Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla etätyöläisillä kävelymatto?

Vierailija
26.02.2023 |

Mietin että pitäisikö hommata tuollainen kävelymatto/juoksumatto. Alkaa tämä etätyö tuntua kropassa liiallisesta istumisesta johtuen. Kiinnostaisi varsinkin joku minkä saa piiloon kaappiin ja joka on lähes äänetön niin voisi kävellä esim ainakin kaikki palaverit läpi.

Kommentit (531)

Vierailija
81/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden välillä ulos kävelylle ja poikkean kahvilaan. Eilen imuroin puolessa välissä työpäivää.

Saako teidän töissä lintsata? Meillä ei.

Saa. Ei mitään väliä, kunhan kaikki työt on tehty ja on tavoitettavissa silloin tällöin.

Vierailija
82/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinneri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla itellä on korealainen walk-matto käytössä. Sen kanssa tulee käveltyä 10,000 askelta huomaamatta työpäivän aikana. Netissä on hyviä arvosteluita ja videoita: https://yleiskone.com/paras-kavelymatto-kotiin/ kannattaa aloittaa katselu niistä.

Mulla on nyt kuntopyörä ollut kovassa käytössä mutta polvet ei vaan kestä sillä joka päivä polkemista. Oisko tuollainen kävelymatto sitten hyvä korvike? Tai myös soutulaitetta olen miettinyt...

Reumaatikkona reumaatikkoperheessä ja nivelrikkoisten miniönä sanon, että jos polvet ei kestä polkupyörää, kävelemällä saat itsellesi rakennettua helvetin. Kävelyssä on enemmän tärähtelyä ja se rasittaa niveliä enemmän. Polkupyöräilyssä on toki tärkeää, että polvi oikenee joka kierroksella.

No ei todellakaan saa suoristua joka kierroksella. Jalan täytyy alasennossa olla hiukan koukussa. Polviongelmiin pyöräillessä parhaiten auttaa lukkopolkimet eli jalat kiinni polkimiin ja sen jälkeen opetellaan polkemaan vetämällä jalkaa ylös ei painamalla alas. Näin polvien rasitus pienenee huomattavasti.

Vierailija
84/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuulkaas lama...

Vierailija
85/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekä kävelymatto että juoksumatto.

Toivottavasti et asu kerrostalossa, tumps tömps, tam tam

Vierailija
86/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uli uli u u u.

Vierailija
87/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minä etätyössä istu yhtään sen enempää kuin toimistotyössä toimistollakaan. Ei, en ajatellut hommata kävelymattoa, vaan menen ulos kävelemään. 

Vierailija
88/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittelevat ovat ilmeisesti etä- ja toimistotyöntekijöitä.

Niin? Eikös otsikossa kysymys esitetty nimenomaan ETÄTYÖLÄISILLE? Niin ainakin itse otsikon ymmärsin. 

Vierailija
89/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mihin minä sitä tarvitsisin, kun minulla on lenkkitossut ja muut ulkoiluvaatteet lenkkeilyä varten?

Vierailija
90/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta olohuoneen nurkassa. Ostin pienimmän mitä löytyi mutta silti järkyttävän iso eikä mahdu mihinkään sohvan alle tms. piiloon. Mutta oli pakko hankkia lonkkien kuntoutukseen. Palaverien aikana en käytä, silloin keskitytään asiaan.

Et kykene keskittymään mihinkään muuhun kävellessäsi? :DDD taidat jäädä vähän väliä auton alle?

Vierailija
91/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups.

Vierailija
92/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista

Vierailija
93/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Etäpäivänä yleensä ehdin koiran kanssa 30-50 min kävelylle. Muutenkin tulee kävelyä jotain 14000-15000 askelta ihan normipäivänä. Siihen päälle ryhhmäliikunta, hiihto, pyöräily jne. Kuntopyörää olen miettinyt. Klo 21-22.30 katsotaan yleensä miehen kanssa leffoja, joten siinä voisi hyvin ottaa 40-60 min pyörälenkin.

Vierailija
94/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Etäpäivänä yleensä ehdin koiran kanssa 30-50 min kävelylle. Muutenkin tulee kävelyä jotain 14000-15000 askelta ihan normipäivänä. Siihen päälle ryhhmäliikunta, hiihto, pyöräily jne. Kuntopyörää olen miettinyt. Klo 21-22.30 katsotaan yleensä miehen kanssa leffoja, joten siinä voisi hyvin ottaa 40-60 min pyörälenkin.

Miksi ihmeessä pitäisi vielä illalla polkea kuntopyörää, kun muuta liikuntaa tulee noinkin paljon? Elimistön pitää myös palautua!

Vierailija
95/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi vielä illalla polkea kuntopyörää, kun muuta liikuntaa tulee noinkin paljon? Elimistön pitää myös palautua!

En nimenomaan ajatellut tätä minään hikiliikuntana vaan rentona suorituksena niinä päivinä kun ei pääse tai ehdi liikkua normaalimäärää. Lisäksi tapaturmassa loukkaantunut polvi on leikattu pari vuotta sitten ja kuntopyörä olisi täsmäkuntoutusta varsinkin talvella kun tavallinen pyörä on varastossa.

Vierailija
96/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä arvannut ketjun otsikkoa klikatessani, että illan parhaat naurut on luvassa 😂 vahingossa tulin tähän eikä ole mitään aiheeseen liittyvää sanottavaa muuta kuin kiitos, kävelymattokeskustelu oli hauskaa luettavaa.

Vierailija
97/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistas.

Vierailija
98/531 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.

Vierailija
99/531 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida osaa lukea

Vierailija
100/531 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo kävelymatot tarpeeksi leveitä että saisi sauvat siihen myös? Mulla myös tuollaiset joustavat bungy jumpit niin saisi käsilihakset töihin myös samalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi