Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei oo kavereita ja oon yksinäinen

Vierailija
24.02.2023 |

Oon nykyää aika yksin, vanhatki kaverit ja tutut on häippässy elämästä. Ei ole harrastuksia ja oon vähän erikoinen tyyppi. Käyn vakituisesti vaan töissä ja sitte oon yksin. Haluaisin myös parisuhteen, mutta ei vaa sillä saralla onnistu mikään. Välillä tätä elämää ei jaksa, tunnen itteni hyvin ulkopuoliseksi ja asun Pk-seudulla.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se elämä on, Allu. Eikä edelleen muutu paremmaksi valittamalla täällä. Tai muillakaan palstoilla.

Vierailija
2/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kohtalon tovereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vakituinen työ mutta sieläki olen paljo yksin, ei ihmiset oikein halua jutella mulle tai ylipäätänsä mulla ei ole moneen vuoteen ollut ketään kavereita.

Vierailija
4/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itteni masentuneeksi ulkopuoliseksi ja välillä ei jaksa tätä elämää.

Vierailija
5/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miks oon olemas ja tällänen, haluaisin seurustella ja asua naisenkaa ottaa siihen eläimen, alkaa riittää tää yksin oleminen jo, lapsia en halua.

Vierailija
6/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vakituinen työ mutta sieläki olen paljo yksin, ei ihmiset oikein halua jutella mulle tai ylipäätänsä mulla ei ole moneen vuoteen ollut ketään kavereita.

Tuttu tunne. Ne on ne paremmat piirit mihin ei kaikki kelpaa

Vierailija
7/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei täältä mitää apua saa, täälä on vain haukkujia ja sekopäitä, taidan vaan hyväksyä kohtaloni olemalla yksin ja yksinäinen, onneksi on työpaikka.

Vierailija
8/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaa oo sit ihan normaali tai mussa on jotain autismin kirjo tai jotain vikaa. 

Vierailija
9/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannu monesti sivusta katsoneena että sosiaaliset miehet ne juttelee naisille, ja niillä on parisuhde ja paljo kaikkee, mä oon erilainen, en tiiä miksen kelpaa parisuhteisiin, ja oon ulkopuolinen.

Vierailija
10/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn terapiassa juttelemassa mutta ei se vie tähä pahaa oloa ja masennusta kun ei kelpaa naisille ja löydä parisuhdetta.

Vierailija
11/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes työpaikkaa ja pääsin just osastolta. Parisuhteissa päihdeongelmaisten miehet on pahoinpidellyt mua jopa sairaalakuntoon. On paniikkihäiriö, dissosiaatiohäiriö, hyvin vakava masennus ja ahdistus, mä en uskalla edes pyykkitupaan saati kauppaan.

Vaihdetaanko?

Vierailija
12/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla deittipalstat sivustot profiilit useampi kuva mutta ei onnistu mikään.

Vierailija
13/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin yksin. Meitä on paljon.

Vierailija
14/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes työpaikkaa ja pääsin just osastolta. Parisuhteissa päihdeongelmaisten miehet on pahoinpidellyt mua jopa sairaalakuntoon. On paniikkihäiriö, dissosiaatiohäiriö, hyvin vakava masennus ja ahdistus, mä en uskalla edes pyykkitupaan saati kauppaan.

Vaihdetaanko?

Ei vaihdeta

Vierailija
15/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain löytää rakkauden ja parisuhteen, alkaa riittää tää yksin oleminen.

Vierailija
16/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa toimittajalta, joka haluaa saada aineistoa. Taitaa olla alempi tutkinto, kun on noin surkea yritys.

Vierailija
17/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nykyää niitä ominaisuuksia mitä naiset haluaa, ei vaan ole.

Vierailija
18/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nuorempana vielä kelpasin. Mutta nykyää näkymätön

Vierailija
19/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla komea menestynyt bachleror että nykyää kelpais jollekki.

Vierailija
20/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mä pärjään vaan yksin, otan sen asenteen ja käyn töissä ja elän vaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan