Mulla ei oo kavereita ja oon yksinäinen
Oon nykyää aika yksin, vanhatki kaverit ja tutut on häippässy elämästä. Ei ole harrastuksia ja oon vähän erikoinen tyyppi. Käyn vakituisesti vaan töissä ja sitte oon yksin. Haluaisin myös parisuhteen, mutta ei vaa sillä saralla onnistu mikään. Välillä tätä elämää ei jaksa, tunnen itteni hyvin ulkopuoliseksi ja asun Pk-seudulla.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
On mulla deittipalstat sivustot profiilit useampi kuva mutta ei onnistu mikään.
Johtuu siitä että asut PK-seudulla, eli ghettossa, tai kaatopaikalla HELLsingissä.
No täälä Pk-seudulla naiset varmaa just haluuki niitä menestyneitä afla uroksia. vähintää amk koulutus ja rahaa pitää olla.
Ite en kuulu kyseiseen kategoriaan ja siksi tässä onkin sinkku. On paljon velkaa ja yritän lyhentää niitä ja kavereitakaan ei oikein ole.
Se on taas viikonloppu, Allu on aloittanut kaljoittelun, ja vonkumisen vauvapalstalla.
Pitäs varmaan olla komea menestynyt alfamies.. bemari tai mersu alla.. onhan tää naurettavaa. Eipä tule koskaan olemaan, ajelen 2000 € autolla ja se riittää mulle.
No parempi sit kun ei puhu ja kirjota mitää eikä valita. Vois mennä salille ja treenaamaan ja keksiä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Huomannu monesti sivusta katsoneena että sosiaaliset miehet ne juttelee naisille, ja niillä on parisuhde ja paljo kaikkee, mä oon erilainen, en tiiä miksen kelpaa parisuhteisiin, ja oon ulkopuolinen.
Ne ei oo sosiaalisia miehiä vaan miehiä joilla on sosiaalisia TAITOJA, taito on sen sortin taikasana ettei ole toista, se meinaa et sen taidon saa haltuunsa opettelemalla.
Ja jos tästä syntyy semmonen mutku mutku nullikointi reaktio niin se oikea paikka lähteä opetteleen on terapia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomannu monesti sivusta katsoneena että sosiaaliset miehet ne juttelee naisille, ja niillä on parisuhde ja paljo kaikkee, mä oon erilainen, en tiiä miksen kelpaa parisuhteisiin, ja oon ulkopuolinen.
Ne ei oo sosiaalisia miehiä vaan miehiä joilla on sosiaalisia TAITOJA, taito on sen sortin taikasana ettei ole toista, se meinaa et sen taidon saa haltuunsa opettelemalla.
Ja jos tästä syntyy semmonen mutku mutku nullikointi reaktio niin se oikea paikka lähteä opetteleen on terapia.
Joo mut ei munkaa kukaa juttele pahemmin eikä oo niitä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos tästä syntyy semmonen mutku mutku nullikointi reaktio niin se oikea paikka lähteä opetteleen on terapia.Joo mut ei munkaa kukaa juttele pahemmin eikä oo niitä kavereita.
Mutku mutku mutku.
No ehkä mun pitää muuttua sitte että saisin naisen vielä.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä mun pitää muuttua sitte että saisin naisen vielä.
Ei sitä nelikymppisenä enää juuri muututa.
No alkaa tulemaan kiire oon jo 38 v ja en kelpaa naisille ollenkaan,, en ole komea chad.
En tiedä oikein olen miettiny pitkään mistä sen kumppanin löytäis ku ei huvita enää olla yksinkään, eikä oo kavereitakaan oikein.
En oo komea status mies chad miten sitten sitä kelpaisi naisille? Olen ihan oma itseni ja mulla on omia haasteita elämässä
No ei tänne kannata mitää kirjottaa, kai se loppupeleis on vaa helpompaa olla yksin, en kaipaa mitää läheisyyttä en seksiä en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei täältä mitää apua saa, täälä on vain haukkujia ja sekopäitä, taidan vaan hyväksyä kohtaloni olemalla yksin ja yksinäinen, onneksi on työpaikka.
Ja syy yksinoloon selvisi. Ei tässä ketjussa ollut mitään haukkuja tai sekopäitä tuohon viestiin mennessä, mutta ei kun itsesääliå, yleistystä ja valitusta tulee sinulta. Ei tuollaisen seurassa jaksa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei täältä mitää apua saa, täälä on vain haukkujia ja sekopäitä, taidan vaan hyväksyä kohtaloni olemalla yksin ja yksinäinen, onneksi on työpaikka.
Ja syy yksinoloon selvisi. Ei tässä ketjussa ollut mitään haukkuja tai sekopäitä tuohon viestiin mennessä, mutta ei kun itsesääliå, yleistystä ja valitusta tulee sinulta. Ei tuollaisen seurassa jaksa olla.
No mä vaan oon täynnä tätä yksin olemista, haluaisin kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä parempi vaan käydä maksullisissa ja elää yksin elämänsä.
On muuten kaikesta järkevin teko, ei tarvii sietää kaiken näköisiä keekoilijoita ja siivellä elätettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä vaan oon täynnä tätä yksin olemista, haluaisin kumppanin.
On kerrottu useasti, mistä etsiä. Ei vaan kelpaa.
No kai se nainen löytyy, jos on löytyäkseen.