Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa

Vierailija
02.03.2023 |

Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.

Kommentit (1410)

Vierailija
1401/1410 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miten nostaa tasoaan? Olen tosi epäsuosittu miesten keskuudessa. Olen 158 cm/50 kg ja tiimalasivartalo. Hiukset on vaaleat hyvinhoidetut ei värjätyt ja puolipitkät. Meikkaan luonnollisesti ja iho on nyt hyväs kunnossa(tehty kalliita hoitoja ym). Pukeutuminen on aika värikästä ja ihan perussiistiä. Kohta täytän 27 enkä oo ikinä seurustellut vakavasti ja mun on tosi vaikea saada miehiä kiinnostumaan. Tosi stressaavaa. En ymmärrä missä mättää.

N26

En minäkään tuolla kuvauksella, epäilisin jonkin sortin trolliksi.

Ei oo trolli. Ja toiselle joka minulle vastasi niin tiedän kyllä että naisilla ja miehillä on eri maku. Ihmetyttää vaan kun naiset aina ihmettelee miksei minulla ole ketään. Voihan se olla vaan sellasta small talkkia.Voi myös olla  ettei ulkonäköni sitten iske miehiin jostakin syystä.

Vierailija
1402/1410 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh asiaa voi hyvin verrata esim ryhmäseksissä kuinka moni nainen on ollut kahden miehen kanssa yhtaikaa? Kuinka moni mies on ollut 2 naisen kanssa lienee ihan atomiosa ja on se sellainen lottovoitto jos tulee edes mahdollisuus. Kerran olen itse ollut 2 naisen kanssa joista toinen oli ex tyttöystäväni kaveri mutta toista tilaisuutta ei ole tullut vaikka mahdollisuus on ollut monta kertaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1410 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu naisena on helppoa, kun nainen pitäytyy omalla tasollaan olevissa miehissä. Se voi olla vaikeaa, kun keskittyy etupäässä pari pinnaa "korkeammalla" oleviin miehiin. Tosi moni nainen pyrkii jälkimmäiseen, ja siinä sitten näppinsä usein polttavat. Mutta siis onhan deittailu keskimäärin ehdottomasti helpompaa naisille kuin miehille, etenkin nuorena. 

Vierailija
1404/1410 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh asiaa voi hyvin verrata esim ryhmäseksissä kuinka moni nainen on ollut kahden miehen kanssa yhtaikaa? Kuinka moni mies on ollut 2 naisen kanssa lienee ihan atomiosa ja on se sellainen lottovoitto jos tulee edes mahdollisuus. Kerran olen itse ollut 2 naisen kanssa joista toinen oli ex tyttöystäväni kaveri mutta toista tilaisuutta ei ole tullut vaikka mahdollisuus on ollut monta kertaa

Eh. Harvoin tulee ehkä spontaanimmin vastaan tuollaisia tilanteita miehille, mutta jos miehenä etsimällä etsit tuollaista järjestelyä, etenkin jos naisten tasolla ei ole väliä, niin kyllä tuo varmaan aika helposti onnistuu. Jonnekin pervojen nettisivulle vaan etsimään seuraa, tuskin vaikea järjestää. Suurin osa miehistä kun ei etsimällä etsi tuollaista säätöä.

Vierailija
1405/1410 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailu naisena on helppoa, kun nainen pitäytyy omalla tasollaan olevissa miehissä. Se voi olla vaikeaa, kun keskittyy etupäässä pari pinnaa "korkeammalla" oleviin miehiin. Tosi moni nainen pyrkii jälkimmäiseen, ja siinä sitten näppinsä usein polttavat. Mutta siis onhan deittailu keskimäärin ehdottomasti helpompaa naisille kuin miehille, etenkin nuorena. 

Mä olen koulutettu, hoikka & treenattu nainen. Tuskin mun tasoa on mikään plösö amiskaan. Lapsettomana en myöskään ihan heti huoli mitään isukkeja. Vaadinko siis liikaa kun haluan kaltaiseni? Tuloista/varallisuudesta en niin välitä. Kunhan tulee omillaan toimeen.

Vierailija
1406/1410 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset vaan saavat helposti miehiä

Vierailija
1407/1410 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin kolme viikkoa eräässä deittipalvelussa ja sain noin sata yhteydenottoa miehiltä. Oli vara valita. Valitsin kolme, joista yksi on jäänyt haaviin. Vaikuttaa mukavalta, homma vasta alullaan, saa nähdä mitä tuleman pitää.

Vierailija
1408/1410 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se deittailu ole helppoa myöskään jos on ujo ja hiljainen.

Ei niin. Kaikki haluaa kaakattaja-kumppanin 

Vierailija
1409/1410 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 49v.... vanha siis. Deittailu kyllä onnistuisi, mutta mun elämäntilanne on semmoinen, etten vaan pysty repimään itseä jonnekin miesten liehittelyyn. Just tuumasin, että tämä aikakausi on elämässäni ohi. Seksielää oli 20v parisuhteen verran, mutta siihen jää sekin. Nyt vois sitten suositella, että mistä väriä elämään, kun kaikki hellyys ja rakkaus elämästä puuttuu nyt ja tulevaisuudessa.

Vierailija
1410/1410 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääset sentään treffeille.

Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?

Jos sulla on kymmeniä ehdokkaita, niin paljon todennäköisemmin sieltä löytyy joku mielenkiintoinen henkilö, jos verrataan siihen nollaan, joka suurimmalla osalla miehistä on kohtalona. 

Naisilla vain on sellainen, mielestään kai ihan looginen tapa, että jos koska tahansa ei löydy jokaiselle naiselle sitä ylimmän prosentin miestä, niin silloin heillä ei voi olla helpompaa kuin miehillä.

-eri 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän