Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet jossain järkyttävän surkeaa asiakaspalvelua? Tästä oli joskus pitkä ketju mutta vissiin poistunut, tehdäänkö uusi

Vierailija
23.02.2023 |

Aloitan: Nissenillä ei uskottu että uudet lasit särkevät päätä. Vihjattiin että pitäisi mennä psykiatrille.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea. Minulle sattui tilanne, jossa pankkikortti meni rikki eivätkä nettitunnukset toimineet. Olin vaihtanut puhelinta ja sovellus ei enää toiminut ja yhtäkkiä korttikin oli rikki.

Yritin soittaa Nordeaan. Sepä oli turhaa, koska vastassa oli puhuva kone, joka vaati pankkitunnuksia. Eli ilman niitä en päässyt eteenpäin.

Kaupungissani on kyllä pankkikonttori, mutta siellä ovella on vain lappu, että varaa aika siitä samasta numerosta, jossa vaadittiin tunnuksia.

Kerran sitten se ovi onneksi sattui olemaan auki ja pääsin puhumaan ihmisen kanssa. Hän oli ensin sitä mieltä, että ei voi auttaa, ellei minulla ole aikaa varattuna. Pyysin, josko hän mitenkään voisi silti laittaa minulle uuden pankkikortin tulemaan. Hän armollisesti suostui.

Avasin sitten toisen tilin S-pankista, jossa on aina joku ihminen tavoitettavissa. S-pankin tunnuksilla pystyin tunnistautumaan uudelleen Nordean tilillenikin.

Minusta on täysin käsittämätöntä, että esimerkiksi Nordeasta on näin vaikeaa saada palvelua aivan yksinkertaiseen asiaan.

Vierailija
22/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-toimistossa aikoinaan: Oletko muka ihan työkykyinen? (Ivallisella äänellä) ynnä muuta v.ittuilua.

Yksityisellä hammashygienistillä: Etkö osaa harjata hampaita? (Ivallisella äänellä)

Hairstore-kampaamossa oli joskus joku tympeä ja elämäänsäkyllästynyt vanhempi naiskampaaja, joka kyllä pilasi sen puljun maineen mun silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Jyväskylän Kikcsissä huonoa palvelua, kun menin sinne suoraan mökiltä rähjäisissä vaatteissa ostamaan kummitytölleni lahjakorttia.

Viikon päästä sain hyvää palvelua, kun menin työvaatteissa.

En tiedä, menikö tuo kaupan nimi oikein. Jostain syystä Google-haku ei nyt toimi.

Vierailija
24/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemen Amarillo. Useamman kerran saanut todella huonoa ja ala-arvoista palvelua. Tarjoilija vaihtuu koko ajan, ei tulla kysymään maistuuko ruoka tai haluaako lisää juomaa, jo pöytään tuotu annos viety pois, jälkiruokaa kun ei otettu lähti tarjoilija mitään sanomatta pois ja palasi laskun kanssa, ajatuksena oli tilata juoma mutta ei sitten :D Tässä vain muutama mainitakseni. Enää ei kyseiseen paikkaan mennä.

Vierailija
25/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarastia vs. Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueita, kun yritän kysyä laskusta antavat vuorotellen toistensa puhelinnumeron ja kertovat ettei lasku ole heidän vastuullaan. Nyt soittanut kolmesti molemmille, eikä kukaan tiedä mistään mitään.

Vierailija
26/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoikka 26-vuotias ja etsin pienestä liikkeestä juhlamekkoa. Katselin yhtä aikuisten mekkoa, niin myyjä huutaa kaupan toisesta päästä "Ei tuo sulle mahdu! Se menis varmaan mun 12-vuotiaalle sukulaistytölle!"

Menin tien toiselle puolelle toiseen liikkeeseen ja sain hyvän palvelun ja mekon.

Vierailija
27/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bauhausin verkkokauppa. Naurettavan itkettävän huonointa palvelua ikinä 🤣

Vierailija
28/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akseli kirppis, espoo. Hyvin suosittu viikonloppuisin ja aina kassalle älyttömät jonot. Pahimmillaan kymmeniä metrejä ja paikalla yksi myyjä. Toinenkin myyjä oli paikalla, mutta hänellä oli juuri silloin lakisääteinen tauko. Tästä mainittuani kettuiltiin, että ai että pitäisikö lakisääteiset tauotkin perua? En tarkoittanut sitä, mutta ehkä sitä taukoa voisi ruuhkahuippuna vähän siirtää...

Jos tuo paikka on hyvin suosittu vkloppuisin kuten itsekin totesit, niin ei niitä rauhallisia hetkiä välttämättä ole. Tai ensimmäinen sopiva hetki koittaa vasta joskus ihan vuoron lopulla. Itsekin olen töissä kiireisessä kahvilassa kauppakeskuksessa. Toisen työntekijän vuoro loppuu 16:30 jonka jälkeen vähän hiljenee, mutta iltavuorolainen jää loppuillaksi yksin. Tauot pakko pitää silloin kun molemmat on töissä, ja silloin on yleensä non-stop kiire. Asiakas ei hirveästi kärsi siitä että joutuu odottamaan kahvia 5min pidempään, mutta työntekijä kärsii siitä ettei pysty käymään vessassa tai syömään koko päivänä.

Vierailija
29/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin siitä käytettyen merkkituotteiden verkkokaupasta (Emmy?) takin ja laukun. Takissa vetoketju rikki eli ei pysy kiinni jos kumartuu tai istuu, jonka huomasin vasta käytössä kun toppatakkisesonki alkoi. Laukku ei varmasti ole aito Longchamps, koska hantaakista kuoriutuu nahkasta pintakerros. Eiköhän tuo kauppa ollut mun osalta tässä.

Vierailija
30/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akseli kirppis, espoo. Hyvin suosittu viikonloppuisin ja aina kassalle älyttömät jonot. Pahimmillaan kymmeniä metrejä ja paikalla yksi myyjä. Toinenkin myyjä oli paikalla, mutta hänellä oli juuri silloin lakisääteinen tauko. Tästä mainittuani kettuiltiin, että ai että pitäisikö lakisääteiset tauotkin perua? En tarkoittanut sitä, mutta ehkä sitä taukoa voisi ruuhkahuippuna vähän siirtää...

Jos tuo paikka on hyvin suosittu vkloppuisin kuten itsekin totesit, niin ei niitä rauhallisia hetkiä välttämättä ole. Tai ensimmäinen sopiva hetki koittaa vasta joskus ihan vuoron lopulla. Itsekin olen töissä kiireisessä kahvilassa kauppakeskuksessa. Toisen työntekijän vuoro loppuu 16:30 jonka jälkeen vähän hiljenee, mutta iltavuorolainen jää loppuillaksi yksin. Tauot pakko pitää silloin kun molemmat on töissä, ja silloin on yleensä non-stop kiire. Asiakas ei hirveästi kärsi siitä että joutuu odottamaan kahvia 5min pidempään, mutta työntekijä kärsii siitä ettei pysty käymään vessassa tai syömään koko päivänä.

No mut palautehan kuuluukin sinun työnantajalle eikä sinulle. Tämä pitäisi asiakaspalvelutyötä tekevien ihmisten ymmärtää. Joskus olen jossain puhelinpalvelussa sanonut ihan asioikseni, että sinun työnantajallesi terveisiä, että olen jonottanut puoli tuntia, teillä tehdään puhelinpalvelua liian ohuella resurssilla.

Vierailija
31/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerran menin vaatekauppaan ostamaan takkia ja katselin siinä noin 60-100 euron takkeja. Nais myyjä tuli ja kysyi mitä etsin ja vastasin että syystakkia. Se haki jostain 200 euron takkeja ja esitteli niitä että tässä olisi hyvä. Sanoin että olisi hyvä mutta liian kallis minulle. Sitten se nais myyjä suuttui että ai sinulla ei olekkaan rahaa ostaa ja sanoi minulle että mene pois kaupasta. Oikein kovalla äänellä sanoi että tuolla on ovi että pois kaupasta heti oli oikein tyly koko ajan ja räyhäsi siinä ettei minulla olekkaan rahaa. Myyjä oli joku 50 vuotias ainakin, en ole siinä kaupassa sen jälkeen käynyt, Kirjoitin siitä yleisö palstalle ja moni muukin oli saanut huonoa palvelua.

Vierailija
32/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää hirveitä. Ikinä en ole asiakkaille tyly vaikka olisi itsellä tilanne mikä.

Vierailija
33/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut palautehan kuuluukin sinun työnantajalle eikä sinulle. Tämä pitäisi asiakaspalvelutyötä tekevien ihmisten ymmärtää. Joskus olen jossain puhelinpalvelussa sanonut ihan asioikseni, että sinun työnantajallesi terveisiä, että olen jonottanut puoli tuntia, teillä tehdään puhelinpalvelua liian ohuella resurssilla.

:D tätäkin joku peukutti alaspäin. Siis et toivoisi esimerkiksi sähkönmyyntiyhtiöiden asiakaspalveluun lisää resurssia? Miksi?

Vierailija
34/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea. Minulle sattui tilanne, jossa pankkikortti meni rikki eivätkä nettitunnukset toimineet. Olin vaihtanut puhelinta ja sovellus ei enää toiminut ja yhtäkkiä korttikin oli rikki.

Yritin soittaa Nordeaan. Sepä oli turhaa, koska vastassa oli puhuva kone, joka vaati pankkitunnuksia. Eli ilman niitä en päässyt eteenpäin.

Kaupungissani on kyllä pankkikonttori, mutta siellä ovella on vain lappu, että varaa aika siitä samasta numerosta, jossa vaadittiin tunnuksia.

Kerran sitten se ovi onneksi sattui olemaan auki ja pääsin puhumaan ihmisen kanssa. Hän oli ensin sitä mieltä, että ei voi auttaa, ellei minulla ole aikaa varattuna. Pyysin, josko hän mitenkään voisi silti laittaa minulle uuden pankkikortin tulemaan. Hän armollisesti suostui.

Avasin sitten toisen tilin S-pankista, jossa on aina joku ihminen tavoitettavissa. S-pankin tunnuksilla pystyin tunnistautumaan uudelleen Nordean tilillenikin.

Minusta on täysin käsittämätöntä, että esimerkiksi Nordeasta on näin vaikeaa saada palvelua aivan yksinkertaiseen asiaan.

Siis saamasi palveluhan oli loistavaa, kun nordeasta on kysymys.

Vierailija
35/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bauhausin verkkokauppa. Naurettavan itkettävän huonointa palvelua ikinä 🤣

Voisitko kertoa miksi?

Vierailija
36/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenlinna parikymmentä vuotta sitten ravintola jonka partasuu tarjoilija suhtautui minuun avoimen aggressiivisesti. Mikä oli syy. Kuulema tapahtunut muillekin.

Mikä ravintola oli?

37/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian Lidlissä. Monta kertaa. Heille kun sanoo että hyllyissä on taas monta päivää vanhaa ruokaa niin vastataan että "sitä nyt ei mene niin paljon".

Vierailija
38/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Prisman myyjä alkoi kettuilla kun ostin energiajuoman ja suklaalevyn taaperon nukkuessa rattaissa "näilläkö sitä eletään, lapsikin?" Näki kai naamastani jotain kun ilme valahti ja sanoi vaan äkkiä loppusumman. Ja olin aiemmin päivällä käynyt kaupassa sekä tehnyt ruokaa, päätin kävelyllä vielä hemmotella itseäni suklaalla. 

Lapsi on nyt jo 17 mutta vieläkin verenpaine nousee  kun muistelee.

Vierailija
39/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tapaus suoraan 90-luvulta. Mieheni harrasti postimerkkien keräystä silloin nuorena. Menimme erääseen antikvariaattiin ja mieheni kysäisi myyjältä oisko mitään vanhoja postimerkkejä myytävänä. Hieman krapulassa oleva ukkeli vastaa ettei hän jaksa ettiä. Lähimme putiikista poies ja nauroimme katketaksemme. Siinä oli työmoraali kohillaan. Kuulimme että se äijä omisti koko putiikin, ja jostain syystä se putiikki meni konkkaan.

Vierailija
40/154 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kirppis oli juuri avattu pikkupaikkakunnalla, menin käymään siskoni kanssa ja katselin vaatteita lapselleni, otin sivuun ne jotka aioin ostaa siitä pöydästä. Myyjä alkoi huutaa meille ja käski painua pihalle pöytiä sekoittamasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme