Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mittani tuli nyt täyteen tuota 15 v nuorta

Vierailija
26.02.2023 |

Ollaan yritetty ymmärtää ja kestää ja auttaa, mutta kun muutosta parempaan ei tapahdu, niin en halua enää asua saman katon alla, varastelevan, ja väkivaltaisesti käyttäytyvän lapsen kanssa, joka ei suostu koulussakaan käymään kuin silloin tällöin.
Se on lyönyt ennenkin ja viimeksi mieheni sanoi, että seuraava kerta on viimeinen.

No, olen yksin lasten kanssa kotona, lähdin pienempien kanssa ulos, mutta piti palata takas sisälle. Näin kun poika tuli taas huoneestani ja samantien muistin, että laukussani on vahvempia kipulääkkeitä, ja nyt en löytänyt niitä enää. Unohdin lähtiessä, että se laukku on vietävä aina lukkojen taakse. En vain muistanut.
Suutuin tietenkin pojalle, kun hänellä on tapana varastella, mitä ikinä löytääkään. Ja taas hän oli huoneessani penkomassa.
Ja hän alkoi haukkumaan ja uhkailemaan ja löi nyrkillä.

Myönnän, että mun viha tota lasta kohtaan saa kohta ylivallan, jos se ei lähde muualle. Odotan että mies tulee kotiin. Hän on kohdellut poikaani hyvin ja rakastavasti.ja oikeudenmukaisesti. En tiedä mitä hän sanoo tähän, mutta minä en enää jaksa, kun muutosta parempaan ei vaan näytä tapahtuvan.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hänelle apua haettu ja tarjottu. Nuori itse on lähinnä kieltäytynyt kaikesta, ja meille on sanottu, että nuoren itsensä pitää haluta.

Tämä suutuksissaan puhuu välillä, että mut pitäis puukottaa ja tappaa. Mietin vain, että tuleeko joskus se hetki, että hän oikeasti käy puukon kanssa päälle, kun olen yksin lasten kanssa. Mies ei ole aina tässä paikalla.

Ja syyksi sanoo, että koska en anna hänelle rahaa.

Mutta hän tietää, että en voi antaa rahaa, koska hän käyttäisi ne alkoholiin ja tupakkaan.

ap

No hänessähän on 50% isänsä geenejä.

Vierailija
22/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukoti on hyvä paikka tuollaiselle. Tee lasu niin saatte apua.

Elarit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan kannattanut kasvattaa paremmin

Vierailija
24/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hänelle apua haettu ja tarjottu. Nuori itse on lähinnä kieltäytynyt kaikesta, ja meille on sanottu, että nuoren itsensä pitää haluta.

Tämä suutuksissaan puhuu välillä, että mut pitäis puukottaa ja tappaa. Mietin vain, että tuleeko joskus se hetki, että hän oikeasti käy puukon kanssa päälle, kun olen yksin lasten kanssa. Mies ei ole aina tässä paikalla.

Mutta hän tietää, että en voi antaa rahaa, koska hän käyttäisi ne alkoholiin ja tupakkaan.

ap

Ei väkivaltaiselta nuorelta kysytä haluaako se apua, Se saa apua vaikka väkisin. Jos ette ole sanoneet rehellisesti mikä on tilanne niin ei ne tule tuon ikäisen kanssa tekemään mitään, mutta jos kerrot samat kuin täällä niin sen hakee koulukotiin vaikka poliisit jos niin haluatte.

Vierailija
25/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vieny lääkkeet niin soitto poliisille. Ei se muuten opi.

Vierailija
26/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päivä voi oikeasti tulla, että puukottaa. Oikeasti, nyt poika sijoitukseen ja nopeasti. Oppiipahan olemaan. Teidän ei tuollaista kannata suvaita. Tossahan kärsii jo pienemmätkin sisarukset.

Vierailija
27/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetkää sitä turpaan. Poikkiksesi pitää kiinni ja sinä lyöt.

Vierailija
28/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi olet synnyttänyt lisää lapsia, kun et huolehdi ensimmäisestäkään. kasvatat nuorisorikollista, joka purkaa vihansa vielä sivullisiin ulkopuolisiin. olet täysin kykenemätön äidiksi.

Tuota, hänellä on siskokin, joka taas on aivan erilainen kuin tämä veljensä. Siskonsa asuu omillaan, opiskelee, ei juo ei polta. Tällä pojalla on adhd, mutta sekään ei yksin selitä sitä, miksi ei halua käydä koulua esim. Kun häntä on kohdeltu samalla tavoin kuin siskoaankin. ap

Vierailija
29/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetkää sitä turpaan. Poikkiksesi pitää kiinni ja sinä lyöt.

Ei me käytetä väkivaltaa. ap

Vierailija
30/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo on pakko sijoittaa kodin ulkopuolelle, jotkut ovat vaan "pahoja", ei niiden kanssa vaan pärjää. 

Vierailija
31/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheissä lapset voi huonosti.

Itselläni aikuiset ja kärsivät aiemman liiton teinit.

Inhottaa sitä ne teidän yhteiset pikkulapswr ja kapinoi.

Vierailija
32/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

thl n ja muun kautta tehdään lasuja ihan tarpeesta, rikosilmoituksia myös. kasvattaja vastaa omistaan. eikä kannata osoittaa mieltä kovalla jyskimisellä ja kakaramaisella uhoamisella.

se näyttää porukan kannalta erittäin huonolta alioikeudessa.

Vierailija
33/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASU!

Vierailija
34/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalipäivystys. Oikeasti. Lapsi huostaan. Ei siksi, että olisit huono vanhempi, vaan siksi, että hän tarvitsee apua, etkä pysty sitä tarjoamaan. Nuoremmat lapset tarvitsevat vakaan ympäristön.

Vierailija
35/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Niinhän se Raahen naamio-tappajakin oli aluksi vain puhunut ettäö haluisi tappaa....

Pysy kaukana ja ole varovainen.

Vierailija
36/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit että olette koittaneet ymmärtää. Ehkä se onkin se juttu että olette ymmärtäneet 15v ettekä vaatineet pojalta mitään.

Luulen, että pojallanne on huume/lääkeriippuvuus, vaikuttaa sellaiselta.

Vierailija
37/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei väkivaltaiselta nuorelta kysytä haluaako se apua, Se saa apua vaikka väkisin. Jos ette ole sanoneet rehellisesti mikä on tilanne niin ei ne tule tuon ikäisen kanssa tekemään mitään, mutta jos kerrot samat kuin täällä niin sen hakee koulukotiin vaikka poliisit jos niin haluatte.

Itseasiassa kyllä hänen tekemisistään on puhuttu rehellisesti, niin lasun kuin nuorisopsykiatrin kanssa.

Olen aina halunnut uskoa, että kyllä se tästä muuttuu parempaan, mutta tuo tämänpäiväinen lyöminen menee nyt yli. Ja kun poika on isompi kuin minä. Ap

Vierailija
38/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että tällaista käytöstä ei todellakaan tarvitse sietää kenenkään, niin 15-vuotiaalla on oppivelvollisuuskin päällä vielä vuosikausia. Jos ei suorita sitä normaalisti lähikoulussa, niin sitten viedään pakolla paikkaan jossa suorittaa pakolla.

Vierailija
39/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi olet synnyttänyt lisää lapsia, kun et huolehdi ensimmäisestäkään. kasvatat nuorisorikollista, joka purkaa vihansa vielä sivullisiin ulkopuolisiin. olet täysin kykenemätön äidiksi.

Tuota, hänellä on siskokin, joka taas on aivan erilainen kuin tämä veljensä. Siskonsa asuu omillaan, opiskelee, ei juo ei polta. Tällä pojalla on adhd, mutta sekään ei yksin selitä sitä, miksi ei halua käydä koulua esim. Kun häntä on kohdeltu samalla tavoin kuin siskoaankin. ap

Te, ette sille kykene rajoja laittamaan ja poika ansaitsee rajat. Joko voitte pilata hänen elämänsä ja antaa elää kuin pellossa tai sitten teette ratkaisuja hänen hyväkseen. Meillä oli yksi tuollainen kauhuteini naapurustossa aikoinaan. Välillä sai naapuritkin pelätä. Vähän väliä oli huostassa, että sai vanhemmat ja naapurusto levätä. Kunnollinen työssäkäyvä perheen isä siitä lopulta tuli, mutta tuskin olisi tullut jos olisi saanut vapaasti rellestää miten sattuu ja ihan loputtomiin.

Vierailija
40/69 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietoinen millaisessa kaveripiirissä liikkuu? Tunnetko hänen kavereitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän