Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mittani tuli nyt täyteen tuota 15 v nuorta

Vierailija
26.02.2023 |

Ollaan yritetty ymmärtää ja kestää ja auttaa, mutta kun muutosta parempaan ei tapahdu, niin en halua enää asua saman katon alla, varastelevan, ja väkivaltaisesti käyttäytyvän lapsen kanssa, joka ei suostu koulussakaan käymään kuin silloin tällöin.
Se on lyönyt ennenkin ja viimeksi mieheni sanoi, että seuraava kerta on viimeinen.

No, olen yksin lasten kanssa kotona, lähdin pienempien kanssa ulos, mutta piti palata takas sisälle. Näin kun poika tuli taas huoneestani ja samantien muistin, että laukussani on vahvempia kipulääkkeitä, ja nyt en löytänyt niitä enää. Unohdin lähtiessä, että se laukku on vietävä aina lukkojen taakse. En vain muistanut.
Suutuin tietenkin pojalle, kun hänellä on tapana varastella, mitä ikinä löytääkään. Ja taas hän oli huoneessani penkomassa.
Ja hän alkoi haukkumaan ja uhkailemaan ja löi nyrkillä.

Myönnän, että mun viha tota lasta kohtaan saa kohta ylivallan, jos se ei lähde muualle. Odotan että mies tulee kotiin. Hän on kohdellut poikaani hyvin ja rakastavasti.ja oikeudenmukaisesti. En tiedä mitä hän sanoo tähän, mutta minä en enää jaksa, kun muutosta parempaan ei vaan näytä tapahtuvan.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi olet synnyttänyt lisää lapsia, kun et huolehdi ensimmäisestäkään. kasvatat nuorisorikollista, joka purkaa vihansa vielä sivullisiin ulkopuolisiin. olet täysin kykenemätön äidiksi.

Tuota, hänellä on siskokin, joka taas on aivan erilainen kuin tämä veljensä. Siskonsa asuu omillaan, opiskelee, ei juo ei polta. Tällä pojalla on adhd, mutta sekään ei yksin selitä sitä, miksi ei halua käydä koulua esim. Kun häntä on kohdeltu samalla tavoin kuin siskoaankin. ap

Te, ette sille kykene rajoja laittamaan ja poika ansaitsee rajat. Joko voitte pilata hänen elämänsä ja antaa elää kuin pellossa tai sitten teette ratkaisuja hänen hyväkseen. Meillä oli yksi tuollainen kauhuteini naapurustossa aikoinaan. Välillä sai naapuritkin pelätä. Vähän väliä oli huostassa, että sai vanhemmat ja naapurusto levätä. Kunnollinen työssäkäyvä perheen isä siitä lopulta tuli, mutta tuskin olisi tullut jos olisi saanut vapaasti rellestää miten sattuu ja ihan loputtomiin.

Minulla on samanlaisesta tilanteesta kokemukset niin, että olin itse se poikaosapuoli. Ja olen todella kiitollinen, että omaa mielipidettäni EI kyselty, vaan se viimeinen varoitus oli oikeasti viimeinen varoitus ja sitten tuli lähtö laitokseen.

Aika lailla tuli itkettyä ja hakattua tyynyä nyrkillä kun tuli liian myöhään tajuaminen, että nyt sitä ollaan paikassa josta ei raivoamalla enää pääsekään pois. Mutta nyt olen päihteetön, koulut loppuun käynyt ja kokopäivätöissä oleva aikuinen mies jolla on lämpimät ja luottamukselliset suhteet äitiinsä. Nimenomaan sen takia että äiti osasi olla kovana pojalleen, eikä siitä huolimatta.

Vierailija
62/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei voi nyt enää toimia niin, että voi voi, emme voi, kun pojalle tulee paha mieli, kun vaihtoehtona on, että isä tai äiti - todennäköisemmin äiti - saa seuraavaksi puuk0sta ja siitä ei välttämättä selvitä pelkällä ensiapureissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on täynnä älyltään vajaita, tunteettomia ääliöitä.

Ap:lle annan neuvoksi, että tee lastensuojeluilmoitus ja sano, että haluat pojan laitokseen hänen itsensä vuoksi. Sekä sun ja nuorempien lasten turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
64/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto poliisille. Kenenkään ei tarvitse kestää tuollaista.

Tsemppiä

Vierailija
65/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika koulukotiin!

Vierailija
66/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hänelle apua haettu ja tarjottu. Nuori itse on lähinnä kieltäytynyt kaikesta, ja meille on sanottu, että nuoren itsensä pitää haluta.

Tämä suutuksissaan puhuu välillä, että mut pitäis puukottaa ja tappaa. Mietin vain, että tuleeko joskus se hetki, että hän oikeasti käy puukon kanssa päälle, kun olen yksin lasten kanssa. Mies ei ole aina tässä paikalla.

Ja syyksi sanoo, että koska en anna hänelle rahaa.

Mutta hän tietää, että en voi antaa rahaa, koska hän käyttäisi ne alkoholiin ja tupakkaan.

ap

Sä tiedät itsekin, että sun lapsi ei voi enää olla kotona.

Vierailija
67/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun lapsi oireilee noin pahasti? Uusperhe ilmeisesti. Jotain teillä kodissa on pielessä. Vai onko lapsella joku diagnoosi?

Vierailija
68/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus pahoinpitelystä. Se on jo rikosvastuullinen.

Vierailija
69/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oot varmasti ollut hyvä äiti. Toisilla on rankempi teini-ikä ja se ajaa esim. siihen huumeidenkäyttöön. Ei tarvitse olla kotioloissa tai kasvatuksessa mitään vialla. Huumeiden käyttö tuo mukanaan sitten mielenterveysongelmia ja käytöshäiriöitä sekä muuta rikollisuutta. Nyt on tärkeää puhaltaa peli mahdollisimman pian poikki. Se sijoitus ei voi enempää vahinkoa tehdä, tilanne on jo kriittinen. Se on lapselle ensin tosi kova paikka, mutta hän kyllä tajuaa myöhemmin, että se tehtiin rakkaudesta. Nyt on aika pelastaa teidän jokaisen elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi