Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet jossain järkyttävän surkeaa asiakaspalvelua? Tästä oli joskus pitkä ketju mutta vissiin poistunut, tehdäänkö uusi

Vierailija
23.02.2023 |

Aloitan: Nissenillä ei uskottu että uudet lasit särkevät päätä. Vihjattiin että pitäisi mennä psykiatrille.

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Helsingissä mieheni kanssa loppukesästä sillä hänellä olisi paluulento viikonloppuna.

Jo parin viikon ajan vasen silmäni oli aamuisin tuntunut kuivalta ja kuin siellä olisi ollut roska. Silmätippojen käyttö auttoi vaivaan, mutta pelkäsin pahinta sillä helmikuussa oli ollut sama ongelma vasemmassa silmässä kunnes silmäni oli tulehtunut ja jouduin antibioottikuurille.

Perjantai aamuna klo5 aikaan heräänkin kauheaan särkyyn silmässä ja päässä, ja vasen silmäni onkin turvonnut ja rähmän peitossa. Käymme sitten hotellin aspassa tilaamassa taksin lähimpään päivystykseen, ja päädyimme Meilahteen. Otimme taksin sillä hädin tuskin näin edes oikealla silmälläni ja miehelläni ei ole ajokorttia ja vaikka olisikin, HongKongissa ajetaan väärällä puolella tietä.

Päivystyksessä käydään sitten normaali prosessi läpi: kerron myös helmikuun silmätulehduksestani ja kuinka tämä on ihan samanlainen tilanne, sekä että o

Isäsi tiesi, että vain ensiapuasiat kuuluu muualle kuin Meilahteen. Siksi käski valehdella, että oireet tuli 5 min sitten. 

Vierailija
142/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut elämäni ensimmäiset piilolinssit, ja jostain syystä luulin, että se piilarikotelo puhdistetaan steriilillä vedellä. Oli joulun aatonaatto, ja olin lapsen kanssa menossa Kuopion seudulle joulunviettoon. Tajusin siellä junasta tultuamme, että mulla ei ole steriiliä vettä. Menimme matkalaukkujen kanssa Yliopiston apteekkiin, lapsi kitisi ja känisi, olimme väsyneitä ja hikisiä. Kysyin myyjältä steriiliä vettä. Myyjä alkoi inttämään, mihin tarvitsen sitä, ja kun vastasin että piilarikotelon puhdistamiseen, hän katsoi minua kuin rikollista, tuijotti lasta, meni takahuoneeseen. Ihmettelin, mitä tässä nyt tapahtuu.

Myyjä tuli takaisin, otti laatikosta steriiliä vettä, ei sanonut mitään, tuijotti kuin avaruusolentoa ja käveli pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Helsingissä mieheni kanssa loppukesästä sillä hänellä olisi paluulento viikonloppuna.

Jo parin viikon ajan vasen silmäni oli aamuisin tuntunut kuivalta ja kuin siellä olisi ollut roska. Silmätippojen käyttö auttoi vaivaan, mutta pelkäsin pahinta sillä helmikuussa oli ollut sama ongelma vasemmassa silmässä kunnes silmäni oli tulehtunut ja jouduin antibioottikuurille.

Perjantai aamuna klo5 aikaan heräänkin kauheaan särkyyn silmässä ja päässä, ja vasen silmäni onkin turvonnut ja rähmän peitossa. Käymme sitten hotellin aspassa tilaamassa taksin lähimpään päivystykseen, ja päädyimme Meilahteen. Otimme taksin sillä hädin tuskin näin edes oikealla silmälläni ja miehelläni ei ole ajokorttia ja vaikka olisikin, HongKongissa ajetaan väärällä puolella tietä.

Päivystyksessä käydään sitten normaali prosessi läpi: kerron myös helmikuun silmätulehduksest

Miksi et pyytänyt vanhempiasi soittamaan apteekkiin puhelinreseptiä? 

Vierailija
144/154 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin näkyvästi raskaana kun mieheni päätti yllättää minut kihlauksella (oli puhuttu että voihan sitä naimisiin joskus mennä,katsoo nyt) ja vei minut kultasepän liikkeeseen. Myyjä sitten koetti saada miut suostumaan aivan liian pieneen,kipeää tekevään sormukseen vedoten "ku oot tossa tilassa". Sormeni eivät kuitenkaan olleet tippaakaan turvonneet! Se inttäminen hiukan latisti tunnelmaa..

Vierailija
145/154 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tehdä ketju kamalista, ilkeistä, valittavista asiakkaista. 

Vierailija
146/154 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikan puhelut äänitetään, mutta kyllä asiakkaat silti puhuu kaikkea ilkeää. 

Vierailija
147/154 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikan puhelut äänitetään, mutta kyllä asiakkaat silti puhuu kaikkea ilkeää. 

Kun soitan virastoon ym. nauhoitan puhelut ja sen myös ilmoitan. Eräällä lääkärin vastaanotolla nauhoitin ja siitä koitui sairaala matka, sairaalassa lääkäri meinasi tehdä aiva toisin mitä minulle vastaan otolla luvattiin. Sanoin nauhoituksesta lääkärille , joutui todella tekemään operaation kuten minulle nauhoituksessa luvattiin.Kyllä tavallinen kansalainenkin voi pitää oikeuksistaan kiinni, todisteet vain pitää olla vahvat, muuten teilataan.

Vierailija
148/154 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessakin paikassa. Yhdessä ravintolassa tarjoiltiin semisti kypsentämätön ruoka-annos. Eivät meinanneet suostua tekemään uutta annosta, kun yritin palauttaa raa'an sapuskan. Vinoilivat vaan. Kyseistä ravintolaa ei taida enää olla. 

Vierailija
149/154 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Joo kerran menin vaatekauppaan ostamaan takkia ja katselin siinä noin 60-100 euron takkeja. Nais myyjä tuli ja kysyi mitä etsin ja vastasin että syystakkia. Se haki jostain 200 euron takkeja ja esitteli niitä että tässä olisi hyvä. Sanoin että olisi hyvä mutta liian kallis minulle. Sitten se nais myyjä suuttui että ai sinulla ei olekkaan rahaa ostaa ja sanoi minulle että mene pois kaupasta. Oikein kovalla äänellä sanoi että tuolla on ovi että pois kaupasta heti oli oikein tyly koko ajan ja räyhäsi siinä ettei minulla olekkaan rahaa. Myyjä oli joku 50 vuotias ainakin, en ole siinä kaupassa sen jälkeen käynyt, Kirjoitin siitä yleisö palstalle ja moni muukin oli saanut huonoa palvelua.

Hyvä et kirjoitit.

Nyt on hintaluokka tiedossa

200 on superhalpa hinta laatutakille.

Mainitse yritys, niin käyn vilkaisemassa.

Vierailija
150/154 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota liikkeessä kyselin, että miten mallissa oleva cvt-vaihteisto eroaa ominaisuuksiltaan perinteisestä momentimuunnin automaatista. Joku viisikymppinen nainen alkoi hihittämään kuin pissis, että "no ne on semmosia automaatteja molemmat". Kyselin myös muita teknisiä yksityiskohtia autoista, mutta tämä ei tiennyt mistään mitään.

Tämä on tyypillistä autoliikkeissä, mikä on sinällään outoa ja väärin, että myydään +20ke maksavia teknisiä tuotteita, joista ei pääsääntöisesti tiedetä mitään pintaa syvemmältä. Itse olen selvittänyt etukäteen kaiken mahdollisen ja myyjien onneksi kaupat eivät jää kiinni surkeasta myynnistään, sillä kävelen vain ostamaan auton kun olen sen päättänyt.

Vierailija
151/154 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Halosessa etsimässä mekkoa ystäväni juhliin. Kerroin siitä yhdelle myyjälle, joka lähti samantien livohkaan. Hyllyjen täyttäminen oli tärkeämpää. Sitten pyysin toista myyjää apuun, joka oli hinnoittelemassa kassalla (ei ollut muita asiakkaita). Hän vain osoitti kädellä: ''Tuolla on jotain pitsimekkoja, mutta et sä varmaan niistä tykkää.'' Pyysin näyttämään niitä mekkoja nopeasti, mutta ei vaivautunut poistumaan kassalta. Laitoin sitten sähköpostilla palautetta myymäläpäällikölle, joka oli sitten keskustellut näiden myyjien kanssa myöhemmin. Olin varmaan liian nuoren ja ''köyhän'' näköinen, ettei mua tarvinnut palvella. 

Toinen tapaus: Olin kahvilassa ystävien kanssa ja kahvilaan oli tulossa paljon ihmisiä. Meillä oli ruuat vielä kesken, kun meitä pyydettiin poistumaan, jotta saisivat tilaa muille asiakkaille. Se oli kyllä törkeyden huippu. 

Yleensä nuoret epäsiistin näköiset va.rastaa.

Oli uskomatonta että myymälä etsivä ei seurannut sinua.

Olen huomannut että nuorelta ja köyhältä näyttävä yleensä on sitä 

Kahvilassa ei saa notkua läppärin kanssa 

Se ei ole ihmisoikeus.

Vierailija
152/154 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokauppa Jyväskylässä. Olin pyytänyt tarjouksen ja kerroin sähköpostilla meneväni katsomaan tiettynä päivänä ko autoa. Olin jo mielessäni päättänyt vaihtaa auton.

Menin.

Tarjouksen tehnyt myyjä ei ollut paikalla, vaan joku nuori poikanen. Joka oli niin ylimielinen ja ei ollut tippakaan kiinnostunut minusta ja kymppitonnin vaihtoautostani, jota osoitin lasin läpi, että tuollainen olisi tarjolla vaihdossa. Ei edes vilkaissut.

Sanoi, että kattele autoa rauhassa, johon kysyin pääseekö ajamaan. Sanoi, että odottele täällä rauhassa. Odottelin 20-30 min ja läksin pois.

Vierailija
153/154 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilla.

Vierailija
154/154 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui kun Mikkelissä vielä oli Rosso. Menin sinne exäni kanssa,molemmillla farkut ja nahkarotsit. Tarjoilija tuijotti kuin halpaa makkaraa. Tilasin kahvin ja exäni pitsan sekä oluen. Ex antoi minulle palan pitsaa maistettavaksi ja samassa tämä vanha,vihainen tarjoilija oli vieressämme valittamassa että minä en ollut maksanut sitä pitsaa!