Mitä lahjoja pyydätte mieheltänne naistenpäivänä?
Mä pyysin rahaa, skumppaa ja lahjakortin spaa'han =)
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin naistenpäivä muka on?
Viikon päästä! 8.3 !!!!
Jaahas hyvä laittaa päivä ylös niin tietää milloin alkaa tulla foorumille valituksia siitä miten mies ei ole ostanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ostan etenkin naistenpäivänä lahjan aivan itse omilla rahoillani. Ihan vain siksi koska mä voin, kaikissa maissa se ei edes olisi mahdollista naisille.
Slay! Boss lady 👩💼 👑👠
Vierailija kirjoitti:
Vien ruusuja tai tulppaaneita, en ole vielä päättänyt. Ja tietty myös suklaata sydämenmuotoisessa konvehtirasiassa joko Fazerilta tai Maraboulta. Mietin vielä että hankkisin jotain kivaa noiden rinnalle. Katoin netistä hyviä naistenpäivälahjoja ja törmäsin tällaiseen tuoksuun https://t.ly/_YHN joka on sydämenmuotoisessa pullossa. Jos hajuvesivalinta menee pieleen niin sitten on ainakin kiva pullo mitä katsella :D
hyviä lahjoja on
Vierailija kirjoitti:
Mies muisti viime naistenpäivään koko perheen naisia ostamalla kaikille suklaarasiat ja keittämällä meille kunnon kupit kahvia.
Äiti sai tulppaaneita ja kävi myös siellä juomassa päiväkahvit.
Meidän mies muistaa aina kaikki nimipäivät yms ja lukioikäinen poikani on varmasti viemässä tyttöystävälleen taas perinteiset suklaarasiat.
Millainen on "kunnon kuppi kahvia"? Voisinko saada reseptin? Miksi poikasi vie monta sulkaarasiaa tyttöystävälleen? Eikö yksi riitä?
Mulla on luottokortti joka on kytketty miehen tiliin. En pyytele lahjoja vaan ostelen mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa?!? Tosi outo ajatus että saisin mieheltäni rahaa.
Keräilen yhtä tiettyä astiasarjaa ja tiedän että saan mieheltäni yhden lisää.
Onko teillä miehenne kanssa erilliset astiat? Ostatko sinä miehellesi astioita lahjaksi?
Kukkia, koru, leivos, hajuvesi, hieronta ja suklaata t. N24
Koruja, kukkia, suklaata, uusia vaatteita, alusvaatteita 🥰 oispa jo naistenpäivä 🥰
Ajattelin antaa suurenmoista munaani lahjaksi. Onko hyvä lahja ja pysynkö perinteisessä suklaa, tuoksu ja kukka valinnassa?
mun naisella on jo kaikkea mitä hän haluaa ja hän voi myös itse ostaa. Paitsi suurenmoista jättimunaani. Lahjani on kuin sinetöity. Voisin myös toki lausua muutaman runon vai onko runot liian korni lahja?
t. 12 cm mies
Älä kysy mitä miehesi voi sinulle antaa vaan mitä hyvää voit antaa miehellesi!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin antaa suurenmoista munaani lahjaksi. Onko hyvä lahja ja pysynkö perinteisessä suklaa, tuoksu ja kukka valinnassa?
mun naisella on jo kaikkea mitä hän haluaa ja hän voi myös itse ostaa. Paitsi suurenmoista jättimunaani. Lahjani on kuin sinetöity. Voisin myös toki lausua muutaman runon vai onko runot liian korni lahja?
t. 12 cm mies
12 cm ei ole suurenmoneinen t. 15 cm megaleka
Mies saa ihan itse keksiä lahjansa
En usko että mitään tulee, vaikka pyytäisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäitä alusvaatteita 👍
Stringit?
Suklaata.
Tosin mies ne taitaa suurimmaksi osaksi syödä, on paljon minua persompi herkuille.
Kauheasti naiset vaativat lahjoja niin käännetään kysymys näin päin mitä te itse olette antaneet miehelle lahjaksi miesten päivänä? Tuota kysymystä miettiessänne voitte miettiä onko ne lahjat mitä itse saatte saman arvoisia kuin ne mitä itse annatte?