Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei oo kavereita ja oon yksinäinen

Vierailija
24.02.2023 |

Oon nykyää aika yksin, vanhatki kaverit ja tutut on häippässy elämästä. Ei ole harrastuksia ja oon vähän erikoinen tyyppi. Käyn vakituisesti vaan töissä ja sitte oon yksin. Haluaisin myös parisuhteen, mutta ei vaa sillä saralla onnistu mikään. Välillä tätä elämää ei jaksa, tunnen itteni hyvin ulkopuoliseksi ja asun Pk-seudulla.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa toimittajalta, joka haluaa saada aineistoa. Taitaa olla alempi tutkinto, kun on noin surkea yritys.

Se on Allu vaan.

Vierailija
22/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaargh. Eikö sun päähäsi oikeasti uppoa mikään??! Sen sata kertaa on kerrottu mikä sussa mättää ja aina aloitat saman valitusvirren kuinka et tiedä miksei naista löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten syytä ettet saa pesää. Naiset ovat nykyään täysin hypergamisia ja elitistisiä tinder swaippaajia, tavallinen mies ei kelpaa vaan pitää olla komea SEKÄ menestyvä ja jykeväleukainen 190cm parrakas Chädi, mikään muu ei kelpaa.

Vierailija
24/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo komea menestynyt alfa johtaja 30 tonnin bemari alla ja hieno rolexin kello kädessä ja käyttää pukua.

Vierailija
25/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naisten syytä ettet saa pesää. Naiset ovat nykyään täysin hypergamisia ja elitistisiä tinder swaippaajia, tavallinen mies ei kelpaa vaan pitää olla komea SEKÄ menestyvä ja jykeväleukainen 190cm parrakas Chädi, mikään muu ei kelpaa.

Jep juuri tuommoinen komea pukumies kuten bachelor.. nauraa

Vierailija
26/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä parempi vaan käydä maksullisissa ja elää yksin elämänsä.

Vierailija
27/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaargh. Eikö sun päähäsi oikeasti uppoa mikään??! Sen sata kertaa on kerrottu mikä sussa mättää ja aina aloitat saman valitusvirren kuinka et tiedä miksei naista löydy.

Hyvinkin uppoo ja olen kehittänyt itseeni ja meen parempaan suuntaan.

Vierailija
28/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko yksinäinen olen myös. Sairastuin syöpään ja siinä samalla pinnalliset ystävyyssuhteet katkesi kun huomasin etten "ystäviltä" apua/tukea saanut. Onneksi on pari sukulaista ja yksi hyvä ystävä. 

Vierailija
29/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin uppoo ja olen kehittänyt itseeni ja meen parempaan suuntaan.

Olen lievästi ylipainonen ja mahaa löytyy entäs sitte, en välitä. On velkaa ja sille en voi mitään. Lyhennän lainaa ja teen töitä. EN oo enää komea ja tukka harventunut mitä sitte. Ihmettelen miten vaan voi olla niin hiljastta nykyään.

Vierailija
30/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tälle sit vaan voi mitään, pysytään yksin.

Vierailija
31/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan töitä ja terapiaa.

Vierailija
32/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se elämä on, Allu. Eikä edelleen muutu paremmaksi valittamalla täällä. Tai muillakaan palstoilla.

Olipa ilkeä vastaus. Olisi pitänyt poistattaa lainaamatta, mutta halusin kertoa sinulle, mitä ajattelen.

Vierailija
33/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi kelvata omana itsenään. Sääli jos ihmiset ovat liian valikoivia esim ystävien suhteen. Jokaisella pitäisi olla hyviä ystäviä, joille jutella. Toivottavasti löytäisit ystävän ap. Pidän peukut pystyssä! Ja siunausta.

Vierailija
34/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun ininää vol. 35210

Vierailija
35/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Allu!

Minä lähden tänä iltana kaupungille, ja vaikka olenkin vähän ylipainoinen, keskivertotuloinen keski-ikäinen mies niin ei se koskaan ole haitannut parisuhteen (tai se k sin) saamista.

Naisissa kun on se juttu, että heitä ei SAADA. Naisen kosketus ansaitaan. Eikä siihen tarvitse mitään Audia sun muuta- minä itse on todellakaan ole mikään helvetin Alfa. Ero meissä on siinä, että minä pidän itsestäni. Ihan sellaisena kuin olen.

Vierailija
36/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitte en tiedä mikä mussa mättää.. naiset kehuu kokoajan komeaksi ja pitkäksi ja sitten muutenki oon tehny töitä sen eteen että muuttuisin mutta ei ne vain millään kiinnostu

Vierailija
37/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo huomaan kauniita naisia esim tänää lidlissä oli niin kaunis työntekijä että katsoin hiukan pitkään, monta mun tyyppistä naista on muttakun en mä oikein niille kelpaa. en mä joka vloppu käy missään baareissa tuhlaamas rahani, en oo semmonen mies enää.

Vierailija
38/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut musta tuntuu et tää on joku karma tai kosto jotain mitä oon vääryyttä tehnyt naisille joskus aikoinaan.. mutta ei kai sille voi sit mitään.

Vierailija
39/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ihmiset hiljeni.

Vierailija
40/85 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitäisi kelvata omana itsenään. Sääli jos ihmiset ovat liian valikoivia esim ystävien suhteen. Jokaisella pitäisi olla hyviä ystäviä, joille jutella. Toivottavasti löytäisit ystävän ap. Pidän peukut pystyssä! Ja siunausta.

kelpasin kyllä aikoinaan exälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan