Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla etätyöläisillä kävelymatto?

Vierailija
26.02.2023 |

Mietin että pitäisikö hommata tuollainen kävelymatto/juoksumatto. Alkaa tämä etätyö tuntua kropassa liiallisesta istumisesta johtuen. Kiinnostaisi varsinkin joku minkä saa piiloon kaappiin ja joka on lähes äänetön niin voisi kävellä esim ainakin kaikki palaverit läpi.

Kommentit (570)

Vierailija
561/570 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin, älkää jääkö kotiin makoilemaan tai kävelemään työnantajan kustannuksella. Kyllä se tiedetään, mitä teette, ja naureskellaan "etätöissä" olijoita.  

Vierailija
562/570 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/570 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lentävä matto.

Vierailija
564/570 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, eikö?

Vierailija
565/570 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etätyötön ja käytän kevyenliikenteen väyliä kävelyyn. Eilen kävelin 20 km. Kroppa alkaa olla hyvässä tikissä.

Vierailija
566/570 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää seistä, jos pitää olla koneen ääressä. Koitan hyödyntää palaverit tai puhelut, joissa ei tarvitse olla ruudun ääressä kävelemällä asunnossa eestaas langattomat luurit korvilla. Välillä olen saattanut kääntää näytön toisinpäin, jotta voi seurata mahdollista esitystä.

Vierailija
567/570 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missasit koko pointin.

Toimistotyössä tapahtuvan, pitkään istumisen haitat ovat moninaiset. Siihen ei jälkikäteen tehtävä lenkki auta mitään. Aloituksessa oli nimenomaan tarkoitus löytää ratkaisua työaikaiseen istumiseen ja aloittaja kysyy kävelymatosta, ei koiralenkityksistä.

Ja hän oli kiinnostunut niistä kolme vuotta sitten. Eiköhän tuo ole ratkaisunsa tehnyt silloin

Ohis 

Vierailija
568/570 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, se oli minun aloittamani ketju.

Oikeestiko! Mä näitä vanhoja ketjuja availen siinä toiveissa, että alkuperäinen joskus edes ilmoittautuisi. :D Löysitkö itsellesi sopivan ratkaisun vai yhäkö pohdit.

Vierailija
569/570 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noita tuhdimmille ihmisille? Itsellä painoa 120kg

No laihduta eka vaikka 10 kiloa pois

Vierailija
570/570 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset