Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Huono provo. Kunhan haluat suututtaa lukijat.
Panin nykyistä vaimoani heti ekoilla treffeillä. Oli niin hyvä että päätettiin jatkaa
Mä tykkään tavata jossain lounaspaikassa, syödään ja jutellaan ja siinä selviää, tuleeko jatkoa. Ei mielestäni tarvitse mitään erityistä. Molemmat maksaa oman ruokansa. Terv. nainen 32v.
Vierailija kirjoitti:
Paneen
Ei ne ole treffit!
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko joku luulee, että nuo loputtomat seksi-, orjuutus- tai kännäilyehdotukset huvittaa jotain?
Toi autotalliin maistelemaan Virosta tuotuja väkeviä oli niin hauska, että eihän tässä työnteosta tule mitään, naurattaa niin pirusti!
Vierailija kirjoitti:
Mennään ajelulle.
Ja samalla reissulla takapenkille ja kuteet veks....
Mukavaa ja antoisaa puuhaa!
Teette ruokaa yhdessä hänen kotonaan. Viet kukkia ja kehut ihanaa sisustusta ja tilaratkaisua. Kysele hänen kampauksestaan ja kikattele paljon. Näin naiselle ei tule turhia paineita, että kohta pitää suorittaa yhtyminen, vaan hän rentoutuu ja ehkä itse ehdottaa yhteistä shoppailua ja kynsienlaittoa. Tässä vaiheessa hän pitää sinua vielä homona, mutta hän pyytää sinua sovituskoppiin rintaliivien sovitukseen eli voit nähdä tissit.
En lähtisi semmoisen kanssa minnekään, jolla ei ruksuta edes ekoilla treffeillä, mitä voisi tehdä, vaikka siihen mennessä ei olla vielä yhtään mitään tehty yhdessä. 😂 Kaikki maailman tekemiset on vielä kokematta, mutta ap ei vaan tiedä, mitä voisi tehdä. Voi taivas sentään.
Eräs vain tuppautui seuraani. Ja kun kerroin aikomuksistani seuraavana iltana, niin hän sitten keksi, että hänkin tulee sinne. En siis häntä pyytänyt seuraani ja samaan paikkaan, vaan ainostaan kerroin, minne ajattelin itse mennä. Mutta se oli hänen mielestään sovitut treffit minun kanssani, että hän ensin lyöttäytyy seuraani ja seuraa sitten minua vielä seuraavana päivänäkin.
Arvaa vain, meninkö itse sinne. No vastaus on, että en mennyt, jos et millään itse arvannut. 🤭
Ehdota yhdyntää. Sitä olet kuitenkin vailla. Miksi siis tuhlata aikaa ja energiaa turhuuksiin. Ja miiehet, asiaa auttaa jos tekeydyt varakkaaksi.
Vie ulkoilemaan, minun mieheni pyysi laittamaan ensi treffeillä ulkoiluvaatteet ja käveltiin laavulle missä hän paisteli pihvit ja perunat ja kahvit jälkkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vie ulkoilemaan, minun mieheni pyysi laittamaan ensi treffeillä ulkoiluvaatteet ja käveltiin laavulle missä hän paisteli pihvit ja perunat ja kahvit jälkkäriksi.
Sulla on mahtava mies. 🤩
Miehet keksivät pää kuumana kaikkea siinä suhteen alussa, naisen housuihin nopeasti edetäkseen ja aamupuuron keittäjän saadakseen. He voivat keksiä myös sellaisia tekemisiä, joista he eivät edes itse välitä, mutta he ehdottavat kaikenlaista, jotta tie haaroihin aukenisi pikaisesti. Ja sitten kun suhde vakiintuu, ei tehdä enää mitään sen suhteen eteen.
Menkää hiihtämään tai pelamaan lätkää. Voit hiihtää hänen nahkasauvaa tai voitte hiihtää rytmissä lähekkäin toinen toisen perässä kiinni. Lätkässä toinen voi antaa korkeaa tai poikittaista mailaa. Voit olla myös maalivahtina ja torjua hänen kaksi kiekkoa eteen ja saada samalla sentterinkin oksentamaan. Sitten voitte mennä saunaan ja otat häntä sauvasta kiinni ja leikit että ohjaat bobcattiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahalliin. Rehellinen peli molempien osalta. Sen jälkeen uimahallin kahvilaan.
Kas kun ei nudistiranta.
Niin juuri, pitääkö ensin nähdä onko kroppa siinä kunnossa, että kelpaa...!?
Kokata yhdessä ruokaa, mennä katsomaan Kaurismäen uusi leffa, metsään seikkailemaan (eväät mukaan).
Vierailija kirjoitti:
Ehdota yhdyntää. Sitä olet kuitenkin vailla. Miksi siis tuhlata aikaa ja energiaa turhuuksiin. Ja miiehet, asiaa auttaa jos tekeydyt varakkaaksi.
Tämäkin voi toimia. Kapakassakin kannattaa aina sanoa naiselle, jolle tarjoat drinkin: "Voin hommata meille koko pullon tätä." Sitten, jos onni suo, pääset makaamaan tämän päälle hetkeksi. Mies haluaa vain seksiä ja nainen haluaisi tehdä myös jotakin muuta, mutta mies halua tehdä mitään muuta, joten intressit harvoimmin kohtaavat. Eihän sellaisista lähtökohdista minkäänlaista ihmissuhdetta voi syntyä.
Möi möi vaan.