Mitä lahjoja pyydätte mieheltänne naistenpäivänä?
Mä pyysin rahaa, skumppaa ja lahjakortin spaa'han =)
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Suklaata.
Tosin mies ne taitaa suurimmaksi osaksi syödä, on paljon minua persompi herkuille.
Liputettu miesvihasta
En ole koskaan pyytänyt mitään lahjoja. Miksi ihmeessä lahjoja pitäisi pyytää. Jos haluan jotain, ostan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö me ollakaan tasaarvoisia kun pitää olla naistenpvä.
On olemassa myös miesten päivä.
Todellisuus: päivää ei Suomessa tunneta tai vietetä tai huomioida.
"Suomessa miestenpäivää ei ole lisätty kalenteriin, sillä Yliopiston almanakkatoimisto ei pidä sitä Suomessa riittävän vakiintuneena"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia lahjoja ostatte miehellenne miestenpäivänä? Ai niin hups eihän sellaista päivää ole olemassakaan.
19.11
P.o. 19.11. Piste kuuluu aina päivämäärien kirjoitukseen.
en yhtään mitään, ihan turhaa hömpötystä koko päivä.
Vierailija kirjoitti:
en yhtään mitään, ihan turhaa hömpötystä koko päivä.
Samaa mieltä.
En mitään. Syntymäpäivänä muistamme toisiamme ja hääpäivänä mies on tykännyt ostaa ruusukimpun.
Sehän on alunperin ollut kehitysmaitten naisten päivä. Venäjällä se on juhlapäivä jolloin naista hemmotellaan ja 364 muuta päivää voikin hakata niistä paskat pihalle. Meillä on jo hyvä tasa-arvo, tällaista päivää ei tarvi viettää
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö me ollakaan tasaarvoisia kun pitää olla naistenpvä.
Niin, tuliko muka yllätyksenä?
En lähtökohtaisesti pyydä mieheltäni mitään. En lahjoja, roskapussien viemistä, pikku palveluksia, mitään. Sama toisinpäin. Miksi?
Kun ei odota mitään, on kaikki lahjaa.
Suhtautuminen naistenpäivään kertoo riittävästi ihmisen arvomaailmasta.
Ne joiden mielestä ks päivä on turha tms. eivät arvosta naisia eivätkä kannata tasaarvoa.
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe
Tuollainen lahjojenkerjääjä ois aika pikaseen niska-perseotteella ovesta ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Kauheasti naiset vaativat lahjoja niin käännetään kysymys näin päin mitä te itse olette antaneet miehelle lahjaksi miesten päivänä? Tuota kysymystä miettiessänne voitte miettiä onko ne lahjat mitä itse saatte saman arvoisia kuin ne mitä itse annatte?
:D
Mites miesten päivä, oman päivän hekin ansaitsevat. Mitä lahjaksi heille?
En vietä naistenpäivää. Miellän sen vahvasti neukkulan perinteeksi, sillä vaikka tiedän ettei sen alkuperä siellä ollutkaan, niin siellä sitä silti näkyvimmin punaisin kukin vietettiin - ja vietetään edelleen entisissä neukkumaissa, myös mm. Virossa työpaikoilla. Minusta vastenmielistä.