Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa

Vierailija
02.03.2023 |

Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.

Kommentit (1410)

Vierailija
21/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääset sentään treffeille.

Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?

No ethän sä sitä etukäteen voi tietää onko mies treffeillä kiinnostavaa seuraa vai ei?

eri

No kyllähän sen jo ennen treffejä huomaa jos ei olla samalla taajuudella oikeastaan mistään. Silti mies saattaa ehdottaa treffejä.

Ja syy siihen on vain se, että mies kokeilee josko kuitenkin saisi seksiä.

"ei olla samalla taajuudella" = miehen ulkonäkö ei niin miellytä.

Miehet ovat kokeilleet mitä tapahtuu, kun laittaa miesmallin kuvan Tinderiin. Naiset lähestyvät kertoen miten hyvä persoonallisuus miehellä on ja miten syvälliseltä keskustelijalta hän vaikuttaa. 

Naiset myös alkavat epäinhimillistämään taviksia ja rumia miehiä näillä "haluaa vain seksiä" jutuilla, joka on opittu tv-sarjoista ja elokuvista kouluikäisenä. Nainen voi tällä tavalla olla kohtaamatta omaa pinnallisuuttaan, kun alkaa womansplainaamaan miehelle, että mitä hän haluaa ja se, mitä hän haluaa on tietysti jostain syystä väärin.

On kyllä kokemusta siitä, että mies vonkaa ja vonkaa vaikka sanoisi ettei kiinnosta. Mistä muusta on silloin kyse, kuin epätoivoisesta seksin saamisyrityksestä, kun kuvittelee, että nyt kyllä lohkeaa? Itsevarmalla miehellä ei olisi tarvetta vonkaamiseen, sillä hän luottaisi siihen, että saa seksiäkin jossakin vaiheessa jo sillä perusteella, että nainen viehättyy hänestä. Aidolla itsevarmuudella pääsee yllättävän pitkälle, mitä deittailemiseen tulee. eri

Vierailija
22/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on sitä tasa-arvoa mitä naiset halusivat. Useimmat miehet ovat nykyään suoria ja sanovat haluavansa pelkkää seksiä, koska mitä muutakaan niiltä naisilta mies voisi saada? Jotkut taas ovat nostaneet kytkintä koko deitti maailmasta, koska ovat onnellisempia yksin ja tajuavat että naiset haluavat vain hyötyä miehestä.

Mitä muutakaan? Miten olisi avioliitto, sielunkumppanuus, perhe ja lapset?

Vierailija
24/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sekö on ihanaa- pääset treffeille, mutta tulet hylätyksi sitten. Ei hirveästi kyllä itsetuntoa hivele.

Vierailija
25/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on sitä tasa-arvoa mitä naiset halusivat. Useimmat miehet ovat nykyään suoria ja sanovat haluavansa pelkkää seksiä, koska mitä muutakaan niiltä naisilta mies voisi saada? Jotkut taas ovat nostaneet kytkintä koko deitti maailmasta, koska ovat onnellisempia yksin ja tajuavat että naiset haluavat vain hyötyä miehestä.

Eli sinulla on tarjota naiselle vain pieni kärpäsiä ja 2 min äääh puuh sinun itsetyydytyspano? Mitäpä nainen tuossa saa? Ei mitään. Huonoa seksiä jämämieheltä. Siksi et pääse edes treffeille naisten kanssa. Naiset vaidtoavat sen sinusta.

Vierailija
26/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos sinusta tuntuu naisena, että deittailu on vaikeaa, niin pistä se potenssiin 4-10 riippuen miehen ulkonäöstä, niin saat miehen vaikeustason.

Vierailija
27/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan? Miten olisi avioliitto, sielunkumppanuus, perhe ja lapset?

Hyi olkoon.

Vierailija
28/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?

No ethän sä sitä etukäteen voi tietää onko mies treffeillä kiinnostavaa seuraa vai ei?

eri

No kyllähän sen jo ennen treffejä huomaa jos ei olla samalla taajuudella oikeastaan mistään. Silti mies saattaa ehdottaa treffejä.

Ja syy siihen on vain se, että mies kokeilee josko kuitenkin saisi seksiä.

"ei olla samalla taajuudella" = miehen ulkonäkö ei niin miellytä.

Miehet ovat kokeilleet mitä tapahtuu, kun laittaa miesmallin kuvan Tinderiin. Naiset lähestyvät kertoen miten hyvä persoonallisuus miehellä on ja miten syvälliseltä keskustelijalta hän vaikuttaa. 

Naiset myös alkavat epäinhimillistämään taviksia ja rumia miehiä näillä "haluaa vain seksiä" jutuilla, joka on opittu tv-sarjoista ja elokuvista kouluikäisenä. Nainen voi tällä tavalla olla kohtaamatta omaa pinnallisuuttaan, kun alkaa womansplainaamaan miehelle, että mitä hän haluaa ja se, mitä hän haluaa on tietysti jostain syystä väärin.

Hiusrajamies aikoo viettää taas perjantai-illan mammojen kanssa :-DDD

Vierailija
29/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehille nainen on käyttötavara ja hyötyesine, pilluteline.

Miksi vielä miehet ihmettelette, kun naiset eivät Tinderissä ym tykkää ja mätsää? Miksi alkaa kuuntelemaan jotain pillunmankunisùlinoita?

Koska tiedän useita (poikkeuksellisen komeita) miehiä, jotka ajattelevat naisia pelkkinä esineinä ja panevat oikealta ja vasemmalta naisia Turun kokoisessa kaupungissa.

Niin ja se oikeuttaa ajattelemaan naisia käyttötavaroina?

30/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Minulla on se ongelma, että pääsen usein treffeille, mutta miehet eivät halua jatkaa tutustumista kuin max 2-3 treffien ajan. Olen ollut Tinderissä 19kk ja käynyt tänä aikana treffeillä 21 eri miehen kanssa. Heistä ainakin puolet antoi minulle pakit. Itse olen antanut pakit ehkä kolmelle.

Vierailija
31/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?

1) Se, että olet johtavassa asemassa työelämässä, ei merkitse miehelle yhtään mitään, toisin kuin sinulle naisena.

2) Treenaaminen ja liikkuminen ovat hyvin suhteellisia käsitteitä (määrä ja laatu)

3) Et ole niin hyvännäköinen, kuin ystäväsi sanovat tai sinä kuvittelet. Olet todennäköisesti ihan tavallinen.

4) Miksi muut pariutuvat, mutta miehet haluavat sinun kanssasi vain tapailusuhteen tai salasuhteen? Olet kuitenkin hyvännäköinen, treenaat, liikut ja olet johtavassa asemassa työelämässä.

Vierailija
32/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Minulla on se ongelma, että pääsen usein treffeille, mutta miehet eivät halua jatkaa tutustumista kuin max 2-3 treffien ajan. Olen ollut Tinderissä 19kk ja käynyt tänä aikana treffeillä 21 eri miehen kanssa. Heistä ainakin puolet antoi minulle pakit. Itse olen antanut pakit ehkä kolmelle.

Oletko itse jo arvioinut, mitä teet mahdollisesti väärin? Miksi miehet eivät halua tavata, kuin tuon 2-3 kertaa?

Vierailija
33/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Se, että olet johtavassa asemassa työelämässä, ei merkitse miehelle yhtään mitään, toisin kuin sinulle naisena.

2) Treenaaminen ja liikkuminen ovat hyvin suhteellisia käsitteitä (määrä ja laatu)

3) Et ole niin hyvännäköinen, kuin ystäväsi sanovat tai sinä kuvittelet. Olet todennäköisesti ihan tavallinen.

4) Miksi muut pariutuvat, mutta miehet haluavat sinun kanssasi vain tapailusuhteen tai salasuhteen? Olet kuitenkin hyvännäköinen, treenaat, liikut ja olet johtavassa asemassa työelämässä.

1) Luulisi kiinnostavan, en ainakaan odota kenenkään muun elättävän minua

2) 5 kertaa viikko salia, päälle muut liikunta, kesät golfaan, talvella viihdyn rinteessä

3)Ai muut pariutuvat? Juurihan tuossa totesin, että ei koske vain minua. On tässä ystävienkin kautta kuullut niin uskomattomista äijistä, että ei ole välillä tiennyt itkeäkö vai nauraa. Mutta toki, palstamiesten mielestä tietenkin vika on vain ja ainoastaan minussa ;) Taidan lähteä tästä salille tyhjentämään pään viikon töistä, hyvää viikonloppua

34/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Oletko itse jo arvioinut, mitä teet mahdollisesti väärin? Miksi miehet eivät halua tavata, kuin tuon 2-3 kertaa?

He ovat sanoneet, ettei tunteita ole herännyt ja olen itse myös tulkinnut, että he koittavat mieluumin yrittää löytää parempaa seuraa.

Vierailija
35/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni merkitsi (ja merkitsee) se, että olen akateemisesti koulutettu, työelämässä, haluan kehittyä urallani ja yhdessä asuminen on mahdollista, koska haluamme samanlaista elämäntapaa ja elintasoa.

Enkä olisi sellaista miestä edes huolinut, jolle minun työni olisi ollut yhdentekevää. Tämä palsta on ainoa paikka, missä annetaan ymmärtää, ettei noilla asioilla olisi miehille merkitystä. Elävässä elämässä en tiedä yhtäkään sellaista pariskuntaa, jossa niin olisi.

eri

Vierailija
36/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi tuuri, kun menin elämäni ensimmäisille treffeille. Mies oli ulkomaalainen. Ei pyrkinyt heti pöksyihin ja käyttäytyi kuin herrasmies. Nykyisin jo 15v aviossa, lapsiakin on.

Vierailija
37/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2) 5 kertaa viikko salia, päälle muut liikunta, kesät golfaan, talvella viihdyn rinteessä

3)Ai muut pariutuvat? Juurihan tuossa totesin, että ei koske vain minua. On tässä ystävienkin kautta kuullut niin uskomattomista äijistä, että ei ole välillä tiennyt itkeäkö vai nauraa. Mutta toki, palstamiesten mielestä tietenkin vika on vain ja ainoastaan minussa ;) Taidan lähteä tästä salille tyhjentämään pään viikon töistä, hyvää viikonloppua

En tunne sinua, mutta jo viestistäsi näen, etten haluaisi parisuhteeseen kanssasi. Ihan sama, minkä pörssiyhtiön johtaja olet tai kuinka monta kertaa käyt viikossa salilla.

Miehet ei kestä pärjääviä ja puolensa pitäviä naisia. Mä olen edellisen kaltainen eronnut nainen. Ex aviomies kertoi yhdeksi haluamansa avioeron syyksi sen, että ei kestänyt kun olin niin itsenäinen .

Eli nainen ei saa olla liian itsenäinen . Jos taas on yksinkertainen ja osaamaton, on miehestä riippuvainen eikä sekään hyvä.

Vierailija
38/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni merkitsi (ja merkitsee) se, että olen akateemisesti koulutettu, työelämässä, haluan kehittyä urallani ja yhdessä asuminen on mahdollista, koska haluamme samanlaista elämäntapaa ja elintasoa.

Enkä olisi sellaista miestä edes huolinut, jolle minun työni olisi ollut yhdentekevää. Tämä palsta on ainoa paikka, missä annetaan ymmärtää, ettei noilla asioilla olisi miehille merkitystä. Elävässä elämässä en tiedä yhtäkään sellaista pariskuntaa, jossa niin olisi.

eri

Jos tositarkoituksella ollaan puolisoa etsimässä, niin nämä asiat ovat tärkeitä. Jokainen tuntemani akateeminen mies on naimisissa akateemisen naisen kanssa. Ei ole poikkeuksia. 

Vierailija
39/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:

Pelaatko peliä pelkästään Tinderissä tai nettisovelluksissa? Oletko käynyt yksilläkään treffeillä, mitkä ovat sinun aloitteestasi live-elämässä syntyneitä? Vai yritätkö saavuttaa parisuhteen täsmälleen samalla tavalla, kuin kaikki muut naiset: Lataat Tinderin, mätsäät vain tummien/pitkien/lihaksikkaiden/ei-kaljujen kanssa, odotat miehen tekevän keskusteluun aloituksen ja olevan aloitteellinen myös treffien suhteen.

Tämän lisäksi mahdollisesti joku mies pääsee kanssasi treffeille, mutta ennen treffejä olet luonut jo mielikuvan päässäsi, mitä miehen tulisi osata sinulta kysyä. Lisäksi olet jo valmiiksi ajatellut, että jos mies ei ole juuri täsmälleen sellainen, kuin olet aina unelmoinut, niin treffit jäävät yhteen kertaan?

Vierailija
40/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne sinua, mutta jo viestistäsi näen, etten haluaisi parisuhteeseen kanssasi. Ihan sama, minkä pörssiyhtiön johtaja olet tai kuinka monta kertaa käyt viikossa salilla.

Miehet ei kestä pärjääviä ja puolensa pitäviä naisia. Mä olen edellisen kaltainen eronnut nainen. Ex aviomies kertoi yhdeksi haluamansa avioeron syyksi sen, että ei kestänyt kun olin niin itsenäinen .

Eli nainen ei saa olla liian itsenäinen . Jos taas on yksinkertainen ja osaamaton, on miehestä riippuvainen eikä sekään hyvä.

Kaikki itsenäiset tuntemani naiset ovat parisuhteessa. Muutama todella dominoiva nainen on työelämässä tullut vastaan, mutta heilläkin on mies ulkomailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän