Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tällä viikolla työhaastattelu juuri mahdollisen bussilakon aikaan

Vierailija
27.02.2023 |

Tulee käveltävää haastattelupaikkaan päälle 4 km jos kikkailen junilla. Harmi vain, että jalka on vasta paranemisvaiheessa joten en voi kävellä vaan täytyy pyöräillä. Pyörässä taas vaatii moni osa huoltoa ja renkaat ilmaa muttei ole pumppuakaan. En välillä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun mulla on näemmä kroonisesti tällainen tuuri :D

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene taksilla. Kerro se paikan pällä sivu mennen. Luulisi antavan mielikuvan motivoituneesta hakijasta.

Vierailija
42/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne taksilla. Takaisin junalla ja kikkaillen. Ei 4 km taksilla nyt hirveästi maksa.

Voipi olla "muutama" muukin taksia havittelemassa lakon aikana. Ei ole ihan niin simppeli ratkaisu kuin voisi äkkiseltään kuvitella. 

Taksin sa tilattua etukäteen tietylle päivälle ja tietylle kellonajalle. Ilman tätä palvelua en ikinä ehtisi ajoissa pitkänmatkan junaan tai lentokentälle 😊🙏

Mitä se auttaa, jos kaikki taksit ovat jo varattuja? Aivan varmasti ainakin isoilla paikkakunnilla ovat lakon aikaan. 

Varaa jo nyt heti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi tosiaan ettei voi pitää haastattelua etänä. Mulla on mahdollisuutena lähinnä se pyörä joten menen nyt sillä. Vähän kyllä ketuttaa nyt tämä järjestely tai sen puute kun on "pakko" mennä vaikka tilanne on tällainen, mutta en koe olevani tilanteessa jossa voi valikoida. Toivon vain, että tiet eivät ole ihan jäässä ja säilyn hengissä :O ap

Vierailija
44/44 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi