Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu lihavana naisena

Vierailija
27.02.2023 |

Moikka!

Ajattelin tehdä tällaisen aloituksen, koska haluaisin saada ulkopuolisen mielipiteen tilanteestani. Olen siis lihava, 36 -vuotias nainen ja ollut sinkku jo aika pitkään. Haluaisin kyllä käydä treffeillä, mutta en ole kehdannut ladata mitään deittiappeja, koska olen ajatellut etten painoni takia kuitenkaan "kelpaa" kenellekään.

Painoni on vuosien varrella vaihdellut paljon; olen ollut niin hoikka, normaalipainoinen, ylipainoinen kuin lihavakin. Olen aina ollut hieman epävarma uusien ihmisten tapaamisessa, mutta hoikkana ja normaalipainoisena sentään kehtasin lähestyä miehiä. Nyt olen elänyt jo pitkään sellaista "sitten kun" elämää. Eli "sitten kun" olen normaalipainoinen voin tapailla miehiä jne. Nyt kuitenkin alkaa näyttää siltä, ettei tämä "sitten kun" elämäni ehkä koskaan koita. Haluaisin yrittää tapailla miehiä lihavana, vaikka toki ymmärrän, että monet miehet eivät varmaan halua deittailla "isoja" naisia. Haluaisin kuitenkin edes yrittää.

Ongelmani on tämä: miten minun kannattaisi tuoda painoni esiin? Latasin jo viime joulukuussa tinderin ja otin siihen joulukuun alussa muutaman kasvokuvan. Kokovartalokuvia en profiiliini laittanut. Ongelma on se, että minulla on luontaisesti hyvin kapeat, ovaalin muotoiset kasvot, joten lihavuuteni ei käy näissä kasvokuvissa esiin. Sain tinderissä ihan valtavan määrän tykkäyksiä, mutta en oikein uskalla tutustua kehenkään mieheen, kun ajattelen etteivät he takuulla haluaisi minua treffailla, jos tietäisivät todellisen kokoni...

Mikä teidän mielestänne olisi näistä paras vaihtoehto? Lataanko uusia kuvia, joissa lihavuuteni tulee paremmin esiin? Entä mitä mieltä olette vaihtoehdosta, että kerron ihan reilusti profiilitekstissäni olevani lihava? Tai mitä jos ilmoittaisin asian viestien vaihdossa? Silloin mies saisi vielä tilaisuuden perääntyä tapaamisesta, jos ylipaino on hänelle hyvin suuri "turn-off".

Olisi kivaa saada myös muilta naisilta vertaistukea! Oletko sinä kokeillut deittiappien käyttöä lihavana? Saitko sovelluksien (tai oikean elämän) kautta ilkeää palautetta painostasi? Olisiko sinulla antaa minulle jotain vinkkejä? 🙂

Ja vielä lopuksi: pyydän, että keskustelu voisi pysyä asiallisena! Tiedän kyllä, että keskustelun aloitus AV -palstalla aiheilla "deittailu" ja "lihava nainen" on kuin heittäisi bensaa liekkeihin. Asia on kuitenkin minulle tärkeä, joten siksi tein tämän aloituksen.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, tein just aloituksen jossa kuvailin päinvastaista ongelmaa eli kun sulla on kapeat kasvot ja näytät valheellisesti hoikalta, mulla taas on leveät kasvot, joten näytän aina läskiltä. Ei ole kivaa sekään.

Vierailija
62/106 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä on lihavia. Varmasti heistä osa pitää lihavista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se perse vaan mitä sieltä löytää, valehtelevat menee roskakoriin armotta.

Paino ei ole ainoa asia mitä mies katsoo, mutta jos seuraan luikerrellaan kuin käärme, valehtelemalla ja jättämättä kertomatta ,, niin ?

Varmasti hylätään!

Vierailija
64/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lihava/pullea nainen ja löysin Tinderistä kumppanin.

Suosittelen ehdottomasti muutamaa kivaa kokovartalokuvaa. Oma ajatukseni oli, etten halua viettää sekuntiakaan ihmisen seurassa, jolle minun kehoni ei ole ok.

Tämä toimi, kaikki treffikumppanini olivat kivoja.

Kun laitat selkeät kuvat, tekstissä voi keskittyä muuhun. Toivotan deittionnea! :)

Vierailija
65/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät kyydit olen aina pulskemmilta saanut.

Vierailija
66/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mlpinulla oli eräällä deittisivustolla vähän aikaa kuvaton profiili, jossa kerroin muiden asioiden lisäksi sen, että olen xl-kokoa. Ajattelin, että en saa yhtään viestiä, kun vielä satun asumaan aika kaukana isommista kaupungeista. Mutta miehet on yllättävän aktiivisia ja on paljon niitä, joita ei kilot haittaa, tai jotka suorastaan toivovat, että nainen ei ole laiha.

Ehkä paras on tosiaan laittaa kokovartalokuva, siitähän se muotosi käy ilmi ja saat vastauksia niiltä, joiden silmää miellytät. Ja niitä on varmasti paljon, usko pois. Onnea etsintään, ap!

Kiitos! Saanko kysyä, mitä deittisivustoa sinä käytit?

Ap

Käytin E-kontaktia. Sinne voi ladata kuvia "piiloon", eli kuvat näkee vain sellaiset henkilöt, joille annat kuva-albumisi avaimen. Tai voi tietysti kaikille julkisenkin profiilikuvan laittaa.

Jonkin verran tuli suoria seksiehdotuksia yms, ne jätin omaan arvoonsa. Suurin osa ihan tavallisia, fiksuja miehiä, yhden tapasin livenä ja tapailemme edelleen.

Mites tämä onnistui kun e kontakti on kuitenkin chat operaattotien ylläpitämä ei siellä tapaa ihmisiä livenä

Jaahas, ilmaisin asian näköjään epäselvästi, tai varmaan suurin osa ymmärsi, mitä tarkoitin.

Siltä varalta, että ihan tosissasi kysyit, niin kerron: tutustuin e-kontaktissa, viestiteltiin, sitten soiteltiin, ja sovittiin treffit, joka on suomeksi tapaaminen. Yllätyitkö 😉

Vierailija
67/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oleellista se, oletko oikeasti lihava vai vain pullea. Jos naisen paino kirjoitetaan kolmella numerolla, en ainakaan itse pysty kiihottumaan. Hyvä luonne ja kaunis naama kompensoi jonkin verran muttei mahdottomia.

Vierailija
68/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap.

Laitat kivat rehelliset kokovartalokuvat. Mua lähestyttiin todella innokkaasti ja löysin itselleni seuraa. Aviomiehen löysin baarista, mutta Tinderistä löysin muutaman kivan tyypin, jotka vieläkin ovat elämässä.

Olen mitä olen, lihava ja itseensä tyytyväinen täti. Se ilmeisesti toimii.

Rohkeutta.

Vierailija
69/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava ja löysin hoikan mieheni teksti tv.n chatistä. Kohta ollaan oltu parikymmentä vuotta yhdessä.

Vierailija
70/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan monet hoikat, tai jos saa sanoa että suorastaan laihan sorttiset miehet kiinnostuvat pyöreistä, ja hyvinkin lihavista naisista. Tiedän paljon sellaisia pariskuntia. Ja onhan siinä logiikkansakin, kahden laihan luut kolisevat ikävästi vastakkain tietyissä tilanteissa.

Vierailija
71/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan naisen määritelmä:takaa ei yletä, päällä ei pysy, alle ei uskalla mennä.

Vierailija
72/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenlinko kirjoitti:

Lihavan naisen määritelmä:takaa ei yletä, päällä ei pysy, alle ei uskalla mennä.

Kukaan nainenhan ei koskaan ole ollut itseään isomman miehen alla 🥲

#haurasmaskuliinisuus

Vierailija
73/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä rohkeasti aloittamaan deittailun, tai ainakin rekisteröitymään! Olin itse samanlainen vielä about vuosi sitten, "kunhan olen laiha niin alan katselemaan parisuhdetta, sitten kun painan 68kg niin varmasti sitten alan taas seurustella---" Olin nääs varma, ettei kukaan kiinnostu minusta, ennen kuin olen laiha.

Sitten aloin kyseenalaistamaan itseni, onhan maailmassa vaikka minkä näköisiä ja kokoisia ihmisiä ja heillä on kumppanit, eli mikä tekee minusta niin uniikin lumihiutaleen, että omalla kohdalla se ei kertakaikkiaan onnistu?

Aloin muuttamaan omia ajattelutapojani, heti jos edes meinasin ajatella mitään negatiivista itsestä tai parisuhteesta tai rakkaudesta, käänsin sen ympäri ja ajattelin aiheesta mahdollisimman nätisti ja positiivisesti.

No, nykyään olen parisuhteessa ihanan ihmisen kanssa ja en todellakaan paina 68kg :D Rohkeasti vaan verkot vesille, menetät kokoajan aikaa "sen jonkun" kanssa, kun vaan elät tässä "sitten kun"-ajassa.

Vierailija
74/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kelpaat. Laita vaan kokovartalo kuva rohkeasti esille. On paljon miehiä, itseni mukaan luettuna, joille painolla ei ole väliä.

Tsemppiä.

Vierailija
75/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku toimittajan väsäämä juttu. Vastaukset myöhemmin iltaripaskassa.

Vierailija
76/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan monet hoikat, tai jos saa sanoa että suorastaan laihan sorttiset miehet kiinnostuvat pyöreistä, ja hyvinkin lihavista naisista. Tiedän paljon sellaisia pariskuntia. Ja onhan siinä logiikkansakin, kahden laihan luut kolisevat ikävästi vastakkain tietyissä tilanteissa.

Mulle kelpaisi hyvin laiha tai hoikka mies, vaikka olen itse lihava nainen (en tosin sairaalloisen lihava). Manboobseista en välitä, haittaavat, vaikka ihan varmasti olen rintavampi (90 J).  Kauhean iso vatsa miehellä ei myöskään sytytä.

Vierailija
77/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä juttu, että aina hirveästi parjataan, ettei lihavat kellekään kelpaa, mutta kas kun kelpaavatkin. Vastaavasti hoikkaa naista haukutaan rusinaksi (jos ikää ja kyllähän hoikat tuppaa rypistymään lihavia nopeammin) tai hoikkaa nuorta naista laudaksi, poikavartoileksi jne. Aina on jollain jotain negatiivista kommentoitavaa.

Sama se millainen olet. Laita rehelliset kuvat, että tavoitat ne miehet, joille sinä olet viehättävä. Vaikka palstalla muuta väitetään, ei me naisetkaan tykätä samanlaisista miehistä. Kun mietin kaverieni miehiä läpi, niin juuri kukaan heistä ei miellyttäisi minua seksuaalisesti. Vastaavasti mun miestyyppini ei miellytä kavereitani. Aika harvoin tulee tilanteita, että kaveriporukassa tapeltaisiin samasta miehestä/naisesta, koska yleensä ihmisillä on niin eri maku noissa asioissa.

Vierailija
78/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat MIEHET eivät kelpaa kenellekään. Ylipainoisilla miehillä ei ole oikeutta lähestyä naisia seksuaalisromanttisessa mielessä.

Pyöreille, pulskille ja lihaville naisille on aina ottajia.

Vierailija
79/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän tähän mielipiteeni miehenä:

Laita reilusti se kokovartalokuva. Karsii pois ne, jotka kuitenkin kääntyisivät kannoillaan kahvilan ovelta ja saat matchejä, jotka viehättyvät sinusta. Älä kirjoitta mitään "olen lihava" tekstejä, koska ainakin minulle sellaisesta jää kuva huonoitsetuntoisesta ihmisestä, jonka elämä pyörii lihavuutensa ympärillä ja se on huomattavasti epäseksikkäämpää kuin ne itse kilot. 

Vierailija
80/106 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet isotissinen ja perseinen hoikemmalla vyötäröllä, ei kysynnästä ole pulaa. + pitkät hiukset. Jos taas lyhythiuksinen omenavartaloinen pullero, voi olla hankalampi tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä