Onko teillä muilla etätyöläisillä kävelymatto?
Mietin että pitäisikö hommata tuollainen kävelymatto/juoksumatto. Alkaa tämä etätyö tuntua kropassa liiallisesta istumisesta johtuen. Kiinnostaisi varsinkin joku minkä saa piiloon kaappiin ja joka on lähes äänetön niin voisi kävellä esim ainakin kaikki palaverit läpi.
Kommentit (575)
Missasit koko pointin.
Toimistotyössä tapahtuvan, pitkään istumisen haitat ovat moninaiset. Siihen ei jälkikäteen tehtävä lenkki auta mitään. Aloituksessa oli nimenomaan tarkoitus löytää ratkaisua työaikaiseen istumiseen ja aloittaja kysyy kävelymatosta, ei koiralenkityksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä tule. Minulla on saman verran vapaa-aikaa nyt etätöissä ollessa kuin työpaikallakin ollessa, eli ehdin oikein hyvin käydä kävelemässä koiran kanssa aamulla ja illalla pariinkin kertaan. Ettekö te muut ehdi?
Mulla on selkä niin paskana että ei kestä jatkuvaa istumista eikä seisoskelua. Meillä ei saa edes pitää kameroita päällä kun meitä on niin monta että yhteydet rupeaa tökkimään. Ainoastaan pomot ja kuka sillä hetkellä puhuukin, eli esittelee jotain meille. Se en ole minä ikinä. Tai jos on niin se on suunniteltu etukäteen eli silloin en kävelisi samalla. Ihmetyttää että niin usein ihmiset näkee vain ja ainoastaan sen oman tilanteen eikä mitenkään voi edes kuvitella muita tilanteita missään asioissa, niinkuin tämä joka luulee että kävely työn aikana on vain ehtimisestä kyse. Se koneella kyttääminen on pitkälti syypäänä mun selän ongelmiin. Kannattaa ostaa siis!
Roikun palstalla aina töissä ollessa T. Akateeminen av-mamma
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Menkää töihin, älkää jääkö kotiin makoilemaan tai kävelemään työnantajan kustannuksella. Kyllä se tiedetään, mitä teette, ja naureskellaan "etätöissä" olijoita.
En oikein seuraa, mitä yrität sanoa.
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
100% ketjusta on tunteikasta olkiukkoilua ja projisointia
Voi hyvänen aika, mikä meemi!