Mitä tehdä kun yksi asukas pitää koiraa vapaana ulkona, kerrostalon pihalla ja parkkipaikalla??
Se pitää koiraansa irti aina, lenkiltä tulevat ja koira on irti. Rappukäytävässä muiden jaloissa aina haistelemassa ja Ei saa edes autoa putsattua kun vieras koira pyörii jaloissa. Mitä tuolle voi tehdä? Poliisilleko pitää soittaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäpä sinne johonkin jemmaan koiran saataville kasa ihan tavallisia nakinpaloja. Koira haistaa ne, ehtii syödä ja omistaja saa paskahalvauksen kun luulee että ne on myrkytettyjä. Luulenpa ettei sen jälkeen enää anna koiran olla vapaana pihalla.
Ei niihin nakinpaloihin voisi laittaa jotain ylläriä?
Tarkemmin ajatellen valkopippuria, chiliä, sinappia tai jotain muuta todella tujua maustetta että koira alkaisi kuolata ja pärskiä. Voisihan sinne ruutata vaikka parafiiniöljyäkin että jos paska alkaisi lentää. Tarkoitus ei kuitenkaan ole ns. vahingoittaa oikeasti sitä koiraa, vain pelotella omistajaa.
Nosta koira sun autoon kun olet autoa putsaamassa ja tulee siihen pyörimään . Sitten ajat rankkurille tai löytöeläin taloon .Hakekoot omistaja sieltä .
Laita koiran vapaana liikkumisalueelle maahan ksylitolisuklaapatukka...
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkiolosuhteissa pidin koirani kytkettynä jopa metsässä. Omituista, jos joku ei vielä tiedä.
Näitä valopäitä kyllä riittää. Yleensä selitys on "mun koira on kiltti". Yksi alkoi jopa huutaa minulle, kun minun (hihnassa oleva) koirani rähisi hänen vapaana suoraan päin juosseelle koiralleen, että minun koirani on vaaraksi muille. Ei ole, se reagoi luonnollisesti. Ei voi kuin ihmetellä miten jotkut on niin tietämättömiä hölmöjä, todellakin pitäisi olla joku pääsykoe ennen kuin saa luvan ottaa koiran.
Täsä on yksi eikun keikun vastaaninttäjä, joka ei tiedä järjestyslakia.