Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin +10kg ja tosi pitkät ja paksut hiukset vai täydellinen vartalo ja ohuet haituvat?

Vierailija
23.02.2023 |

Mikä on oma mielipiteesi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin laiha, niin voisin ottaa +10kg niin olisin hoikka ja paksut hiukset :D mutta nykypainoon en halua lisäkiloja, koska niitä jo on. :DD pidennyksillä voi korjata, suurella osalla naisista nykyään pidennykset joten ehdottomasti ottaisin ohuen tukan mieluummin. Itsekin olin joskus todella paksutukkainen ja pitkätukkainen mutta pilasin värjäyksillä ne, ja nykyään ne on rumat mutta käytän pidennyksiä.

Vierailija
22/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen vartalo ja ohuet haituvat. Ei niillä hiuksilla ole paskankaan väliä. Tuuhennoksia ja pidennyksiä voi ottaa tai käyttää jopa peruukkia, jos hiukset haittaa. Tai leikata lyhyen pixie-tukan, jossa ohutkin tukka näyttää hyvältä.

Mä olen tosi ohuthiuksinen ja tapellut näitten kanssa kauan. Pidennykset ja tuuhennokset tulee todella kalliiksi ja tuhoaa mun jo hentoja hiuksia ja niitä pitää olla jatkuvasti huoltamassa. Lisäksi häpeän näitä todella paljon. En kehtaa käydä missään suihkussa enkä anna mieheni koskea hiuksiini. Peruukit puolestaan hiostaa ja on kalliita, jos haluaa vähänkin aidon näköisen.

Mulle olisi siis helppo valinta ne kauniit hiukset. Vaikka oisin 20 kiloakin ylipainon puolella.

Jatkan vielä, että lisäkkeet (ja peruukki) ahdistaa. Ne tuntee päässään, ne kiristää, ne kutittaa. Olen jatkuvasti epävarma näitten kanssa. Ehkä jollain julkkiksella ne lisäkkeet näyttää kivoilta, mutta käytännössä niitten kanssa eläminen on tuskallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen vartalo ja ohuet haituvat. Ei niillä hiuksilla ole paskankaan väliä. Tuuhennoksia ja pidennyksiä voi ottaa tai käyttää jopa peruukkia, jos hiukset haittaa. Tai leikata lyhyen pixie-tukan, jossa ohutkin tukka näyttää hyvältä.

Mä olen tosi ohuthiuksinen ja tapellut näitten kanssa kauan. Pidennykset ja tuuhennokset tulee todella kalliiksi ja tuhoaa mun jo hentoja hiuksia ja niitä pitää olla jatkuvasti huoltamassa. Lisäksi häpeän näitä todella paljon. En kehtaa käydä missään suihkussa enkä anna mieheni koskea hiuksiini. Peruukit puolestaan hiostaa ja on kalliita, jos haluaa vähänkin aidon näköisen.

Mulle olisi siis helppo valinta ne kauniit hiukset. Vaikka oisin 20 kiloakin ylipainon puolella.

Itselläni myös tosiaan ohuet hiukset, eikä kasva millään yli leukaperämitan. Eipä ole koskaan edes miesten suosiota haitanneet, nuorempana niitä ihailijoita riitti, vaikka oli ihan superlyhyeksi leikattu tukka siksi koska ei tosiaan pitkäksi kasva ja näyttää ohuelta ja haituvaiselta jo lyhyessä polkkamitassa. 

Vierailija
24/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on + 10 kg ja pitkät paksut hiukset. En vaihtaisi.

Vierailija
25/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi yhtään työläämpiä hiuksia, enkä ylipainoa. Valitsen vaihtoehdon b.

Vierailija
26/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on olla +10kg?

Vierailija
27/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaako +10kg, että on 10kg ylipainoinen?

Vierailija
28/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että lisäkkeet (ja peruukki) ahdistaa. Ne tuntee päässään, ne kiristää, ne kutittaa. Olen jatkuvasti epävarma näitten kanssa. Ehkä jollain julkkiksella ne lisäkkeet näyttää kivoilta, mutta käytännössä niitten kanssa eläminen on tuskallista.

Itse totuin peruukeihin, kun asuin Afrikassa aikanaan muutaman vuoden. Paikallisten naisten hiuksethan yleensä on sellaista lyhyttä säkkärää, joten useimmat käyttää peruukkeja saadakseen pidemmän näköisen ja suoremman tukan. Totesin aika pian, että miksi ei myös valkoinen nainen voisi käyttää peruukkeja ja päästä. helpolla hiusten kanssa. Nykyään pidän muuten lyhyttä tukkaa, mutta esim. juhliin saatan laittaa pitkät hiukset peruukin avulla.

Vierailija
29/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika on olla +10kg?

Niin. AIka moni ihminen painaa yli 10 kiloa.

Vierailija
30/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on painoa mukavasti ja paksut hiukset. Mieluummin näin. Kaveripiirissä on Nutrilett-kuureja harrastavia laihoja ja heillä on haituvat.

Vierailija
31/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireä tei nipimppi hyvässä sirossa rungossa on parasta.

Vierailija
32/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut ja pitkät hiukset ja normaali paino. En kyllä haluaisi ikinä mitään ohutta tukkaa, joten ottaisin +10 kiloa ja laihduttaisin sen pois.

N42

Vierailija
33/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10 kg turhaa painoa, mutta enemmän haaveilen pitkistä ja paksuista hiuksista kuin laihtumisesta.

Vierailija
34/34 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 10 kg turhaa painoa, mutta enemmän haaveilen pitkistä ja paksuista hiuksista kuin laihtumisesta.

sä saisit niitten hiusten kera vielä 10 lisäkiloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme