Onko teillä muilla etätyöläisillä kävelymatto?
Mietin että pitäisikö hommata tuollainen kävelymatto/juoksumatto. Alkaa tämä etätyö tuntua kropassa liiallisesta istumisesta johtuen. Kiinnostaisi varsinkin joku minkä saa piiloon kaappiin ja joka on lähes äänetön niin voisi kävellä esim ainakin kaikki palaverit läpi.
Kommentit (531)
On! Ja on kyllä hyvä, vaikka käytänkin vaan palaverien aikana, en näpytellessäni. Ihana päästä vähän liikkeelle.
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittelevat ovat ilmeisesti etä- ja toimistotyöntekijöitä.
Todennäköisesti. Otsikostakin sen voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
No et varmasti läähätä missään palavereissa sen maton kanssa. Tauoilla ainoastaan kiitos.
Mä ainakin huohotan kaikissa palavereissa kävelymatolla. Pidän vielä kameran ja mikin koko ajan päällä, että muut kuulee ja näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Käyn kolme kertaa päivässä koiran kanssa lenkillä ja askeleita tulee helposti 20t päivässä.
Ei koira kestä tuollaista kävelemistä
Niinpä, saattaa koiralta irrota jalat. Mitä teet sitten jalattomalla koiralla?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sellaista olisi toimistolla kaivannut kuin etätöissä. Kotona ehtii käymään ulkona kävelyllä myös ruokatunnilla kun ei tarvitse väkisin olla sosiaalinen ja istua muiden seurassa. Minulla on kaksi koiraa joiden kanssa käyn kävelyllä kolme kertaa päivässä, aamulla, ruokiksella ja illalla.
Olen laihtunut 12 kg pandemian alusta lähtien. Etätöissä on aikaa kävellä ja tehdä terveellistä ruokaa.
Mahtavaa! Itsekin hurahdin etätöissä mäkikävelyyn. Mäet lähellä, joten ehtii hyvin lounastauolla käydä kävelyllä/hölkällä. Piristää paljon ja ehtii nauttia ulkoilmasta toisin kuin toimistolla.
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Juoksumatto on kallis. Ja erittäin painava, siis parisataakiloinen
.
Salilla kannattaa sillä.köpötellä. yksityisnotiin on olemassa vähän kevyempi ja halve pi vaihtoehto: ulkonalenkkeily. Jos ei tule muuten käytyä niin hanki koira.
Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?
NO ei ole vaan kävelen ihan ulkona ja nautin samalla raittiista ilmasta.
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
Meillä on crosstrainer; etätöitä tehdään parina päivänä viikossa. Ihan tyytyväisiä olemme olleet.
juoksumatto on kätevä, painorajoitus onko 120 kg.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Mulla on ja oon muuten tosi tyytyväinen, mutta se blokkaa wi-fi signaalin. En sen takia saa tehtyä töitä samaan aikaan :(