Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö Täällä joku kävellen kaupassa?

Vierailija
23.02.2023 |

Itse Käyn,kun autoa ei ole.pääsisin kyllä bussilakin,mutta Valitsen aina kävelyn.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurkkakauppa 300m päässä.

Isommat marketit, apteekki, alko, K-Rauta, posti n. 2km päässä.

Ei mitään tarvetta autolle.

Isot ostokset voi tilata kotiinkuljetuksena ja niitä nyt ei paljoa tule tehtyä.

Vierailija
42/44 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään kauppaan on 6 km eikä pyörätietä saati kävelytietä. Autolla mennään. Useimmiten on käytävä 3 eri kauppaa ja joskus vielä apteekkikin samalla. Yhteen reppuun ei mahdu meidän ostokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn, pari kilometriä suuntaansa tulee.

Reppu selkään ja menoksi, samalla tulee ulkoilu hoidettua.

Täsmälleen näin myös täällä.

Vierailija
44/44 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pyörällä kesät talvet laitakaupungin Prismassa, jos pakkasta ei ole liikaa (riippuu sen lisäksi mm. tuulisuudesta ja ilman kosteudesta). Lenkille tulee mittaa vajaa 10 kilsaa, jos vähän mutkittelee. Viime aikoina olen pyrkinyt osan matkasta taluttamaan pyörää, koska kävely on selvästi pyörällä köröttelyä tehokkaampaa liikuntaa ellei kyse ole mäkisehköstä maastosta. - Ikää on 72 v. Harrastanut meditaatiota vuodesta -77, nykyään tosin satunnaisehkosti. (TM:n pitkähköaikaiset harrastajat ovat keskimäärin 12 vuotta biologista ikäänsä "nuorempia". Itse en ehkä ole noin paljon koska olen perinyt äidiltäni mitä ilmeisimmin jotenkin puutteellisen verenpaineen säätelymekanismin, joka muuten on erittäin monimutkainen ja -polvinen!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä