helposti.

Vierailija
488/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä taas hämmästyttävää miehenä lukea tätäkin. Tuntuu oikein, että olen harvinainen helmi tinder-miesten joukossa, kun etsin vakavaa suhdetta, ei elämänhallintaongelmia, työssäkäyvä, suht. kouluttautunut, urheilua harrastava, ok-näköinen, no, ehkä vähän lyhyt. Mutta sitten kun menen tinderiin, niin olen pelkkää ilmaa naisille. 

Siksi koska naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista.

Sillä että etsit vakavaa suhdetta ei ole mitään lisäarvoa naisille vaan naiset suosivat edelleen komeimpia panomiehiä ja valittavat sen jälkeen että "miehet haluavat vain seksiä".

Juurikin näin. Minun eräs kaverini laittaa Tinderiin edustavia mustavalkokuvia, joissa poseeraa kitara kädessä tai on hempeä ja miettiväinen katse kesäillan laiturilla jonnekin kaukaisuuteen. Saa tussua ihan älyttömästi. Joskus sanoin täällä aiheesta, niin joku mamma sanoi, että totta kai sellainen profiili kiinnostaa, johon on panostettu. Jos minä haluaisin löytää jostain deittisovelluksesta hyvän kumppanin, niin ihan vihon viimeisenä haluaisin sellaista, joka on ottanut varta vasten "myyviä poseraauskuvia". 1-2 tarpeeksi läheltä otettua perus arkielämän kuvaa ilman turhia keikistelyjä ja poseeraamisia , josta näkee ihmisen selkeästi ja asiallinen teksi olisi ainakin itselleni suurin turn on. Kaikki peilin edessä kiemurtelut ja perseen keikistelyt, niin voi tsiisus.

Perus arkielämän kuvaa? Ompa tympeä elämänasenne ja ei mikään ihme, että ei flaksi käy.

Vierailija
489/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä taas hämmästyttävää miehenä lukea tätäkin. Tuntuu oikein, että olen harvinainen helmi tinder-miesten joukossa, kun etsin vakavaa suhdetta, ei elämänhallintaongelmia, työssäkäyvä, suht. kouluttautunut, urheilua harrastava, ok-näköinen, no, ehkä vähän lyhyt. Mutta sitten kun menen tinderiin, niin olen pelkkää ilmaa naisille. 

Sillä että etsit vakavaa suhdetta ei ole mitään lisäarvoa naisille vaan naiset suosivat edelleen komeimpia panomiehiä ja valittavat sen jälkeen että "miehet haluavat vain seksiä".

Juurikin näin. Minun eräs kaverini laittaa Tinderiin edustavia mustavalkokuvia, joissa poseeraa kitara kädessä tai on hempeä ja miettiväinen katse kesäillan laiturilla jonnekin kaukaisuuteen. Saa tussua ihan älyttömästi. Joskus sanoin täällä aiheesta, niin joku mamma sanoi, että totta kai sellainen profiili kiinnostaa, johon on panostettu. Jos minä haluaisin löytää jostain deittisovelluksesta hyvän kumppanin, niin ihan vihon viimeisenä haluaisin sellaista, joka on ottanut varta vasten "myyviä poseraauskuvia". 1-2 tarpeeksi läheltä otettua perus arkielämän kuvaa ilman turhia keikistelyjä ja poseeraamisia , josta näkee ihmisen selkeästi ja asiallinen teksi olisi ainakin itselleni suurin turn on. Kaikki peilin edessä kiemurtelut ja perseen keikistelyt, niin voi tsiisus.

Parhaiten toimii juurikin mainostoimistotyyliset kuvat.

Kiiltokuvaprofiili jossa tekstiin on lisätty "rehellisesti" joku "heikkous" joka on oikeasti sellainen asia josta naiset pitävät (tyyliin ensin kuvataan riittävästi maskuliinisuutta ja sitten mainitaan että toisinaan minäkin olen herkkä ja itken, minusta mieskin saa itkeä).

Tietysti ensin pitää olla komea.

Vierailija
490/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. käy mies joka on 170 - 214 cm eikä ole väliä onko kalju, pitkähiuksinen vai lyhyt hiuksinen. Muut asiat vaikuttavat. Mutta ei me naiset niitä asioita välttämättä ääneen sanota.

Vierailija
491/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi miehet eivät voi kärsivällisesti odottaa vuoroaan kolmekymppisiksi saakka, kun naiset juoksevat juoksujaan ja kokeilevat niitä "vääränlaisia" (komeampia ja itsevarmempia mutta sitoutumishaluttomia) miehiä?

Vierailija
492/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?

Uranaiset ovat painajainen, elleivät he ole yrittäjiä. Olen nyt jo himmaileva yritysjohtaja, listannut yhtiön, tehnyt exitin ja olen taloudellisesti riippumaton. Olen ollut pörssiyhtiön hallituksessa ja nyt on hallituspaikkoja yhtiöissä, joissa olen sijoittajana. Onneksi kaupallisen akateemisen koulutuksen omaava puolisoni jäi kotiin hoitamaan lapsia.

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ja minä olen huippumalli.

Vierailija
493/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellaisessa vaiheessa etten halua kuin kevyttä tapailua ja suoraan sanottuna sitä seksiä miehiltä. Olen persoonana oikein mukava ja palautteesta päätellen hyvännäköinen ja laadukas, mitä se sitten tarkoittaakin kenellekin.

Pääsen treffeille helposti ja saan hyvää seksiä yllin kyllin. Ongelma on vain se ettei näistä miehistä meinaa päästä eroon. Poikkeuksetta on sovittu alusta alkaen ettei mikään vakava tule edes kysymykseen mutta ajan kuluessa miehillä onkin tunteet heränneet ja haluavat enemmän. Todella turhauttavaa monella tavalla.

Minulla ei kokemusta deittailusta jossa etsitään oikeasti parisuhdetta, luultavasti hyvin paljon ongelmallisempaa. Siksi reiluuden nimissä kerronkin heti ettei sellainen ole ajatuksissa niin eivät tuhlaa minuun aikaansa.

Varattuja miehiä, jotka eivät jää roikkumaan löytyy yllin kyllin. Tavataanko?

Vierailija
494/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on helppoa.

Kun teet tilit tinder+bumble+okcupid+facebook dating+badoo niin pääset heti tutustumaan satoihin miehiin ja sopimaan treffejä.

Ja jos treffailu ei suju niin sitten laihdutat, näin yksinkertaista se on naisena.

Tämä juuri on se ongelma, kukaan nainen ei halua satoja miehiä. Haluamme yhden uskollisen miehen.

Vierailija
495/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksunsa juosseet naiset eivät ole haluttuja. En minä ainakaan haluaisi kokenutta naista vaan suhteen tuoreelta pohjalta.

Vierailija
496/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus arkielämän kuvaa? Ompa tympeä elämänasenne ja ei mikään ihme, että ei flaksi käy.

Sanopa muuta. Tuo mies tietää, millaisella kuvalla joku toinen saa tussua (=se, mitä hän itsekin haluaisi), mutta sen sijaan, että hän ottaisi opikseen, hän käyttää viikonloppunsa opettaakseen naisille, että naisten pitää alkaa tykätä hänen perus arkielämän kuvistaan (huom. erikseen kirjoitettuna).

Eivät nämä edes halua naista, tai edes seksiä. He haluavat tekosyyn pysyä tämänkin päivän sisällä roikkumassa netissä.

Vierailija
497/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parisuhteessa eikä minun tarvitse naista mistään Tindereistä sun muualta etsiä. Laitoin vain lähinnä, että jos olisin sinkku ja haluaisin löytää sovelluksesta mahdollisimman hyvän naisen vakavaan suhteeseen, niin nuo olisivat itselle se turn on profiilissa. Toki sitä saa ihastua minkälaiseen poseeraavaan gigoloon tahansa, mutta ei pidä odottaa hengitystään pidättäen, että hyvän kumppanin löysit.

Vierailija
498/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksunsa juosseet naiset eivät ole haluttuja. En minä ainakaan haluaisi kokenutta naista vaan suhteen tuoreelta pohjalta.

Minä taas naisena en todellakaan olisi aikuisiällä enää halunnut miestä, jolla ne juoksut eivät jo ole juostuna.

Vierailija
499/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat varattuja jo. Muut pelaa deittiäppien peliä missä toinen hieman parempi kumppaniehdokas/pano odottaa nurkan takana uuden mätsin muodossa tinderissä/bumblessa, aina voi vaihtaa parempaan. Sä olet varmaankin kivan näköinen, mutta kun nurkan takana joku saman näköinen mutta hänellä onkin DD:t tai silarit, niin vaihtoon menet. Samaten jos kundi on ok näköinen, äpeissä löytyy helposti hieman komeampi jolla talous kunnossa jne.

Vierailija
500/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se taikasana on se hyvinkin tavallisia miehiä. Katsos kun ne ovat umpitylsiä. Ulkonäöstä viis. Mitä sellaisen hyvinkin tavallisen miehen kanssa voi tehdä? Yleensä ei mitään. Jutut niin tylsät ettei viitsi keskustella, yleensä eivät ole halukkaita matkusteluun, yhteisiin harrastuksiin. Jäljelle jää umpitylsä seksi, jota jokainen harrastaa ennemmin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa on muutenkin kivaa ja hauskaa.

Kelatkaas kun miehet toteaisivat naiset paskaksi seuraksi jotka eivät kelpaa kuin seksiin, ja sekin on huonoa. Tuomittaisiinko viesti naisvihana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän