Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet jossain järkyttävän surkeaa asiakaspalvelua? Tästä oli joskus pitkä ketju mutta vissiin poistunut, tehdäänkö uusi

Vierailija
23.02.2023 |

Aloitan: Nissenillä ei uskottu että uudet lasit särkevät päätä. Vihjattiin että pitäisi mennä psykiatrille.

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Helsingissä mieheni kanssa loppukesästä sillä hänellä olisi paluulento viikonloppuna.

Jo parin viikon ajan vasen silmäni oli aamuisin tuntunut kuivalta ja kuin siellä olisi ollut roska. Silmätippojen käyttö auttoi vaivaan, mutta pelkäsin pahinta sillä helmikuussa oli ollut sama ongelma vasemmassa silmässä kunnes silmäni oli tulehtunut ja jouduin antibioottikuurille.

Perjantai aamuna klo5 aikaan heräänkin kauheaan särkyyn silmässä ja päässä, ja vasen silmäni onkin turvonnut ja rähmän peitossa. Käymme sitten hotellin aspassa tilaamassa taksin lähimpään päivystykseen, ja päädyimme Meilahteen. Otimme taksin sillä hädin tuskin näin edes oikealla silmälläni ja miehelläni ei ole ajokorttia ja vaikka olisikin, HongKongissa ajetaan väärällä puolella tietä.

Päivystyksessä käydään sitten normaali prosessi läpi: kerron myös helmikuun silmätulehduksestani ja kuinka tämä on ihan samanlainen tilanne, sekä että olen käyttänyt silmätippoja noin parin viikon ajan aamuisin (en kuitenkaan joka aamu). Hoitaja nyrpeästi huomauttaa tietoni katsottuaan että en asu Helsingissä ja käy juttelemassa takahuoneessa lääkärin kanssa.

Takaisin tultuaan sanoo, että eivät ota minua päivystykseen ja että minun pitäisi hakeutua kotikunnassani lääkärille koska "vaiva ei ole akuutti kerran olen oman kertomukseni mukaan silmätippoja käyttänyt jo parin viikon ajan". Ihan kuin olisin turvonneen, rähmäisen ja kipeän silmän kanssa ajellut ympäri Suomea kahden viikon ajan?! Huusin hoitajalle, että miehelläni on huomenillalla lento enkä tiedä milloin näen häntä uudestaan, ja miten helvetissä pääsen takaisin kotikuntaani kun en voi ajaa autoa, tai kuka tulee noutamaan autoni jos otan junan? Hoitaja myös sanoi, että minun pitäisi pääasiassa hakeutua oman kuntani terveydenhuoltoon eikä Helsingin sairaaloihin. Kysyin että eikö "Helsinki ole enää Suomessa? Suomalainen ja suomen kansalainen kuitenkin olen". Eipä minua ole Hongkongin sairasloissa käsketty lentää takaisin kotimaahani hakemaan hoitoa. Haistatin hoitajalle lähtiessämme myös kuinka hyvän esimerkin Helsinki antaa Suomen mahtavasta terveydenhuollosta ulkomaalaiselle miehelleni ja lähdimme taksilla takaisin hotellille. Hoitajalta sain vain kortin mihin voi laittaa palautetta jos "tunnen hoidossa olleen puutteita".

Hotellissa katsoin google mapsistä alueen terveysasemat ja sairaalat ja vaikka poppamiehetkin, ja hotellista lähimpänä olisi Viitoskulman terveyskeskus joks aukeaisi klo8. Jätin soittopyynnön ja yllätyksekseni soittivat noin 10 min sisällä. Selitin vaivani, aiemman Meilahden sairaalassa käyntini ja kysyin pääsisinkö edes tarkastukseen vaikka olen Helsingin ulkopuolella asuva syntinen. Puhelimen toisessa päädyssä ollut hoitaja sanoi "totta kai pääset ja saan hoitoa!".

Kävin Viitoskulmalla hoitajan ja lääkärin tarkastuksessa, ei tosin yhtä tarkassa kuin helmikuun tulehduksen aikana, mutta katsoivat koneelta tietoni ja kirjoittivat samoille lääkkeille reseptin ja ohjasivat lähimpään apteekkiinkin.

Mieheni kielsi tulemasta kanssaan lentokentälle joten sanoimme hyvästit hotellin ulko-ovella ja hän meni taksilla. Isäni tuli seuraavana aamuna bussilla Helsinkiin ja ajoi minut ja auton takaisin kotiin (mieheni oli maksanut ylimääräisen yön minulle, ettei olisi yötä vasten tarvinnut ajaa 3-4h. Hänen lentonsa lähti sunnuntaina klo00.30). Istuin melkein koko ajomatkan pyyhe naamalla, sillä silmäni oli edelleen turvonnut, kipeä ja valolle arka.

Molemmat vanhempani ovat työskennelleet lääkäreinä julkisella puolella ja yhtä järkyttyneitä tapauksesta. Isäni sanoi että seuraavalla kerralla vain valehtelet kaikesta: ei ole ikinä ollut mitään ongelmia kuin vasta 5 minuuttia sitten

Kiitos kuitenkin Viitoskulman työntekijöille avusta <3

Meilahdessa palkka juoksee mutta lääkärit ei :---)

Hotellinne oli nähtävästi Helsingin keskustassa. Siinä ihan vieressä on ainakin kolmen eri yksityisen lääkärikeskuksen isot toimipisteet. Aivan takuulla olisit saanut lääkäriajan välittömästi.

En ymmärrä miksi edes yritit julkiselle puolelle oman kotikuntasi ulkopuolella. 

Vierailija
122/154 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Helsingissä mieheni kanssa loppukesästä sillä hänellä olisi paluulento viikonloppuna.

Jo parin viikon ajan vasen silmäni oli aamuisin tuntunut kuivalta ja kuin siellä olisi ollut roska. Silmätippojen käyttö auttoi vaivaan, mutta pelkäsin pahinta sillä helmikuussa oli ollut sama ongelma vasemmassa silmässä kunnes silmäni oli tulehtunut ja jouduin antibioottikuurille.

Perjantai aamuna klo5 aikaan heräänkin kauheaan särkyyn silmässä ja päässä, ja vasen silmäni onkin turvonnut ja rähmän peitossa. Käymme sitten hotellin aspassa tilaamassa taksin lähimpään päivystykseen, ja päädyimme Meilahteen. Otimme taksin sillä hädin tuskin näin edes oikealla silmälläni ja miehelläni ei ole ajokorttia ja vaikka olisikin, HongKongissa ajetaan väärällä puolella tietä.

Päivystyksessä käydään sitten normaali prosessi läpi: kerron myös helmikuun silmätulehduksestani ja kuinka tämä on ihan samanlainen tilanne, sekä että olen käyttänyt silmätippoja noin parin viikon ajan aamuisin (en kuitenkaan joka aamu). Hoitaja nyrpeästi huomauttaa tietoni katsottuaan että en asu Helsingissä ja käy juttelemassa takahuoneessa lääkärin kanssa.

Takaisin tultuaan sanoo, että eivät ota minua päivystykseen ja että minun pitäisi hakeutua kotikunnassani lääkärille koska "vaiva ei ole akuutti kerran olen oman kertomukseni mukaan silmätippoja käyttänyt jo parin viikon ajan". Ihan kuin olisin turvonneen, rähmäisen ja kipeän silmän kanssa ajellut ympäri Suomea kahden viikon ajan?! Huusin hoitajalle, että miehelläni on huomenillalla lento enkä tiedä milloin näen häntä uudestaan, ja miten helvetissä pääsen takaisin kotikuntaani kun en voi ajaa autoa, tai kuka tulee noutamaan autoni jos otan junan? Hoitaja myös sanoi, että minun pitäisi pääasiassa hakeutua oman kuntani terveydenhuoltoon eikä Helsingin sairaaloihin. Kysyin että eikö "Helsinki ole enää Suomessa? Suomalainen ja suomen kansalainen kuitenkin olen". Eipä minua ole Hongkongin sairasloissa käsketty lentää takaisin kotimaahani hakemaan hoitoa. Haistatin hoitajalle lähtiessämme myös kuinka hyvän esimerkin Helsinki antaa Suomen mahtavasta terveydenhuollosta ulkomaalaiselle miehelleni ja lähdimme taksilla takaisin hotellille. Hoitajalta sain vain kortin mihin voi laittaa palautetta jos "tunnen hoidossa olleen puutteita".

Hotellissa katsoin google mapsistä alueen terveysasemat ja sairaalat ja vaikka poppamiehetkin, ja hotellista lähimpänä olisi Viitoskulman terveyskeskus joks aukeaisi klo8. Jätin soittopyynnön ja yllätyksekseni soittivat noin 10 min sisällä. Selitin vaivani, aiemman Meilahden sairaalassa käyntini ja kysyin pääsisinkö edes tarkastukseen vaikka olen Helsingin ulkopuolella asuva syntinen. Puhelimen toisessa päädyssä ollut hoitaja sanoi "totta kai pääset ja saan hoitoa!".

Kävin Viitoskulmalla hoitajan ja lääkärin tarkastuksessa, ei tosin yhtä tarkassa kuin helmikuun tulehduksen aikana, mutta katsoivat koneelta tietoni ja kirjoittivat samoille lääkkeille reseptin ja ohjasivat lähimpään apteekkiinkin.

Mieheni kielsi tulemasta kanssaan lentokentälle joten sanoimme hyvästit hotellin ulko-ovella ja hän meni taksilla. Isäni tuli seuraavana aamuna bussilla Helsinkiin ja ajoi minut ja auton takaisin kotiin (mieheni oli maksanut ylimääräisen yön minulle, ettei olisi yötä vasten tarvinnut ajaa 3-4h. Hänen lentonsa lähti sunnuntaina klo00.30). Istuin melkein koko ajomatkan pyyhe naamalla, sillä silmäni oli edelleen turvonnut, kipeä ja valolle arka.

Molemmat vanhempani ovat työskennelleet lääkäreinä julkisella puolella ja yhtä järkyttyneitä tapauksesta. Isäni sanoi että seuraavalla kerralla vain valehtelet kaikesta: ei ole ikinä ollut mitään ongelmia kuin vasta 5 minuuttia sitten

Hotellinne oli nähtävästi Helsingin keskustassa. Siinä ihan vieressä on ainakin kolmen eri yksityisen lääkärikeskuksen isot toimipisteet. Aivan takuulla olisit saanut lääkäriajan välittömästi.

Eipä tullut mieleen näin 5 aamuyöllä enkä kyennyt googlettamaan paikallisia sairaaloita. Mieheni tai minä emme tunne Helsinkiä. Siksi kävimme aspassa sanomassa että meidän tarvitsee päästä sairaalaan ja virkailija ohjasi meidät Meilahteen

Myöhemmin sitten pystyin katsomaan tietoa mitä löytyy ihan kävelymatkankin varrelta

En tajua tätä "kotikuntasi ulkopuolelta" höpötystä, kaikkihan me suomalaisia ja Suomessa ollaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tullut mieleen näin 5 aamuyöllä enkä kyennyt googlettamaan paikallisia sairaaloita. Mieheni tai minä emme tunne Helsinkiä. Siksi kävimme aspassa sanomassa että meidän tarvitsee päästä sairaalaan ja virkailija ohjasi meidät Meilahteen

Myöhemmin sitten pystyin katsomaan tietoa mitä löytyy ihan kävelymatkankin varrelta

En tajua tätä "kotikuntasi ulkopuolelta" höpötystä, kaikkihan me suomalaisia ja Suomessa ollaan

Jatkossa vinkiksi, että ota matkavakuutus. Sellaisen saa ihan tavallisen kotivakuutuksen yhteyteen pysyvästi ja kohtuuhinnalla. Palvelee juuri sinun kokemaasi äkillistä sairastumista ja korvaa kulut. Myös taksikulut. 

Terveisin Suomessa kotikuntani ulkopuolella usein matkustava 

Vierailija
124/154 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitään tiettyä palvelutilannetta, mutta liian usein törmää aloitekyvyttömiin emmätiiä-tyyppeihin.

Viimeksi yritin ostaa Lankava-nimisestä verkkokaupasta tietenkin lankaa.. Kuvittelin, että jos annan jonkun kilpailevan lankamerkin värikoodin he osaisivat googlettaa värin ja suositella sen perusteella oman valmistajansa lankaa. Minulle olisi riittänyt värit sinne päin, mutta se osoittautui heille haastavaksi. Sain vain vastaukseksi, etteivät he voi tietää mikä se värikoodi on ja kun sen valmistajan lankoja ei ole edes heillä myynnissä. En jäänyt neuvomaan heille googlen käyttöä ja miten siellä voi hakusanalla löytää monenlaista tietoa, joten harmittelin vain heille ettei kauppoja nyt heidän kanssaan sitten tule.

Pikku juttu, mutta ärsyynnyn ihan heti tuollaisten myyjien asenteesta. Puhutaan muutaman minuutin vaivasta työajalla ja kun nimenomaan selitin, että kunhan myyjä saa vain suunnan mitä väriä haen. Hänellähän ne lankanäytteet ovat nenänsä alla.

Vierailija
125/154 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista mitään tiettyä palvelutilannetta, mutta liian usein törmää aloitekyvyttömiin emmätiiä-tyyppeihin.

Viimeksi yritin ostaa Lankava-nimisestä verkkokaupasta tietenkin lankaa.. Kuvittelin, että jos annan jonkun kilpailevan lankamerkin värikoodin he osaisivat googlettaa värin ja suositella sen perusteella oman valmistajansa lankaa. Minulle olisi riittänyt värit sinne päin, mutta se osoittautui heille haastavaksi. Sain vain vastaukseksi, etteivät he voi tietää mikä se värikoodi on ja kun sen valmistajan lankoja ei ole edes heillä myynnissä. En jäänyt neuvomaan heille googlen käyttöä ja miten siellä voi hakusanalla löytää monenlaista tietoa, joten harmittelin vain heille ettei kauppoja nyt heidän kanssaan sitten tule.

Pikku juttu, mutta ärsyynnyn ihan heti tuollaisten myyjien asenteesta. Puhutaan muutaman minuutin vaivasta työajalla ja kun nimenomaan selitin, että kunhan myyjä saa vain suunnan mitä väriä haen. Hänellähän ne lankanäytteet ovat nenänsä alla.

Meneekö sulla nyt vähän överiksi... Ei myyjän tehtävä ole tehdä mitään salapoliisityötä, vaan myydä oman myymälänsä tuotteita. Toki jos myyjä haluaa nähdä tuon ylimääräisen vaivan, niin onhan se plussaa, mutta ei tuota huonoksi palveluksi voi mielestäni kutsua.

Vierailija
126/154 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea oli perunut ajan ilmoittamatta mitään. Mentiin 15 v pojan kanssa varatulle ajalle, kun piti saada pojan verkkopankki ja korttiasiat kuntoon. Odoteltiin jo yliajalla ja sitten tuli virkailija kysymään mitä odotamme. Kerroimme asian niin hän ilmoitti iloisena, että sairaustapauksen vuoksi asuntokauppa-asia on siirretty siihen meidän ajalle. Suutuin todella ja annoin palautetta.

Sain varattua uuden ajan siinä sitten ja kun menimme uudelleen, niin sama virkailija sanoi, että hän ajatteli ettei tultaisi ollenkaan. Olin ilmeisesti todella suuttunut silloin ed kerralla. Tökerö oli kyllä tuokin hänen kommentti.

Nordea on mokaillut muutenkin kohdallamme, mutta toisaalta sieltä on saanut todella hyvääkin palvelua niin asiakkaana olen pysynyt.

Vierailija
127/154 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa vinkiksi, että ota matkavakuutus. Sellaisen saa ihan tavallisen kotivakuutuksen yhteyteen pysyvästi ja kohtuuhinnalla. Palvelee juuri sinun kokemaasi äkillistä sairastumista ja korvaa kulut. Myös taksikulut. 

Terveisin Suomessa kotikuntani ulkopuolella usein matkustava 

Minulta löytyy kyllä kaikki vakuutukset. Huono asiakaskokemuksessani ei ollut kyse korvauksista vaan siitä, että en saanut palvelua kuin vasta Viitoskulmaan mentyäni.

Vastaavaisuudessa tiedän minne soittaa jos Hesassa sairastun

Vierailija
128/154 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs karkkikauppa on usein kiinni vielä iltapäivällä vaikka sen pitäisi aueta klo 10 aamulla. Kun joku ihmetteli asiaa Facebookissa paikallisessa puskaradiossa niin vastaus oli, että myyjä nyt vähän nukkui pommiin. Ai taasko?

Tuntuu ettå asiaa katsotaan läpi sormien koska kyseessä on vain karkkikauppa.

Vierailija
129/154 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuissa huono palvelu... Suomi voitti yleisön mielestä...

Vierailija
130/154 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se ainakin oli mielestäni supersurkeaa palvelua, kun puhelimessa ei uskottu että tuore leikkaushaavani oli auennut. Sitten vasta kun käppäilin vatsanpeitteet auki terkkariin ja näytin että tämmönen tässä, tuli hoppu laittaa meitsiä paareille ja fiksattavaksi.

Vierailija
131/154 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin kampaajalle värikartasta kirkkaan kuparinpunaisen, lopputulos oli  tummanpunainen. Kampaaja väitti minun valinneen sen sävyn.

Olin menossa bussilla kotiin ruokaostosten kanssa ja esiin pilkottava patonki sai kuskin agressiiviseksi, sanoi ruuan tuomisen bussiin olevan kielletty. Lopulta otti kyytiin mutta mulkoili peilin kautta kuin epäillen että alan siinä syödä raakaa jauhelihaa ja kuivaa patonkia.

Soitin terveyskeskukseen ja sanoin että tikit käsivarressa (koiran purema) aukesi, nainen puhelimessa vähätteli tilannetta joten kävelin 2km  tk:lle ja työnsin käden ilmoittautumistiskin luukusta. Sen jälkeen pääsinkin heti lääkärille .

Koetin lainata kirjastossa lainausautomaatilla muttei hyväksynyt korttia, kirjastonhoitaja ei suostunut tulemaan apuun vaan huusi pilkalliseen sävyyn tiskinsä takaa että ei se huoli mitään bonuskortteja ja aina ihmiset kokeilevat väärää korttia! Loukkaantuneena jätin kirjapinon siihen ja poistuin. 

Vierailija
132/154 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakunnan liikenne. Olin menossa vaihtoyhteydellä pikkupaikkakunnalle ja rahastaja (oli vielä 00-luvulla) myi lipun perille saakka. Myöhästyttiin jostain syystä vaihtoyhteydestä, eikä korvaavaa ollut. Pyysin rahoja takaisin vaihtoyhteydestä, rahastaja ei suostunut. Valitin asiakaspalveluun, eivät vastanneet mitään. Jos pulju on vielä pystyssä: haistakaa perse.

Vierailija
133/154 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oral hammaslääkärit. Sain tekstiviestin, jossa sanottiin, että aikani on peruttu, voin sopia uuden ajan numerosta xxx. Soitin korvaavan ajan muualta.

Vierailija
134/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin  kahvilassa selvästi salted caramel latte,sain chailaten. Myyjä väitti minun pyytäneenkin sellaisen enkä saanut uutta.

Vierailija
135/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Stockmannilla. En usko että henkilökunnan syy vaan päälliköiden jotka säästävät kaikessa että saavat itse muhkeammat boonukset.

Vierailija
136/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kahvilassa kaksi nuorta naismyyjää käkätteli itsekseen siellä tiskin takana kovaan ääneen, kun menin siihen tekemään tilaustani (munkki ja kahvi )niin seisoivat suut auki kunnes toinen sanoi "joo kai mä voin laittaa" , ja laiskiaismaisen hitaasti otti sieltä vitriinistä sen lmunkin.

Kun menin pöytään sitä syömään ja kahviani hörppimään jatkoivat käkättämistään, siihen tuli joku vanha mies ja nainen seuraavaksi tiskille tekemään tilaustaan ja nämä myyjät jatkoivat vain keskenään käkättämistään kunnes lopulta taas toinen heistä tokaisi että "kai mä sit pistän"

Vierailija
137/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaupungin suuhygienisti. Tulin hammaskiven poistoon ja sain koko sen ajan kuulla "sinä sanoit, ettet napostele. Kyllä sinun hampaista näkee, että naposteltu on. Ihan selvää liitukariesta! Älä syö makeisia" yms. Nuorempana laiminlöin hampaidenhoitoa. Enää en vuosikausiin, mutta jäljet ovat jääneet. Hoitola oli koulun ohessa, niin ajattelin, että kai hän on lapsille oppinut paasaamaan tuolla tavalla. Toiste en mennyt kyseisen suuhygienistin vastaanolle.

Myöhemmin päädyin töihin samaan paikkaan eri alan hommiin. Kyseinen suuhygienisti oli kyllä ihmisenäkin niin raskas, että olisi sääliksi käynyt ellei olisi niin rasittanut. 

Vierailija
138/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätköhän suurin osa ongelmaa ole nykyään erittäin huonosti käyttäytyvät asiakkaat jotka kohtelevat henkilökuntaa eri paikoissa kuin nämä olisivat orjia ja alinta mahdollista kastia ja että henkilökunnalle voi tehdä mitä vain ja sanoa mitä vain ei ole mitään rajaa missään... "minä minä minä" olen maailman tärkein te ette ole yhtään mitään - periaate asiakkaalla...

Eikös se asiakas ole tärkein sille firmalle? 

Joka tapauksessa ketju koski huonoa asiakaspalvelua. Ei asiakkaita. 

Vierailija
139/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivystyksessä käydään sitten normaali prosessi läpi: kerron myös helmikuun silmätulehduksesta

Ja meikkuun, joka hoitaa kaikista pahimmat vammat ja siellä on uskomaton kiire, eli lääkärit juoksee varmasti. Meikkuun mennään, jos kukaan muu ei osaa hoitaa. 

Vierailija
140/154 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena opiskelijana ysärillä menin kysymään optikkoliikkeestä paljonko tietyt piilolinssit siellä maksavat, koska rahat oli tottakai vähissä. Aioin siis vertailla hintoja. Työntekijä haki takahuoneesta jonkun naisen joka alkoi huutamaan minulle muiden asiakkaiden edessä, ettei piilolinssejä myydä ilman silmälääkärin reseptiä. Kerroin että resepti löytyy ja lähdin liikkeestä kuultuani hinnan. Kävelin noin 15 metriä seuraavaan optikkoliikkeeseen. Siellä oli palvelu asiallista ja piilolinssit niin paljon edullisempia, että ostin niitä sieltä heti. 

Varmaan arvaatte kummassa liikkeessä en käynyt enää koskaan uudelleen. Minulta ei siis edes kysytty piilolinssireseptiä vaan ryhdyttiin heti huutamaan täyttä huutoa vain koska kysyin piilolinssipaketin hintaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän