Mulla ei oo kavereita ja oon yksinäinen
Oon nykyää aika yksin, vanhatki kaverit ja tutut on häippässy elämästä. Ei ole harrastuksia ja oon vähän erikoinen tyyppi. Käyn vakituisesti vaan töissä ja sitte oon yksin. Haluaisin myös parisuhteen, mutta ei vaa sillä saralla onnistu mikään. Välillä tätä elämää ei jaksa, tunnen itteni hyvin ulkopuoliseksi ja asun Pk-seudulla.
Kommentit (85)
Aaaaargh. Eikö sun päähäsi oikeasti uppoa mikään??! Sen sata kertaa on kerrottu mikä sussa mättää ja aina aloitat saman valitusvirren kuinka et tiedä miksei naista löydy.
Se on naisten syytä ettet saa pesää. Naiset ovat nykyään täysin hypergamisia ja elitistisiä tinder swaippaajia, tavallinen mies ei kelpaa vaan pitää olla komea SEKÄ menestyvä ja jykeväleukainen 190cm parrakas Chädi, mikään muu ei kelpaa.
Joo komea menestynyt alfa johtaja 30 tonnin bemari alla ja hieno rolexin kello kädessä ja käyttää pukua.
Vierailija kirjoitti:
Se on naisten syytä ettet saa pesää. Naiset ovat nykyään täysin hypergamisia ja elitistisiä tinder swaippaajia, tavallinen mies ei kelpaa vaan pitää olla komea SEKÄ menestyvä ja jykeväleukainen 190cm parrakas Chädi, mikään muu ei kelpaa.
Jep juuri tuommoinen komea pukumies kuten bachelor.. nauraa
Kai sitä parempi vaan käydä maksullisissa ja elää yksin elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Aaaaargh. Eikö sun päähäsi oikeasti uppoa mikään??! Sen sata kertaa on kerrottu mikä sussa mättää ja aina aloitat saman valitusvirren kuinka et tiedä miksei naista löydy.
Hyvinkin uppoo ja olen kehittänyt itseeni ja meen parempaan suuntaan.
Melko yksinäinen olen myös. Sairastuin syöpään ja siinä samalla pinnalliset ystävyyssuhteet katkesi kun huomasin etten "ystäviltä" apua/tukea saanut. Onneksi on pari sukulaista ja yksi hyvä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkin uppoo ja olen kehittänyt itseeni ja meen parempaan suuntaan.
Olen lievästi ylipainonen ja mahaa löytyy entäs sitte, en välitä. On velkaa ja sille en voi mitään. Lyhennän lainaa ja teen töitä. EN oo enää komea ja tukka harventunut mitä sitte. Ihmettelen miten vaan voi olla niin hiljastta nykyään.
Eikai tälle sit vaan voi mitään, pysytään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se elämä on, Allu. Eikä edelleen muutu paremmaksi valittamalla täällä. Tai muillakaan palstoilla.
Olipa ilkeä vastaus. Olisi pitänyt poistattaa lainaamatta, mutta halusin kertoa sinulle, mitä ajattelen.
Jokaisen pitäisi kelvata omana itsenään. Sääli jos ihmiset ovat liian valikoivia esim ystävien suhteen. Jokaisella pitäisi olla hyviä ystäviä, joille jutella. Toivottavasti löytäisit ystävän ap. Pidän peukut pystyssä! Ja siunausta.
Hei Allu!
Minä lähden tänä iltana kaupungille, ja vaikka olenkin vähän ylipainoinen, keskivertotuloinen keski-ikäinen mies niin ei se koskaan ole haitannut parisuhteen (tai se k sin) saamista.
Naisissa kun on se juttu, että heitä ei SAADA. Naisen kosketus ansaitaan. Eikä siihen tarvitse mitään Audia sun muuta- minä itse on todellakaan ole mikään helvetin Alfa. Ero meissä on siinä, että minä pidän itsestäni. Ihan sellaisena kuin olen.
No sitte en tiedä mikä mussa mättää.. naiset kehuu kokoajan komeaksi ja pitkäksi ja sitten muutenki oon tehny töitä sen eteen että muuttuisin mutta ei ne vain millään kiinnostu
Paljo huomaan kauniita naisia esim tänää lidlissä oli niin kaunis työntekijä että katsoin hiukan pitkään, monta mun tyyppistä naista on muttakun en mä oikein niille kelpaa. en mä joka vloppu käy missään baareissa tuhlaamas rahani, en oo semmonen mies enää.
Mut musta tuntuu et tää on joku karma tai kosto jotain mitä oon vääryyttä tehnyt naisille joskus aikoinaan.. mutta ei kai sille voi sit mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitäisi kelvata omana itsenään. Sääli jos ihmiset ovat liian valikoivia esim ystävien suhteen. Jokaisella pitäisi olla hyviä ystäviä, joille jutella. Toivottavasti löytäisit ystävän ap. Pidän peukut pystyssä! Ja siunausta.
kelpasin kyllä aikoinaan exälle
Se on Allu vaan.