IS: "Anneli Auer hakee tuomionsa purkua - lapset peruvat todistuksensa"
"Anneli Auer tuomittiin vuonna 2013 seksuaalirikoksista seitsemän ja puolen vuoden vankeuteen."
Kommentit (2732)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viranomaiset tekevät kaikkensa ettei totuus paljastuisi. Menee maine monelta.
Joo kyllä nyt taas vaikutti aika absurdilta tuo syyttäjän asenne. Aivan kuin hän olisi esittänyt, että vaikka rikoksia ei olisi tapahtunut, tuomiota ei tulisi purkaa koska lapset eivät ole valehdelleet "tahallisesti" 🙄.
Siinä mielessä tuo kai on selvää, että purkuperusteena "perätön lausuma" edellyttää tahallisuutta. Syytetyn tehtävä ei ole arvioida lapsen lausuman todistusarvoa se on yksinomaan tuomioistuimen tehtävä.
Joka tapauksessa nyt vedotaan seikkaan "perätön lausuma", jota ei aikaisemmin ole esitetty, ja sen esittäminen todennäköisesti olisi johtanut syytetyn vapauttamiseen tai siihen, että rikokseen olisi ollut sovellettava lievempiä rangaistussäännöksiä. Silloin "perättömän lausuman" tahallisuudella ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulvila-ketju! Pakko linkata kun vielä muistan.
Paljon katselukertoja parissa viikossa saaneen videon kommenteissa epäillään Auerin ex-miestä, ja ihmetellään ,miksi häntä ei ole mainittu videolla. Häh!? Eikö Jukka Lahti ollutkaan Annelin ensimmäinen aviomies? Kaikki nämä vuodet, ja olen olettanut tyystin väärin.
Niinpä. Eiks ikinä ihmetyttäny miks ekan lapsen sukunimi on eri kuin muiden? No koska hän on An ekasta suhteesta. Siitä koko perheriita tuli, kun Jukka kohteli häntä An mielestä huonommin kuin omiaan.
Joidenkin mielestä tämä duo teki murhan, mut en ota kantaa...
Itteeni on AINA vaivannu ekan aviomiehen TÄYSI hiljaisuus.
Nyt höpiset ihan omiasi. Ei tuo pidä paikkaansa. K
Vanhimman lapsen sukunimi on Auer, kuten äitinsä, muiden Lahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon katselukertoja parissa viikossa saaneen videon kommenteissa epäillään Auerin ex-miestä, ja ihmetellään ,miksi häntä ei ole mainittu videolla. Häh!? Eikö Jukka Lahti ollutkaan Annelin ensimmäinen aviomies? Kaikki nämä vuodet, ja olen olettanut tyystin väärin.
Niinpä. Eiks ikinä ihmetyttäny miks ekan lapsen sukunimi on eri kuin muiden? No koska hän on An ekasta suhteesta. Siitä koko perheriita tuli, kun Jukka kohteli häntä An mielestä huonommin kuin omiaan.
Mut ilmeisesti sukunimi vaihdettiin Lahdeksi jossain vaiheessa...
"Vanhimman lapsen sukunimi on Auer, kuten äitinsä, muiden Lahti."
Hänen isänsä on kuitenkin ihan sama kuin muidenkin.
Auer on psykopaatti joka kusetti kaikkia onnistuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Auer on psykopaatti joka kusetti kaikkia onnistuneesti.
No eihän tuo nyt kovin onnistunutta oo istua vuosikausia vankilassa ja tulla leimatuksi p e d o fii liksi.
Murhapalstalainen Hermione vertaa keissiä satuun Keisarin uudet vaatteet. Vastaavaa olen minäkin pohtinut vuosien aikana.
Kauheata on, että sosiaaliviranomaiset ja lastensuojelu eivät ole onnistuneet suojelemaan noita lapsia sijaisperheeltä.
Vierailija kirjoitti:
En minä uskonut näihin ikinä, tuntui että Anneli haluttiin vaan todeta syylliseksi edes johonkin. Sitä en tiedä oliko syyllinen miehensä murhaan vai ei, eikä oikeastaan enää kiinnostakaan.
Tänään taas tämä keissi tuli mieleeni. Tätä ei varmaan ikinä saada selville. Heidän kotonaanhan on voinut sattua ihan mitä vaan. Lapsetkin taisivat olla paikalla? Aihetta elokuville vaikka kuinka.
Mutta onhan se outoa, että seksuaalirikossyytteet tuli jossakin vaiheessa. Jos yhtään mitään aihetta tähän ei ole. Mitään ei ole sattunut, mutta syytetään? Aika masentavaa miten tyhjästä ihminen voidaan syyttää. Jos yhtään mitään aihetta Ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Murhapalstalainen Hermione vertaa keissiä satuun Keisarin uudet vaatteet. Vastaavaa olen minäkin pohtinut vuosien aikana.
Ketä hän oikein keisarina pitää? Ketä sinä pidät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä uskonut näihin ikinä, tuntui että Anneli haluttiin vaan todeta syylliseksi edes johonkin. Sitä en tiedä oliko syyllinen miehensä murhaan vai ei, eikä oikeastaan enää kiinnostakaan.
Tänään taas tämä keissi tuli mieleeni. Tätä ei varmaan ikinä saada selville. Heidän kotonaanhan on voinut sattua ihan mitä vaan. Lapsetkin taisivat olla paikalla? Aihetta elokuville vaikka kuinka.
Mutta onhan se outoa, että seksuaalirikossyytteet tuli jossakin vaiheessa. Jos yhtään mitään aihetta tähän ei ole. Mitään ei ole sattunut, mutta syytetään? Aika masentavaa miten tyhjästä ihminen voidaan syyttää. Jos yhtään mitään aihetta Ei ole?
Olihan siinä sellaista aihetta, että lapset keksivät sijaisvanhempiensa tai joidenkin muiden kehotuksesta tällaisia mielikuvituksellisia tarinoita. Eipä ole ensimmäinen kerta kun oikeuteen edetään keksityn tarinan kanssa, jos yhtään on juttuja lukenut.
Vierailija kirjoitti:
En saa lainattua, mutta sivulla 80 joku puhui Annelin käyttäneen tavallista enemmän alkoholia Jennin kanssa. Tämä ei perustu mihinkään lähteeseen. Annelihan ei käytä alkoholia ollenkaan.
Jens kertoi itse, että A oli kerran ollut kotonaan jo sammuneena, kun hän oli mennyt käymään. Esitutkintamateriaalista löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A ei ole ollut naimisissa ennen Jukkaa. Hänellä oli kyllä avomies, jonka kanssa asui vielä silloinkin, kun Jukan lapsi syntyi. A oli katkera Jukalle siitä, ettei tämä heti ollut halukas eroamaan entisestään ja ottamaan A:ta ja lasta luokseen. Tämä löytyy esitutkintamateriaalista.
Vierailija kirjoitti:
Jens kertoi itse, että A oli kerran ollut kotonaan jo sammuneena, kun hän oli mennyt käymään. Esitutkintamateriaalista löytyy.
Mistä esitutkintamateriaali löytyy? Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitään linkkiä laittaa. Esitutkintamateriaalin voi yleensä tilata maksua vastaan, kun juttu tulee käräjille. Eli tarkoitin vanhaa materiaalia, jota olen aikoinaan päässyt lukemaan. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A ei ole ollut naimisissa ennen Jukkaa. Hänellä ol
No ei virallisesti, mut avo. Ja eka lapsi kuulemma on jonkun sivu pettämiskuvion , näin huhutaan...mutta en tiedä. 3 vain Jukan. Tästä alkoi riita illalla. Anneli halusi erota, hän itse kertoi. Menivät keittiöön riitelemään, Jukka seurasi Annrelia eilä päästänyt tätä lähtrmään. Anneli tarttui veitseen. Iski.
Kyllä ne kaikki neljä olivat Jukan lapsia. A petti avomiestään pikkujouluissa nimenomaan Jukan kanssa. Jukalla oli puoliso, joka asui osan aikaa eri paikkakunnalla, eikä Jukka olisi halunnut mennä yhteen A:n kanssa. Heillä oli katkeruutta ja riitoja alussa, ihan A:n oman kertoman mukaan. Vanhimpaan lapseen syntyi näin erityinen suhde äidin ja tyttären välille.
Olivat tietääkseni Jukan lapsia. Kaikenlaisia ilkeitä huhuja on vuosien aikana kuulunut lapsiin liittyen. On helposti pääteltävissä moisten juorujen levittelijöiden agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalla on Ajankohtaista / Rikokset -osiossa ETP-ketju. Sinne vaan pyyntöä niin eiköhän joku sen laita ladattavaksi.
Nyt höpiset ihan omiasi. Ei tuo pidä paikkaansa. Kyllä kaikilla lapsilla on samat vanhemmat.
Et ota kantaa, mutta kuitenkin vihjaat, että 10-vuotias lapsi olisi osallisena murhasta. Hyi, häpeä oikeasti.