Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei oo kavereita ja oon yksinäinen

Vierailija
24.02.2023 |

Oon nykyää aika yksin, vanhatki kaverit ja tutut on häippässy elämästä. Ei ole harrastuksia ja oon vähän erikoinen tyyppi. Käyn vakituisesti vaan töissä ja sitte oon yksin. Haluaisin myös parisuhteen, mutta ei vaa sillä saralla onnistu mikään. Välillä tätä elämää ei jaksa, tunnen itteni hyvin ulkopuoliseksi ja asun Pk-seudulla.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen vihaisena muita joilla on kumppanit ja saa läheisyyttä ja naisen kosketusta.

Vierailija
62/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei täältä mitää apua saa, täälä on vain haukkujia ja sekopäitä, taidan vaan hyväksyä kohtaloni olemalla yksin ja yksinäinen, onneksi on työpaikka.

Ja syy yksinoloon selvisi. Ei tässä ketjussa ollut mitään haukkuja tai sekopäitä tuohon viestiin mennessä, mutta ei kun itsesääliå, yleistystä ja valitusta tulee sinulta. Ei tuollaisen seurassa jaksa olla.

No mä vaan oon täynnä tätä yksin olemista, haluaisin kumppanin.

On kerrottu useasti, mistä etsiä. Ei vaan kelpaa.

Kyllä kelpaa tavallisen näkönen nainen joka ei vaadi liikoja ja oo pinnallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei täältä mitää apua saa, täälä on vain haukkujia ja sekopäitä, taidan vaan hyväksyä kohtaloni olemalla yksin ja yksinäinen, onneksi on työpaikka.

Ja syy yksinoloon selvisi. Ei tässä ketjussa ollut mitään haukkuja tai sekopäitä tuohon viestiin mennessä, mutta ei kun itsesääliå, yleistystä ja valitusta tulee sinulta. Ei tuollaisen seurassa jaksa olla.

Niin, mutta kun sinulle ei kelpaa ne omantasoisesi, eli heikkolahjaiset. Normaaliälykästä et saa, vaikka kuinka yrittäisit.

Vierailija
64/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta kun sinulle ei kelpaa ne omantasoisesi, eli heikkolahjaiset. Normaaliälykästä et saa, vaikka kuinka yrittäisit.

Tuo on jo törkeetä. en sano tuohon mitään.

Vierailija
65/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa meissä on jotain vikaa ja kukaan ei ole täydellinen.. mussaki on vikoja ja tiedän sen ja kehitän itteeni ja nyt menee muutenkin elämä ihan hyvin

Vierailija
66/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä toivon että vielä löydän ja saan sitä läheisyyttä mitä kaipaankin.

Vierailija
67/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on red flag.

Vierailija
68/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kaikki tuntuu olevan, paree olla yksin.

Vierailija
69/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs olla komea menestynyt bachleror että nykyää kelpais jollekki.

Suurin osa meistä naisistakaan ei kelpaa komeille menestyneille bacheloreille, ja itse en niin välittäisi akkalauman kanssa kilpailla kenenkään huomiosta.

Maku kyllä menee miehistä, jotka vetää ton marttyyriviitan ylleen ja puhuu naisista yleiståmällä.

Varoittaisin myös siitä, että ei ole tervettä muodostaa maailmankuvaansa esim. tosi-TV:n pohjalta: siihen on syynsä ettei siellä näe tavallista elämää ja ihmisiä. Oikeasti me ollaan ihan tavallista harmaata massaa kaikki, ei mitään erityistä.

Vierailija
70/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo komea menestynyt alfa johtaja 30 tonnin bemari alla ja hieno rolexin kello kädessä ja käyttää pukua.

Miksi ihmeessä vain 30 tonnin tonnin bemari? Ei oikein istu tuohon kokonaisuuteen. Kyllä ne työsuhdeautot on tolla tasolla 50 tonnista ylöspäin.

Vierailija
71/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäs olla komea menestynyt bachleror että nykyää kelpais jollekki.

Suurin osa meistä naisistakaan ei kelpaa komeille menestyneille bacheloreille, ja itse en niin välittäisi akkalauman kanssa kilpailla kenenkään huomiosta.

Maku kyllä menee miehistä, jotka vetää ton marttyyriviitan ylleen ja puhuu naisista yleiståmällä.

Varoittaisin myös siitä, että ei ole tervettä muodostaa maailmankuvaansa esim. tosi-TV:n pohjalta: siihen on syynsä ettei siellä näe tavallista elämää ja ihmisiä. Oikeasti me ollaan ihan tavallista harmaata massaa kaikki, ei mitään erityistä.

Tiedän mutta miksei vähälahjainen mies sitten kelpaa tai hieman omituinen mies?

Vierailija
72/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo komea menestynyt alfa johtaja 30 tonnin bemari alla ja hieno rolexin kello kädessä ja käyttää pukua.

Miksi ihmeessä vain 30 tonnin tonnin bemari? Ei oikein istu tuohon kokonaisuuteen. Kyllä ne työsuhdeautot on tolla tasolla 50 tonnista ylöspäin.

No ihan sama. Silti mä oon köyhä ja mulla on vanha ruosteinen auto vaikka töissä käyn, ei ole mitään vientiä, tinderissä hiljaista ja happypancake ei kukaa ota yhteyttä vaan

Vierailija
73/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tälle voi vaan mitää vaikka miten miettis niin yksin tässä ollaan vaan karu totuus, vois kohta lenkille.

Vierailija
74/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte takaisin yksin kattomaan leffaa ja yksin olemista, sitä ainaski mun elämä on sinkkuna.

Vierailija
75/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn myös töissä ja olen sen jälkeen yksikseni, koska työ vie sen verran voimia ettei arkisin hirveästi jaksa tehdä mitään muuta.

Sitten kun jaksaa, teen omia asioita mistä pidän. Välillä yksinäistä, mutta elämä on välillä sellaista.

Veikkaan, että aika moni muukin kokee yksinäisyyttä ja on yksin töiden jälkeen. Et ole ainut.

Muutama hyvä ystävä ja läheiset on, joiden kanssa välillä tulee soiteltua niitä näitä.

Se riittää ainakin itselleni.

Auttaisiko jos etsisit kunnon kavereita ja alkaisit tekemään jotain mistä pidät?

Toinen on, että haluaako kavereita vai viihtyykö enemmän omissa oloissa? Eli on rehellinen myös itselleen eikä yritä liikaa olla tai saavuttaa jotain.

Vierailija
76/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

karu totuus on vaan se että naiset ei musta kiinnostu.

Vierailija
77/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn myös töissä ja olen sen jälkeen yksikseni, koska työ vie sen verran voimia ettei arkisin hirveästi jaksa tehdä mitään muuta.

Sitten kun jaksaa, teen omia asioita mistä pidän. Välillä yksinäistä, mutta elämä on välillä sellaista.

Veikkaan, että aika moni muukin kokee yksinäisyyttä ja on yksin töiden jälkeen. Et ole ainut.

Muutama hyvä ystävä ja läheiset on, joiden kanssa välillä tulee soiteltua niitä näitä.

Se riittää ainakin itselleni.

Auttaisiko jos etsisit kunnon kavereita ja alkaisit tekemään jotain mistä pidät?

Toinen on, että haluaako kavereita vai viihtyykö enemmän omissa oloissa? Eli on rehellinen myös itselleen eikä yritä liikaa olla tai saavuttaa jotain.

Auttaisi varmasti jos etsisin kavereita toki ja tekisin jotain mistä pidän.

Vierailija
78/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on me monet kerrat neuvottukin. Mutta ei Allulle neuvot kelpaa, ei ole valmis tekemään mitään sen eteen, että saisi elämästään paremman. Kuvittelee, että elämä muuttuu taikaiskusta hyväksi, kun joku ihana nainen tulee pelastamaan.

Vierailija
79/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin tämä yks elämä. Kannattaa toimia eikä valitella kurjuutta. Siitä se lähtee.

Vierailija
80/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on me monet kerrat neuvottukin. Mutta ei Allulle neuvot kelpaa, ei ole valmis tekemään mitään sen eteen, että saisi elämästään paremman. Kuvittelee, että elämä muuttuu taikaiskusta hyväksi, kun joku ihana nainen tulee pelastamaan.

Teen kyllä asioiden eteen jotain.. inhottaa vain olla sinkkuna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän