Autokaupassa oli auto mikä maksoi 100.000€
Kylläpäs on törkeät hinnat. Minusta kaikkien autojen maksimi hinnan pitäisi olla 20.000€.
Kommentit (25)
Ja valtaosalla ihmisistä ei ole yksityissaastutinta.
Mulla vieläki darra, setämiehenä nämä kestää kauan.
Totuttele tuohon. Jatkossa vain kalliita sähköautoja vain tarjolla. Mieti kuinka monella on sellainen jos lakiehdotukset menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ja valtaosalla ihmisistä ei ole yksityissaastutinta.
Vain ajokortti-ikäiset huomioiden auto on lähes kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valtaosalla ihmisistä ei ole yksityissaastutinta.
Vain ajokortti-ikäiset huomioiden auto on lähes kaikilla.
Ei todellakaan ole. Ihmisiä on jo yli 8mrd. Enkä ole ainoa kortiton.
Autojen hinnat lähteneet käsistä. Samaan aikaan autoilun tarve vähentynyt, kun moni tekee etätöitä.
Ei todellakaan huvita maksaa yli 30000e jostain uudesta korealaisesta kärrystä. Autoilu on aivan liian kallista.
Köyhällä on aina vaikeaa. Köyhä ei ymmärrä miksi joku laittaa noin paljon rahaa autoon. Köyhä taas laittaa kaikki rahansa autoon.
Vierailija kirjoitti:
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Mitä v****a sä spämmäät tätä paskaa jatkuvasti toisten ketjuihin, täysin ohi aiheen?
Vierailija kirjoitti:
Autojen hinnat lähteneet käsistä. Samaan aikaan autoilun tarve vähentynyt, kun moni tekee etätöitä.
Ei todellakaan huvita maksaa yli 30000e jostain uudesta korealaisesta kärrystä. Autoilu on aivan liian kallista.
Ei ole tarpeeksi kallista, että ylipainoinen suomalainen pyöräilisi töihin.
Niin mutta kilohinta pitäisi myös sanoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autojen hinnat lähteneet käsistä. Samaan aikaan autoilun tarve vähentynyt, kun moni tekee etätöitä.
Ei todellakaan huvita maksaa yli 30000e jostain uudesta korealaisesta kärrystä. Autoilu on aivan liian kallista.
Ei ole tarpeeksi kallista, että ylipainoinen suomalainen pyöräilisi töihin.
-8 asteessa ja lumihangessa saattaa olla epämieluisaa polkea 20km töihin.
Ihan normihinta kunnon autosta. T: 70k€ liisuri alla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normihinta kunnon autosta. T: 70k€ liisuri alla.
Paljos maksat siis nettona omasta pussistasi kuukaudessa?
Kielioppi nyt kuntoon ...tana! Se, että autokaupassa on auto, ei olemassa olevana tapahtumana maksa 100 000e!
Voi olla, että autokaupassa on auto, joka maksoi 100 000e.
Vierailija kirjoitti:
Totuttele tuohon. Jatkossa vain kalliita sähköautoja vain tarjolla. Mieti kuinka monella on sellainen jos lakiehdotukset menee läpi.
Eli tämäkö olikin tämän pöhkön aloituksen tarkoitus, pitihän se arvata.
Jatkossa on satavarmasti tarjolla myös halpoja sähköautoja. Nyt ollaan vasta sähköautojen kehityksen alkumetreillä. Ensi vuosikymmenellä ollaan ihan eri tilanteessa. Ainahan kun jotain uutta teknologiaa tulee, se on alkuun kallista, mutta halpenee sitä mukaan kun yleistyy.
En tiedä mistä lakiehdotuksista höpiset, mutta se on jo päivänselvää, että sähköautot on tulevaisuutta, sen ovat jo kaikki autonvalmistajat päättäneet. Uusia polttomoottoriautoja ei kehitetä enää lainkaan, vaan ainoastaan faceliftataan vanhoja malleja, jos enää niitäkään. Kaikki panokset on jo siirretty sähköautojen kehitykseen, ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valtaosalla ihmisistä ei ole yksityissaastutinta.
Vain ajokortti-ikäiset huomioiden auto on lähes kaikilla.
Sekoitan tilastoja kun omistan viisi liikennekelpoista autoa. Eivät tosin kaikki yhtäaikaa liikennekäytössä mutta katsastukset kumminkin voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kilohinta pitäisi myös sanoa
Viimeisin autoni maksoi 0,6e/kg. ajoaikaa marraskuulle
Sivistysmaassa suomen 100k auto maksaisi varmaan 60k. Suomessa vaan on 40k kateusveroa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autojen hinnat lähteneet käsistä. Samaan aikaan autoilun tarve vähentynyt, kun moni tekee etätöitä.
Ei todellakaan huvita maksaa yli 30000e jostain uudesta korealaisesta kärrystä. Autoilu on aivan liian kallista.
Ei ole tarpeeksi kallista, että ylipainoinen suomalainen pyöräilisi töihin.
-8 asteessa ja lumihangessa saattaa olla epämieluisaa polkea 20km töihin.
Muuta lähemmäs työpaikkaa, vaihda työpaikkaa, perusta yritys ja ota loparit tai sitten voit jatkaa autoilua. Onneksi on vaihtoehtoja.
Mitä ihmettä teet kahdellakymmenellä autolla? Auto maksaa tonnin, jos sitäkään.