Käykö Täällä joku kävellen kaupassa?
Itse Käyn,kun autoa ei ole.pääsisin kyllä bussilakin,mutta Valitsen aina kävelyn.
Kommentit (44)
Yritin autolla mutta en mahtunut ovesta sisään...
Ei ole meillä autoa joten minä käyn aina kävellen kaupassa ja mies käy pyörällä työmatkan ohessa kun kaupat työmatkan varrella.
Käyn kävellen jos ei ole mitään painavaa kannettavaa. Tai isoa. Lähes päivittäinnkäyn koska kivan metsäerta viikossa käytän autoa muuhun niin haen samalla pesuaineet ja vessapaperit ja sen sellaiset. Samalla auto sulaa autotallissa:) ja latautuukin.
Ei ole autoa, eikä ajokorttia + kauppa on todella lähellä, joten kyllä, käymme kävellen.
Käyn kävellen. Lähikauppaan 100m, seuraavaan 400m, sittariin ja lidliin 700m. Eipä siihen autoo tarvii.
Lähikauppaan on 350 metriä matkaa ja käyn siellä pikkuostoksilla kävellen.
Kauppa on 2 kilometrin päässä, mutta hoidan ostokset pääasiassa kerran viikossa, joten autolla menen.
Käyn kävellen kaupassa ja myöskin töissä. Auto on, mutta en käytä sitä kovin paljoa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Yritin autolla mutta en mahtunut ovesta sisään...
Pitäskö ostaa isompi auto?
Vierailija kirjoitti:
Kauppaan matkaa 200 metriä joten kyllä käyn.
Niin, ajatella meitä kaupunkilaisia. Tässä on 200 metrin päässä lähikauppa, kilometrin säteellä jo useampi kauppa ja 2 km säteellä pari kauppakeskusta.
Käyn. Asun keskustassa ja kaikki tarvittava on kävelymatkan päässä joten autoa en tarvitse.
Kävellen ja kesällä pyörällä. Raskaita ovat kantaa varsinkin sieltä isommasta marketista 2,5 km matkan. Lähikaupassa (600m) on pienempi valikoima ja kalliimmat hinnat. Olen ajatellut, että jospa hankkisin rollaattorin ihan noita kauppaostoksia varten. Loivan alamäen sillä saisi kivasti lasketeltua jalaksilla seisten. Ja kauniiseen aurinkoiseen paikkaan voisi halutessa pysähtyä vähäksi aika istuskelemaan.
Me käydään lauantaisin lasten kanssa, kaikki kantaa yhden pussin... ennen kun oli rahaa ja auto mentiin autolla.
Aina käydään kävellen kaupassa. Tuntuisi hassulta mennä ensin autohalliin, ajaa ulos, kiertää Suokadun kautta ja ajaa Toriparkkiin, kun voi kävellä 300m ja siinä on K, Sokos ja kauppahalli.
Käyn, prisma on lähikauppa meillä
S-market 20 metrin päässä eli käyn kävellen.
Käyn. 30min per suunta.