Onko oikein että asiakas rohmuaa 17,90€/kg salaattibuffasta pelkästään kaiken lohen ja jättää rehut muille?
Kampin K-market meinaa jo hermostua tähän touhuun ja miettii vaihtoehtoja.
Kommentit (605)
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Mutta minäpoika suomalaisena lampaana tyydyn siihen ettei lohta ole ja lappaan kupin täyteen kylmää tölkkimaissia ja pakasteherneitä 17,99 kilohintaan.
Ei kipollinen lohta ole salaatti, uuno. Sanoo järkikin, että salaattiin otetaan muitakin aineksia kuin vain liha-/kalalisuketta.
Buffetista otetaan mukaan tasan niitä ainesosia, jotka kiinnostaa/maistuu.
Ei se mikään salaatti sitten ole tosin sen jälkeen voi mennä konttoriin ja kertoa että söinpä vain pienen salaatin lounaaksi😁
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Mutta minäpoika suomalaisena lampaana tyydyn siihen ettei lohta ole ja lappaan kupin täyteen kylmää tölkkimaissia ja pakasteherneitä 17,99 kilohintaan.
Ei kipollinen lohta ole salaatti, uuno. Sanoo järkikin, että salaattiin otetaan muitakin aineksia kuin vain liha-/kalalisuketta.
Mun salaatti on kupillinen kylmää tölkkimaissia ja pakasteherneitä, koska lohta ei ole.
Mikä tässä oli se ongelma, neiti unelma säleikkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kauppiaan, ei asiakkaan ongelma.
On kyllä erikoista, että nykyään kaikki pitäisi erikseen kieltää tai säännöstellä. Suurimman osan oma äly ei enää riitä tekemään järkeviä ratkaisuja.
Näkeehän sen täälläkin näistä minä minä kommenteista.
Ukko40 kirjoitti:
👀😳Ehe ehe. Sinäpoika. Ehe. Tis is huuumöör. Ehe.
Kannattaisi varmaan hinnoitella eri tavalla niin ongelma poistuu.
Tuo on lohen kilohinta eikä rehujen kilohinta. Rehujen kilohinnasta pitäisi ottaa ykkönen edestä pois ja sitten vielä jakaa kakkosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka todennäköisesti ratkaistaan ottamalla lohi pois buffasta.
No ei oteta. Lounasbuffetista aivan varmasti löytyy muutakin otettavaa kuin lohta. Aloitushan oli jonkun kerran sitä lohta ilman jääneen kitinää kun ei malttanut odottaa täydennystä.
Se ei ole lounasbuffet, vaan SALAATTIbuffet. Ja yleensä salaattiin kuuluu muutakin kuin vain lohta.
No sinä voit ottaa ne salaatit. Win-win.
Kukaan ei ole kyseenalaistanut, että onko OK kiskoa 18e/kg hintaa jäävuorisalaatista ja porkkanaraasteesta vaikka jonku ne onkin pilkkonut.
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Mä ostan tosi harvoin noista salaattibuffeteista mitään, mutta kun ostan, ladon rasiaan juustoja ja muita herkkuja. Ostan salaatin, kurkun ja kananmunat ym. erikseen, sekoitan ne buffet-tuotteisiin ja kas, on salaattia pari-kolme annosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on lohen kilohinta eikä rehujen kilohinta. Rehujen kilohinnasta pitäisi ottaa ykkönen edestä pois ja sitten vielä jakaa kakkosella.
Nyt buffeeseen vain tosiaan kaksi hinnoittelua. Rehuille max 4e/kg ja sille lohelle sitten 30e/kg.
Onhan se ihan oikein. Mutta se johtaa siihen, että kukaan ei saa enää sitä lohta.
Jossain säästäjät-ryhmässä joku juuri hehkutti, kuinka ostaa kiinalaisbuffetista mukaan vain lihaa ja jättää riisit pois.Kotona keittelee sitten riisit. No eipä sekään buffet kauan sitä ruokaa tarjoile tai ainakin nostaa hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoista, että nykyään kaikki pitäisi erikseen kieltää tai säännöstellä. Suurimman osan oma äly ei enää riitä tekemään järkeviä ratkaisuja.
Näkeehän sen täälläkin näistä minä minä kommenteista.
Miljoonia takovan k-ketjun minä-minä kauppias pitää vaan itkuisen turpansa kiinni ja lisää kiltisti sitä lohta sinne riistobuffansa salaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Jossain säästäjät-ryhmässä joku juuri hehkutti, kuinka ostaa kiinalaisbuffetista mukaan vain lihaa ja jättää riisit pois.Kotona keittelee sitten riisit. No eipä sekään buffet kauan sitä ruokaa tarjoile tai ainakin nostaa hintoja.
No näin se buffassa menee, kun idea on vapaasti valikoida mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muille asiakkaille EI JÄÄ lohta!
Itkuntuhruiset silmät :(
Vierailija kirjoitti:
Kallis on kilohinta mennä buffasta riisiä ostelemaan.
Jotkut toimivan samoin myös kotona ja ystävien kanssa. Ajatellaan vain omaa napaa.
Lohi taitaakin olla kallein yksittäinen tuote niissä salaattipöydissä mutta mojovat katteet siitäkin saa. Makaroni ja herneet ei tukusta otettuna maksa mitään. Joten kauppias voisi lopettaa sen kitinänsä.