Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa

Vierailija
02.03.2023 |

Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.

Kommentit (1410)

Vierailija
81/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellaisessa vaiheessa etten halua kuin kevyttä tapailua ja suoraan sanottuna sitä seksiä miehiltä. Olen persoonana oikein mukava ja palautteesta päätellen hyvännäköinen ja laadukas, mitä se sitten tarkoittaakin kenellekin.

Pääsen treffeille helposti ja saan hyvää seksiä yllin kyllin. Ongelma on vain se ettei näistä miehistä meinaa päästä eroon. Poikkeuksetta on sovittu alusta alkaen ettei mikään vakava tule edes kysymykseen mutta ajan kuluessa miehillä onkin tunteet heränneet ja haluavat enemmän. Todella turhauttavaa monella tavalla.

Minulla ei kokemusta deittailusta jossa etsitään oikeasti parisuhdetta, luultavasti hyvin paljon ongelmallisempaa. Siksi reiluuden nimissä kerronkin heti ettei sellainen ole ajatuksissa niin eivät tuhlaa minuun aikaansa.

Itselläni samankaltainen tilanne ja haasteet.

Mikä siinä onkaan, jos rehellisesti kertoo ettei hae tiiviimpää suhdetta, seksiä vain tai satunnaista tapailua, niin sitä ei uskota. Ei uskota vaikka kuinka sanoo, ettei halua seurustella, silloin jos se toinen alkaakin haluta enemmän. Jäävät roikkumaan ja kärkkymään, jos sittenkin muuttaisin mieleni.

Siksi, että olet hyvännäköinen ja sinua on kiva koskea. Lisäksi olet todennäköisesti mukava ja menevää seuraa sängyssä. Miten mies voisi olla ihastumatta? Sinusta on vaikea luopua, koska haluaisi paljon enemmän. Ja jopa miehelle saattaa joskus tulla seksin rytinässä fiilis, että tässä on kyllä jotain enemmänkin. Vaikkei olisikaan. Näin minulle on miehenä käynyt, että seksin kautta on tullut aivan liian isoja fiiliksiä, mutta itse en ole jäänyt roikkumaan, vaan juossut karkuun.

Vierailija
82/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se deittailu ole rumille ihmisille helppoa sukupuoleen katsomatta. Rumalle miehelle hiukan helpompaa jos mies omaa luonnetta, keskivertonaiselle taas huomattavasti helpompaa kuin keskivertomiehelle. Siis ulkonäköä ajatellen.

Niin rumalle sosiaalisesti kömpelölle miehelle deittailu on aikalailla tekemätön paikka, ellei sitten joku tuttu parita tai nainen tee aloitetta. Ruma sosiaalisesti kömpelö nainen saa kyllä miesten lähestymisiä. Väittääkö joku nainen täällä ettei olisi saanut esimerkiksi Tinderissä yhtään tykkäystä? Aivan tavallisille miehille tämä on varsin perustilanne. 

Ne tykkäykset siellä Tinderissä ei tarkoita yhtään mitään! Useimmat miehet sarjatykkäävät kaikista naisista. Vasta matchin tultua katsotaan profiilia ja todetaan hyi mikäs kurppa tämä on, ettäs kehtasi tykätä minusta!!

Tätähän täällä jauhetaan päivästä toiseen - yhyy minusta tykkää vain läskit ja rumat. No miksi sitten itse tykkäsit heistä? Yhyy koska olen mies enkä saa yhtään tykkäystä.

On täysin naurettavaa ajatella että naiselle jokainen tykkäys olisi joku upea mahdollisuus päästä tutustumaan intopinkeänä odottavaan mieheen. Oikeille treffeille pääsy on työn ja tuskan takana kun suurin osa ei edes vastaa viesteihin tai vastailee yhdellä sanalla ja nainen joutuu vetämään koko keskustelua kaksin käsin eteenpäin...

Näin siis tavisnaisena Tinderissä. Seksiehdotuksiakaan en saanut, vaikka niitä täällä luvattiin "kympin miehiltä" 😂😂😂.

Niin, pointtina oli että saako tykkäyksiä. Voit ihan itse aloittaa keskustelun ja näin parantaa asemiasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellaisessa vaiheessa etten halua kuin kevyttä tapailua ja suoraan sanottuna sitä seksiä miehiltä. Olen persoonana oikein mukava ja palautteesta päätellen hyvännäköinen ja laadukas, mitä se sitten tarkoittaakin kenellekin.

Pääsen treffeille helposti ja saan hyvää seksiä yllin kyllin. Ongelma on vain se ettei näistä miehistä meinaa päästä eroon. Poikkeuksetta on sovittu alusta alkaen ettei mikään vakava tule edes kysymykseen mutta ajan kuluessa miehillä onkin tunteet heränneet ja haluavat enemmän. Todella turhauttavaa monella tavalla.

Minulla ei kokemusta deittailusta jossa etsitään oikeasti parisuhdetta, luultavasti hyvin paljon ongelmallisempaa. Siksi reiluuden nimissä kerronkin heti ettei sellainen ole ajatuksissa niin eivät tuhlaa minuun aikaansa.

Ei voi kuin ihmetellä... sinun täytyy olla todella kaunis. T. Tavis, kukaan ei ole koskaan ihastunut minuun, eikä halunnut jatkaa tutustumista, saati sitten "ei pääse eroon". Olen aina ollut se osapuoli joka torjutaan, ihan sama millainen mies on ollut kysessä. Ihaillen kuuntelen näitä tarinoita ja mietin millaista olisi jos edes yksi kiinnostuisi.

Minä myös. Joksikin aikaa joskus joku saattaa ihastua, tai hullaantua mutta siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa kunnolla seurustelemaan tuleekin hylkäys lähes puun takaa. Minulle ei ole miehen koulutuksella, pituudella, tai rahoilla merkitystä. Ihan normaaleita tavismiehiä joilla ei ole jatkuvasti oven takana jonoa, ovat olleet. En kaipaa mitään lahjontaa tai treffien kustantamista. Arkista välittämistä ja huomioimista vain. Ja kyllä, lähes joka päivä tulee ajatus mieleen että todellakin minussa varmasti on oltava se vika.

Jep. Kyllä minäkin tiedän että minussa se vika on, olenhan ainut kaikkia hylkäyksiä yhdistävä tekijä. Mitään selkeää syytä ei kuitenkaan ole löytynyt joten siinä mielessä vaikea lähteä muuttamaan jotain. Ei ole laihdutettavaa, olen jo sosiaalinen ja iloinen, pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun kivasti, voin jutella mistä tahansa kenen kanssa vaan... näitähän yleensä tarjotaan muutosvinkeiksi. Laihduta ja ole itse aktiivinen! No entäs jos on jo... Olen tullut siihen tulokseen että olen jotenkin kokonaisvaltaisesti epäkiinnostava ja erityisesti epäseksikäs, vaikka ulkonäköni on ihan hyvä. Se on joku muu, joku viba. Ehkä en edes voi sille mitään.

Pelkään pahoin että et arvioi omaa ulkonäköäsi objektiivisesti. Kertomasi perusteella on lähestulkoon varmaa että ongelmasi on nimenomaan ulkonäkösi.

Ei ole. Olen aivan normaali, tavallisen hyvännäköinen, naisellinen, en ylipainoinen. Tyylini on perinteinen, käytän mekkoja jne. Ja ennen kaikkea olen itse tyytyväinen ulkonäkööni.

Olen elänyt tällä planeetalla 40 vuotta. En muista koskaan tavanneeni "tavallisen hyvännäköistä" naista, josta kukaan mies ei olisi ollut kiinnostunut. En koskaan.

Onko joku muu joskus nähnyt tai edes kuullut tällaisesta, että joku "tavallisen hyvännäköinen" nainen ei herättäisi mitään kiinnostusta kenestäkään miehessä, ja miehet hänet aina torjuisivat?

Koko juttu kuulostaa aivan keksityltä.

Kiva että olen sinulle yksisarvinen. Tietenkin olemme harvinaisia, mutta en ole ainut laatuani. Olen tavannut muitakin.

Vierailija
84/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se deittailu ole rumille ihmisille helppoa sukupuoleen katsomatta. Rumalle miehelle hiukan helpompaa jos mies omaa luonnetta, keskivertonaiselle taas huomattavasti helpompaa kuin keskivertomiehelle. Siis ulkonäköä ajatellen.

Niin rumalle sosiaalisesti kömpelölle miehelle deittailu on aikalailla tekemätön paikka, ellei sitten joku tuttu parita tai nainen tee aloitetta. Ruma sosiaalisesti kömpelö nainen saa kyllä miesten lähestymisiä. Väittääkö joku nainen täällä ettei olisi saanut esimerkiksi Tinderissä yhtään tykkäystä? Aivan tavallisille miehille tämä on varsin perustilanne. 

Ne tykkäykset siellä Tinderissä ei tarkoita yhtään mitään! Useimmat miehet sarjatykkäävät kaikista naisista. Vasta matchin tultua katsotaan profiilia ja todetaan hyi mikäs kurppa tämä on, ettäs kehtasi tykätä minusta!!

Tätähän täällä jauhetaan päivästä toiseen - yhyy minusta tykkää vain läskit ja rumat. No miksi sitten itse tykkäsit heistä? Yhyy koska olen mies enkä saa yhtään tykkäystä.

On täysin naurettavaa ajatella että naiselle jokainen tykkäys olisi joku upea mahdollisuus päästä tutustumaan intopinkeänä odottavaan mieheen. Oikeille treffeille pääsy on työn ja tuskan takana kun suurin osa ei edes vastaa viesteihin tai vastailee yhdellä sanalla ja nainen joutuu vetämään koko keskustelua kaksin käsin eteenpäin...

Näin siis tavisnaisena Tinderissä. Seksiehdotuksiakaan en saanut, vaikka niitä täällä luvattiin "kympin miehiltä" 😂😂😂.

Niin, pointtina oli että saako tykkäyksiä. Voit ihan itse aloittaa keskustelun ja näin parantaa asemiasi. 

Pointtina ei ole saako tykkäyksiä, jos puhutaan oikeasti deittailusta. Tyhjillä tykkäyksillä ei tee yhtään mitään, jos tavoitteena on tavata joku kiva ihminen jonka kanssa viettää aikaa, etenkin vähän pitempään.

Ps. Kirjoitin "eivät vastaa viestiin" - kirjoitin itse jokaiselle matchilleni aloitusviestin, koska olinhan kiinnostunut tutustumaan heihin.

Vierailija
85/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukseni nettideittailusta ovat hyvin kielteisiä. Tarjokkaita riittää kyllä, mutta joukosta on työlästä seuloa ne, joista oikeasti olisi kumppaniksi. Naisena pitää huomioida ensimmäiseksi turvallisuus. Riski joutua stalkkaamisen, ahdistelun tai jonkin vielä pahemman uhriksi on naisilla miehiä korkeampi. Miehillä on enemmän päihdeongelmia, maksuhäiriömerkintöjä ja muita elämänhallintaan liittyviä ongelmia. Seuraavaksi pitää selvittää, onko mies sitä, mitä väittää olevansa. Pettäjiä sekä niitä, jotka väittävät haluavansa parisuhteen mutta oikeasti etsivätkin vain irtoseksiä, on valtavasti.

Vasta kun on saatu karsittua ehdokkaista pois nämä ilmeiset riskitapaukset, voidaan alkaa keskustella arvoista, yhteisistä mielenkiinnonkohteista ja muista vastaavista asioista. Tässäkin kohtaa on vielä iso riski tulla huijatuksi. En tiedä, tekevätkö myös naiset tätä, mutta minulle on lukemattomia kertoja valehdeltu mielenkiinnonkohteista uuden tapaamisen toivossa. On oikeasti iso pettymys huomata, että ei se tietty liikuntalaji tai musiikkigenre oikeasti kiinnostakaan toista yhtään, kun itse kuvitteli löytäneensä seuraa harrastukseen.

Vaihtaisin ilomielin määrän laatuun, vaihtaisin sata yhteydenottoa satunnaisilta miehiltä viiteen yhteydenottoon, jos nämä viisi olisi laadittu ajatuksella ja rehellisesti profiilissani esille nostamani toiveet huomioiden.

Vierailija
86/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin ihmetellä... sinun täytyy olla todella kaunis. T. Tavis, kukaan ei ole koskaan ihastunut minuun, eikä halunnut jatkaa tutustumista, saati sitten "ei pääse eroon". Olen aina ollut se osapuoli joka torjutaan, ihan sama millainen mies on ollut kysessä. Ihaillen kuuntelen näitä tarinoita ja mietin millaista olisi jos edes yksi kiinnostuisi.

Minä myös. Joksikin aikaa joskus joku saattaa ihastua, tai hullaantua mutta siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa kunnolla seurustelemaan tuleekin hylkäys lähes puun takaa. Minulle ei ole miehen koulutuksella, pituudella, tai rahoilla merkitystä. Ihan normaaleita tavismiehiä joilla ei ole jatkuvasti oven takana jonoa, ovat olleet. En kaipaa mitään lahjontaa tai treffien kustantamista. Arkista välittämistä ja huomioimista vain. Ja kyllä, lähes joka päivä tulee ajatus mieleen että todellakin minussa varmasti on oltava se vika.

Jep. Kyllä minäkin tiedän että minussa se vika on, olenhan ainut kaikkia hylkäyksiä yhdistävä tekijä. Mitään selkeää syytä ei kuitenkaan ole löytynyt joten siinä mielessä vaikea lähteä muuttamaan jotain. Ei ole laihdutettavaa, olen jo sosiaalinen ja iloinen, pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun kivasti, voin jutella mistä tahansa kenen kanssa vaan... näitähän yleensä tarjotaan muutosvinkeiksi. Laihduta ja ole itse aktiivinen! No entäs jos on jo... Olen tullut siihen tulokseen että olen jotenkin kokonaisvaltaisesti epäkiinnostava ja erityisesti epäseksikäs, vaikka ulkonäköni on ihan hyvä. Se on joku muu, joku viba. Ehkä en edes voi sille mitään.

Pelkään pahoin että et arvioi omaa ulkonäköäsi objektiivisesti. Kertomasi perusteella on lähestulkoon varmaa että ongelmasi on nimenomaan ulkonäkösi.

Ei ole. Olen aivan normaali, tavallisen hyvännäköinen, naisellinen, en ylipainoinen. Tyylini on perinteinen, käytän mekkoja jne. Ja ennen kaikkea olen itse tyytyväinen ulkonäkööni.

Olen elänyt tällä planeetalla 40 vuotta. En muista koskaan tavanneeni "tavallisen hyvännäköistä" naista, josta kukaan mies ei olisi ollut kiinnostunut. En koskaan.

Onko joku muu joskus nähnyt tai edes kuullut tällaisesta, että joku "tavallisen hyvännäköinen" nainen ei herättäisi mitään kiinnostusta kenestäkään miehessä, ja miehet hänet aina torjuisivat?

Koko juttu kuulostaa aivan keksityltä.

Todennäköisesti luulee itsestään liikoja ja yrittää vääränlaisia miehiä. Kyllä tavalliselle nätille naiselle aina ottajia löytyy runsaasti, sillä myös ne rumat ja ei niin tavalliset eli juopot, nistit ja muut ovat haluttuja. 

Siis pidät tuota kirjoittajaa a) valehtelijana b) rumempana kuin juopot ja nistit?

Ja millaiset miehet haluavat juoppoja ja nistinaisia? Mieti nyt hetki taas mitä suollat tänne.

Johan on taas rakentavaa keskustelua. Nainen kirjoittaa omista kokemuksistaan ja miehet kuorossa mitätöi tarinan, koska kyllä miehet tietävät mitä kaikkien naisten elämä on.

Aika jänniä päätelmiä tästä teet, taidat huutaa naisvihaa pääpunaisena kaikesta mahdollisesta? Luetun ymmärtäminen ei taida olla aikuisen tasolla, vai vedätkö jotain kaljaa perjantain kunniaksi? Kyllä tuossa nyt jotain mätää on jollei nättinä naisena mukamas saa huomiota. Pointtina oli että jopa niille rumille riittää kyllä ottajia. 

Etkö siis todella tajua, että se että joku ruma nainen on löytänyt kumppanin, ei millään tavalla takaa, että joku sitä rumaa paremman näköinen löytäisi myös? Eiväthän nämä asiat ole mitenkään yhteydessä toisiinsa. Juopot ja nistit seurustelevat keskenään, ja aika harva tavallista elämää viettävä ja kivan näköinen nainen haluaa juopon tai nistin kumppanin.

Vierailija
87/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuuvarmasti deittailu on keskitason naisille helpompaa kuin miehille. Varsinkin jos kelpuuttaisitte oman tasoisia miehiä treffeille.

Itse n.6-7 miehenä matchaan tasoisiani naisia Tinderissä ja olen hakemassa parisuhdetta. Suurin osa matcheista joko ei vastaa aloitusviestiini tai sitten vain yhdellä sanalla tai yhdellä lauseella ilman vastavuoroisia kysymyksiä takaisin.

He ovat siis tykänneet minun profiilistani, mutta eivät halua keskustella vastavuoroisesti tai tavata.

Olen onnistunut sopimaan useita treffejä, mutta naiset joko ghostaavat tai tulee jokin muu este, että miksi deitit ei onnistu.

Luultavasti näillä keskitason naisille tulee jatkuvasti itseään paremman näköisiä miehiä matcheiksi, joten se oman tasoisen vaatimattomampi mies on helppo unohtaa ja keskittyä niihin komistuksiin.  Keskitason mieheltä voi olla näköjään kiva saada huomiota, mutta ei kuitenkaan kiinnosta panostaa keskusteluun tai tapaamiseen, koska huomiota ja seksiä saa paremman tasoisilta miehiltäkin.

Jos tämä olisi naisen kirjoittama, sinulle sanottaisiin että et oikeasti ole 6-7 vaan huomattavasti alempitasoinen, ja yrität liian korkeatasoisia naisia.

Ja käskettäisiin laihduttamaan.

Vierailija
88/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tällainen joka ei pääse eroon miehistä. En ole erityisen kaunis mutta vetävä kuulemma ja mukava. Ilkeä en halua olla mutta jotenkinhan se on sanottava ettei tästä nyt sen kummempaa ole tulossa.

Vierailija
89/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuuvarmasti deittailu on keskitason naisille helpompaa kuin miehille. Varsinkin jos kelpuuttaisitte oman tasoisia miehiä treffeille.

Itse n.6-7 miehenä matchaan tasoisiani naisia Tinderissä ja olen hakemassa parisuhdetta. Suurin osa matcheista joko ei vastaa aloitusviestiini tai sitten vain yhdellä sanalla tai yhdellä lauseella ilman vastavuoroisia kysymyksiä takaisin.

He ovat siis tykänneet minun profiilistani, mutta eivät halua keskustella vastavuoroisesti tai tavata.

Olen onnistunut sopimaan useita treffejä, mutta naiset joko ghostaavat tai tulee jokin muu este, että miksi deitit ei onnistu.

Luultavasti näillä keskitason naisille tulee jatkuvasti itseään paremman näköisiä miehiä matcheiksi, joten se oman tasoisen vaatimattomampi mies on helppo unohtaa ja keskittyä niihin komistuksiin.  Keskitason mieheltä voi olla näköjään kiva saada huomiota, mutta ei kuitenkaan kiinnosta panostaa keskusteluun tai tapaamiseen, koska huomiota ja seksiä saa paremman tasoisilta miehiltäkin.

Jos tämä olisi naisen kirjoittama, sinulle sanottaisiin että et oikeasti ole 6-7 vaan huomattavasti alempitasoinen, ja yrität liian korkeatasoisia naisia.

Jep, kirjaimellisesti muutama viesti ylöspäin, naista informoidaan siitä, että koska miehet eivät ole innokkaasti treffailemassa, nainen yliarvioi ulkonäkönsä sekä yrittää liian komeita miehiä! :D Mutta sitten kun mies kirjoittaa samasta vaikeudesta saada viestiin vastauksia, se kertomus otetaan vastaan sellaisenaan ja syytetään naisia nirsoudesta.

Vierailija
90/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi oikeasti olemassa ilmiö, jossa naisten käsitys omasta haluttavuudesta on vääristynyt siksi, että liian "korkeatasoiset" miehet tykkäävät heistä, lienee ongelman ratkaisu se, että miehet lopettavat päättömän tykkäysten jakelun. Minkä ihmeen takia mainitsemasi komistukset tuhlaavat aikaansa näihin rumiluksiin? Heillähän pitäisi olla pääsy myös niiden oman tasoistensa naisten seuraan?

Vierailija
91/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen realisti ja tiedän tasoni. En ole koskaan elämässäni saanut seksuaalista huomiota itseäni tasokkaammilta naisilta, toisin kuin useimmat naiset varsinkin Tinderissä.

Tämä itseään paremman näköisiltä miehiltä helposti saatava huomio varmasti paisuttaa egoa ja huijaa heitä ajattelemaan että se on se taso minkä voivat saada sitoutettua parisuhteeseen.

Keskitason miehillä ei ole tälläistä ongelmaa, koska mitään huomiota ei todellakaan saa naisilta juuri ollenkaan. 

Vierailija
92/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä 2/3 suomalaisista onnistuu olemaan parisuhteessa jos sellaisen löytäminen edellyttää jotain mestariluokan tasoakrobatiakikkailua?

Vierailija
93/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä näissä naisten tarinoissa kaikki miehet ovat aina "ruinaajia, joilla on elämänhallintaongelmia, elämänkoulua ja alkoholismia"... Ihan hirveitä tapauksia, ja vielä kauniit naiset mätsäävät näiden kanssa? Mikä näissä miehissä herätti ensimmäisenä Tinderissä kiinnostuksen, että käytit 1/100 tykkäyksistäsi tällaiseen mieheen, jonka elämänhallinta oli varmasti profiilissa jollain tapaa näkyvissä?

Vierailija
94/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä 2/3 suomalaisista onnistuu olemaan parisuhteessa jos sellaisen löytäminen edellyttää jotain mestariluokan tasoakrobatiakikkailua?

Ovat pariutuneet nuorena ja hyvännäköisenä, tai vanhemmalla iällä, kun vaatimukset eivät ole olleet enää niin korkealla. Ne, joilla vaatimukset ovat vanhalla iällä (+35) korkealla, ovat heikossa tilanteessa.

Vierailija
95/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat pariutuneet nuorena ja hyvännäköisenä, tai vanhemmalla iällä, kun vaatimukset eivät ole olleet enää niin korkealla. Ne, joilla vaatimukset ovat vanhalla iällä (+35) korkealla, ovat heikossa tilanteessa.

35v on jo vanha :D No omat vaatimukset olivat nuorena paljon matalammat kuin nyt, lista asioista joita en halua on kasvanut kokemuksen myötä. N36

Vierailija
96/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääset sentään treffeille.

Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?

Tuo "seura ei kiinnosta" korreloi naisen ulkonäön ja kokemuksen kanssa.

Kun nainen lihoo tai vanhenee, rima laskee nopeasti. 

Kun saa huomiota tuhannelta eri mieheltä tosi helposti, siinä myös ego pullistuu ja koska joku miesmalli on joskus suostunut silmäpeliin, jäädään helposti odottamaan sitä. 

Kun jotain saa helposti, sitä ei osaa niin arvostaa.

Eräs sukulaisnaiseni oli nuorena hyvin kaunis, sitten mielenterveysongelmien myötä lihoi valtavasti ja seurusteli vähän aikaa sellaisen miehen kanssa, jota keskitason naiset välttelisivät oman turvallisuutensa takia. 

Lisäksi niillä ei-haluttavilla miehillä on se kriittinen funktio, että he nostavat naisen itseluottamusta sille tasolle, että naisen on helpompi ottaa kontaktia tai kehuja vastaan itseään paljon tasokkaammalta mieheltä. Miehillä ei ole mitään ilmaista itseluottamus- ja kehuautomaattia, vaan tavallinen mies saa kannustusta lähinnä kehitysvammaisilta ja jättilihavilta naisilta. 

Kun ei kaikki naiset saa tuollaista huomiota. Ne on ne muutamat superkauniit, joita tuo koskee ei todellakaan kaikkia naisia kollektiivisesti. Tämä on jo se virhe mitä miehet luulevat. Ei treffeille myöskään ole helppo päästä. Hyvin usein ne jäävät vain puheen tasolle.

99,2 prosenttia työkavereistani on naisia sosiaalialalla. Lähes kaikki ovat olleet varattuja, mutta nämä +40-vuotiaat ok-näköiset naiset saavat varattunakin koko ajan ehdotuksia miehiltä ollessaan ulkona. Eivätkä tasan ole mitään superkauniita. Seksiä sataa ovista ja ikkunoista, eikä parisuhteistakaan ole ollut mitään puutetta.

Voi hyvänen aika sentään. Ei takuulla tavallinen 40+ nainen saa seksiä ovista ja ikkunoista. Haloo nyt, uskotte vielä omia satujanne 😅.

T. Tavallinen ok näköinen 40v. Viimeksi joku mies kiinnostui viideksi minuutiksi v. 2017. Käyn aktiivisesti ulkona, yksin ja kavereiden kanssa, on monipuolista sosiaalista elämää ja nettideittailuakin olen kokeillut. Ehdotuksia ja parisuhteita tarjolla tasan 0. Ja tätä on ystävienikin elämä, vain yksi huippukaunis ja alipainoisen laiha saa jatkuvasti huomiota. Mutta hän onkin mallin näköinen.

Todennäköisesti tämä teidän naisten mielestä huippukaunis alipainoisen laiha on aivan normaalipainoinen ja normaalin näköinen 40-vuotias kaunis nainen. Olisiko niin, että sinä ja sinkkuystäväsi olette pyöreitä? Koska pyöreys on kaikkein keskeisin syy, mikä naisia estää pariutumasta. Se on ikävä totuus. Kyllä minäkin miehenä hyväksyn, että kaljuna olen paljon epäviehättävämpi, kuin jos minulla olisi hiukset päässä.

Kyllä nainen on alipainoisen laiha kun naiset niin sanovat.

Olen itse hoikka. Näen kyllä kun joku nainen on alipainoinen tai anoreksinen. Ei naiset halua näyttåä siltä. Moni mies jostain syystä ihailee luurankoja.

Alipaino vie kuukautiset ja se kertoo että kehossa on häiriötila.

Työkaveri kuoli anoreksiaan vuonna 2017. Aikuinen nainen.

Vierailija
97/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen realisti ja tiedän tasoni. En ole koskaan elämässäni saanut seksuaalista huomiota itseäni tasokkaammilta naisilta, toisin kuin useimmat naiset varsinkin Tinderissä.

Tämä itseään paremman näköisiltä miehiltä helposti saatava huomio varmasti paisuttaa egoa ja huijaa heitä ajattelemaan että se on se taso minkä voivat saada sitoutettua parisuhteeseen.

Keskitason miehillä ei ole tälläistä ongelmaa, koska mitään huomiota ei todellakaan saa naisilta juuri ollenkaan. 

Vaivaannuttaa, kun joku mies kertoo, miten naiset jonkin asian oikeasti kokevat. Ihan tosissasiko sinä kuvittelet pystyväsi sanoittamaan naisten deittailukokemuksia heitä itseään paremmin? Sekä miehissä että naisissa on niitä, jotka kuvittelevat olevansa oikeutettuja Hollywood-tähden näköiseen kumppaniin, ei tämä ole mikään sukupuolisidonnainen ilmiö. Naisena minulta ovat vonganneet sekä sellaiset miehet, joista olen itse ollut kiinnostunut, että sellaiset, joista en missään olosuhteissa kiinnostuisi. En tee tämän perusteella päätelmiä mistään niin typerästä kuin "tasostani". Viestistäsi näkee, että pidät naisia naiiveina, ikään kuin emme millään kykenisi erottamaan, milloin joku on seksin perässä ja milloin ei, vaan heti kun joku vähän huomiota osoittaa, alamme kuvitella mahdottomia. Toki virhearviointeja sattuu, mutta ei tämäkään ole kiinni sukupuolesta. Lukuisat peräkammarinpoikien thaivaimot, jotka ovat kiinnostuneita ihan vain puolisonsa ihanasta persoonasta, todistanevat tämän.

Vierailija
98/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?

1) Se, että olet johtavassa asemassa työelämässä, ei merkitse miehelle yhtään mitään, toisin kuin sinulle naisena.

2) Treenaaminen ja liikkuminen ovat hyvin suhteellisia käsitteitä (määrä ja laatu)

3) Et ole niin hyvännäköinen, kuin ystäväsi sanovat tai sinä kuvittelet. Olet todennäköisesti ihan tavallinen.

4) Miksi muut pariutuvat, mutta miehet haluavat sinun kanssasi vain tapailusuhteen tai salasuhteen? Olet kuitenkin hyvännäköinen, treenaat, liikut ja olet johtavassa asemassa työelämässä.

1) Luulisi kiinnostavan, en ainakaan odota kenenkään muun elättävän minua

2) 5 kertaa viikko salia, päälle muut liikunta, kesät golfaan, talvella viihdyn rinteessä

3)Ai muut pariutuvat? Juurihan tuossa totesin, että ei koske vain minua. On tässä ystävienkin kautta kuullut niin uskomattomista äijistä, että ei ole välillä tiennyt itkeäkö vai nauraa. Mutta toki, palstamiesten mielestä tietenkin vika on vain ja ainoastaan minussa ;) Taidan lähteä tästä salille tyhjentämään pään viikon töistä, hyvää viikonloppua

En tunne sinua, mutta jo viestistäsi näen, etten haluaisi parisuhteeseen kanssasi. Ihan sama, minkä pörssiyhtiön johtaja olet tai kuinka monta kertaa käyt viikossa salilla.

Miehet ei kestä pärjääviä ja puolensa pitäviä naisia. Mä olen edellisen kaltainen eronnut nainen. Ex aviomies kertoi yhdeksi haluamansa avioeron syyksi sen, että ei kestänyt kun olin niin itsenäinen .

Eli nainen ei saa olla liian itsenäinen . Jos taas on yksinkertainen ja osaamaton, on miehestä riippuvainen eikä sekään hyvä.

Niin, harvemmin kukaan tykkää ääripäistä, tuossa välissä on paljonkin erilaisia ihmisiä. Nuo itsenäisten tyyppien kanssa on kokoajan veitsen terällä ja rippuvaiset ovat roikkujia.

Vierailija
99/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?

1) Se, että olet johtavassa asemassa työelämässä, ei merkitse miehelle yhtään mitään, toisin kuin sinulle naisena.

Minun miehelleni merkitsi (ja merkitsee) se, että olen akateemisesti koulutettu, työelämässä, haluan kehittyä urallani ja yhdessä asuminen on mahdollista, koska haluamme samanlaista elämäntapaa ja elintasoa.

Enkä olisi sellaista miestä edes huolinut, jolle minun työni olisi ollut yhdentekevää. Tämä palsta on ainoa paikka, missä annetaan ymmärtää, ettei noilla asioilla olisi miehille merkitystä. Elävässä elämässä en tiedä yhtäkään sellaista pariskuntaa, jossa niin olisi.

eri

Jos tositarkoituksella ollaan puolisoa etsimässä, niin nämä asiat ovat tärkeitä. Jokainen tuntemani akateeminen mies on naimisissa akateemisen naisen kanssa. Ei ole poikkeuksia. 

Kyllä. Johtuu täysin siitä, että akateeminen nainen ei pariudu ammattikoulun käyneen miehen kanssa.

Johtuu siitä, että ammattikoululaiset eivät arvosta sitä naisen koulutusta vaan suhtautuvat siihen halveksivasti. Haluaisitko itse olla ihmisen kanssa, joka halveksuu viiden vuoden työpanostasi?

Kyllä minä olen ihan päinvastaisia kommentteja täältä akateemisilta naisilta lukenut, eivät arvosta ammattikoulum käyneitä ollenkaan, pitää olla akateeminen koulutus, kun ajatellaan että jokainen amis on sohvalla pierevä, kaljaa kittaava lantapuntti.

Vierailija
100/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kirjaimellisesti muutama viesti ylöspäin, naista informoidaan siitä, että koska miehet eivät ole innokkaasti treffailemassa, nainen yliarvioi ulkonäkönsä sekä yrittää liian komeita miehiä! :D Mutta sitten kun mies kirjoittaa samasta vaikeudesta saada viestiin vastauksia, se kertomus otetaan vastaan sellaisenaan ja syytetään naisia nirsoudesta.

Voin tuoda oman panokseni tähän, että te kaikki yliarvoitte oman ulkonäkönne, niin miehet kuin naiset. Älkää uskoko niitä seuraajianne ja kavereitanne somessa jotka kehuu ulkonäköänne. Ihan uskomattomille suohirviöille sanotaa että on kaunis tai komea. Niin ei sanota kuin ihmisille joita pidetään itseään rumempina ja katsokaa niitä jotka kommentoi teitä, hirveitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan