Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tällä viikolla työhaastattelu juuri mahdollisen bussilakon aikaan

Vierailija
27.02.2023 |

Tulee käveltävää haastattelupaikkaan päälle 4 km jos kikkailen junilla. Harmi vain, että jalka on vasta paranemisvaiheessa joten en voi kävellä vaan täytyy pyöräillä. Pyörässä taas vaatii moni osa huoltoa ja renkaat ilmaa muttei ole pumppuakaan. En välillä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun mulla on näemmä kroonisesti tällainen tuuri :D

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan tilanne on parempi kuin heillä joilla on töitä ja joka päivä täytyy lakon aikana päästä jotenkin töihin. Mulla on vain yksi päivä selvittävänä. Jotenkin silti huvittavaa tämä tuuri kun miten osuukin näin...ap

Vierailija
2/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet ja tuut taksilla, ehkä viiskymppiä. Sitten vaan viisi viikkoa, säästät jostain ostoista pois kympin per viikko. Se on siinä.

Niin ja hei, jos se on eka taksi tälle vuodelle, ei se ole paljoa per päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet taksilla.

Vierailija
4/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mikä sä olet nollittamaan kenenkään aloituksia!

Vierailija
5/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on, että laskuja on älyttömästi juuri nyt maksettavana (sähkö ja vakuutus) niin ei ole rahaa takseihin. Meinaan kuitenkin päästä tuonne ja jollain tavalla se kyllä onnistuu (pyörä ja juna). Lähden vain tarpeeksi aikaisin. ap

Vierailija
6/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa mahdolliselle työnantajalle/rekrylle ja kysyä onnistuisiko haastattelu Skypen välityksellä.

Vierailija
7/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi

Vierailija
8/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa myös mitään väliä ei ole enää sillä paluumatkalla haastattelusta. Sen nyt voi vetää puoliksi pyöränrämää taluttaen. Kunhan olen haastattelussa ajoissa ja se menee hyvin. Ja en saa jalkaani uudestaan älyttömän kipeäksi. Joskus vain toivoisi ettei osuisi aina mahdollisimman surkeaa tuuria eteen. ap

Vierailija
9/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kaupunkipyörä tai skootti

Vierailija
10/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi kyllä olla vaihtoehto! ap

Vierailija
11/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Tampereella molemmat on kerätty talveksi pois.

Vierailija
12/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkipyörät ja skootit taitavat tosiaan olla vielä talvivarastoissa.

Ja junat saattavat olla ensi viikolla lakossa.

Pyörän huoltamiseen menee äkkiä sama summa, mitä taksilla ajamiseen.

Jos lakot toteutuvat, niin sinuna kysyisin mahdollisuutta pitää haastattelua etänä.

Vierailija
13/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheeta kokonaista neljä kilometriä, olen kävellyt jo yli kahdeksan kilometriä tänään. Ja vielä on iltapäivän ja illan lenkit koiran kanssa edessä.

Vierailija
14/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kauheeta kokonaista neljä kilometriä, olen kävellyt jo yli kahdeksan kilometriä tänään. Ja vielä on iltapäivän ja illan lenkit koiran kanssa edessä.

Monen meistä täytyy käydä koulussa, töissä ynnä muuta. Sinä se kerkiät lompsia päivät pyöräteitä hihnaa pidellen. En ihan hirveästi sinuna keulisi.

Kuitenkin se olet meistä sinä, joka jatkuvasti polvistut keräämään paskaa maasta ja kuljetat sitä ympäriinsä. Eikä se edes ole omaasi.

Vierailija
15/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ongelmia luetun ymmärtämisessä? Kerroin jo tuolla edellä, että mulla on jalka kipeä tällä hetkellä. Normaalisti kävelen ja juoksen minäkin pitkiä lenkkejä ja tuo neljä kilometriä ei olisi terveenä yhtään mitään. ap

Vierailija
17/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen meistä täytyy käydä koulussa, töissä ynnä muuta. Sinä se kerkiät lompsia päivät pyöräteitä hihnaa pidellen. En ihan hirveästi sinuna keulisi.

Kuitenkin se olet meistä sinä, joka jatkuvasti polvistut keräämään paskaa maasta ja kuljetat sitä ympäriinsä. Eikä se edes ole omaasi.

Mulla on työmatka 4km suuntaansa. Kävelen sen säässä kuin säässä. Sen lisäksi lenkkeily yms. Ei mielestäni ole mitenkään ihmeellinen asia, että pystyy kävelemään tuon verran päivässä. 

t. eri

Vierailija
18/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet ja tuut taksilla, ehkä viiskymppiä. Sitten vaan viisi viikkoa, säästät jostain ostoista pois kympin per viikko. Se on siinä.

Niin ja hei, jos se on eka taksi tälle vuodelle, ei se ole paljoa per päivä!

Voi olla taksiliikenne aika tukossa lakon aikana.

Vierailija
19/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi vuonna 2023 olevan mahdottomuus pitää haastattelu etänä. 

Vierailija
20/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole talvella saatavilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi