Voitteko vääntää rautalangasta: Mikä siinä jallupullossa on niin hauskaa?
En ymmärrä, miksi jallupullo naurattaa niin monia. Kymmeniä, kymmeniä juttuja olen elämäni aikana kuullut, joissa on naurettu hallupullolle/jallupullosta.
Voiko joku selittää, miksi jallu-vitsit naurattavat?
Kommentit (24)
Jallua joskus säännösteltiin. Annettiinko sitä sotaväelle, vai mitä?
Vähän samaa miettinyt.
Mieheni on muusikko ja nämähän juovat vaan yhden tähden jallua. Menee pröystäilyksi, jos tähtiä on enemmän.
Tämä vitsi on ollut noineen hauska jo kolkyt vuotta. Ei ole vielä mua saavuttanut. Onhan niitä muitakin, ihan varmasti olen ollut kuuntelematta kaikki. Sisäänulos.
Pliis, tulkaa nyt joku kertomaan!? Täällä muutkin ihmettelee?
Talonmiehen vapaapivä: jallu ilman kolaa. Sopii just tähän päivään.
Jallu oli aikoinaan myös suosittu miestenlehti.
Onko se jallu hyvää? Ja monen tähden?
Se mennee päähän saa gännit voi yökkäillä ja kaamea kanuuna
Jos ei Jallupullon jälkeen nukuta, on hermoissa vikaa.
Tyhjässä Jallupullossa ei ole mitään hauskaa.
Iloinen tervehdys kaikille!
Älkää vaan uskoko viranomaisia, poliitikkoja, "asiantuntijoita", valistajia, uskovaisia tai poliisia. He kaikki valehtelevat Suomen kansalle, aivan kuten he ovat tehneet jo jopa vuosisatojen ajan.
Polttakaa ihmeessä KANNABISTA, arvoisat ystävät. Se tekee todella hyvää mielelle, voin kertoa.
Googlettakaa "hullu puutarhuri", juu... Heheh! :-)
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa miettinyt.
Mieheni on muusikko ja nämähän juovat vaan yhden tähden jallua. Menee pröystäilyksi, jos tähtiä on enemmän.
Tämä vitsi on ollut noineen hauska jo kolkyt vuotta. Ei ole vielä mua saavuttanut. Onhan niitä muitakin, ihan varmasti olen ollut kuuntelematta kaikki. Sisäänulos.
Jallua juova muusikko 🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tunnin känni ja vähintään päivän mittainen krapula. Aika huono hyötysuhde tuossa on. Jos olisi päivän känni ja parin tunnin krapula niin vois ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tunnin känni ja vähintään päivän mittainen krapula. Aika huono hyötysuhde tuossa on. Jos olisi päivän känni ja parin tunnin krapula niin vois ymmärtää.
Eikö periaatteessa olisi järkevintä kännäillä päivällä, aloittaisi virkeänä ja yrittäisi saavuttaa ja ylläpitää sellaista loivaa nousua.
Itse ainakin illanvietossa joudun alkaa kiskomaan ihan kirkkaita, että se kännitila olis ja pysyis tai muuten alkaa väsyttämään ihan sietämättömästi. Seuraavana aamunahan se känni on vielä päällä, kun unia ei käytännössä ole.
Mutta jos päivällä kännäilis ja antais hiipua sit illalla pois..
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa miettinyt.
Jallua juova muusikko 🤮🤮🤮🤮
Täällä toinen :)
Vierailija kirjoitti:
Iloinen tervehdys kaikille!
Älkää vaan uskoko viranomaisia, poliitikkoja, "asiantuntijoita", valistajia, uskovaisia tai poliisia. He kaikki valehtelevat Suomen kansalle, aivan kuten he ovat tehneet jo jopa vuosisatojen ajan.
Polttakaa ihmeessä KANNABISTA, arvoisat ystävät. Se tekee todella hyvää mielelle, voin kertoa.
Googlettakaa "hullu puutarhuri", juu... Heheh! :-)
Terve. Uskon vaan enkä polta, mutta kiitos musailinkistä.
Vieläkään ei ole vastausta löytynyt?!
Vierailija kirjoitti:
Onko se jallu hyvää? Ja monen tähden?
No hyvää ja jallua en ole kuullut kenenkään väittävän. Vaikka olisi tähtiä enemmän. Jallun perusajatus on se kitkeryys, josta siitä tulee melkein blues juoma, aika melankolinen niinkuin Murheellisten laulujen maa. Ja tietenkin alkomaholi on tekevinään siitä tärkeän.
Myöskään yhden/kahden/kolmen tähden jallu ei saa hykertelemään naurusta.
-ap