Onko teillä muilla etätyöläisillä kävelymatto?
Mietin että pitäisikö hommata tuollainen kävelymatto/juoksumatto. Alkaa tämä etätyö tuntua kropassa liiallisesta istumisesta johtuen. Kiinnostaisi varsinkin joku minkä saa piiloon kaappiin ja joka on lähes äänetön niin voisi kävellä esim ainakin kaikki palaverit läpi.
Kommentit (531)
Meiltä löytyy molemmilta etätyöläisiltä tuollainen matto kotoa.
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!
Vaihteeksi tähän ketjuun asiallinen kommentti:
Voitte kävellä tai hölkätäkin kotona ihan paikallaan tai vähän liikkuen. Hyvin onnistuu ja askelia kertyy. On täysin ilmaista, eikä tule mitään isoa kallista tilaa vievää vempelettä nurkkiin.
Itse olen tehnyt tätä jo vuoden. Ällistyin miten kätevää on ja miten en ole aiemmin keksinyt.
Paino pysynyt alhaalla vähän turhankin hyvin, mutta liikun toki muutakin ja teen voimaharjoittelua (sekin muuten onnistui täysin ilman mitään salivempeleitä, ihan oma paino vastauksena ja kunnon liikkeet, max voi hommata kahvakuula ja parit painot mukaan).
Mikään ei estä liikkumista, ellei sitten oma mieli. Keinot löytyvät kyllä aina!
Opettele käyttämään välimerkkejä
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Käyn ulkona kävelemässä, että saan samalla raitista ilmaa.
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Ai nyt heräsit