Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisosi flirttailee toiselle. Missä menee raja?

Vierailija
22.02.2023 |

Jos puolisosi flirttailee toiselle miehelle/naiselle. Missä menee sinun rajasi? Millaisen flirttailun hyväksyt?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni flirttailee aina kännissä kauniille naisille. Tänä on alkanut ärsyttää. Viimeisin riita tuli siitä, kun hän oli yhden flirtin kohteen kanssa puoli tuntia tupakilla, vaikka ei itse edes polta. En tiedä, kauanko siedän tätä.

Vierailija
2/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni flirttailee aina kännissä kauniille naisille. Tänä on alkanut ärsyttää. Viimeisin riita tuli siitä, kun hän oli yhden flirtin kohteen kanssa puoli tuntia tupakilla, vaikka ei itse edes polta. En tiedä, kauanko siedän tätä.

Ihme fossiili olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistemme läsnäollessa ei flirttailla muille, siinä menee raja.

Vierailija
4/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä raja menee seksuaalisissa teoissa, myös vaatteiden päältä erogeenisten alueiden koskettelussa.

Flirtata saa, koskettaa kättä jne.

Vierailija
5/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä markkina-arvoa pitää testata, niin en minä ala aikuista ihmistä kieltämään. Omien korvien välissä pitää olla se raja, mitä ei itse halua ylittää, kun on parisuhteessa toisen kanssa. 

Vierailija
6/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi hyväksyä tämä? Mieheni ei hyväksyisi vastaavaa käytöstä minulta, vaikka itse tekee näin. Ja jos tässä puhutaan ystävyydestä, niin miksi vain kauniit naiset kelpaavat "ystäviksi"?

Vierailija
7/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimoni antaa miehen toisen kerran työntyä sisään.

Vierailija
8/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun raja menee siinä, että kaikki on ok kunhan mies jonka kanssa touhuaa, ei ole ulkomaalainen.

Vierailija
9/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistemme läsnäollessa ei flirttailla muille, siinä menee raja.

Sama. Jos minä olen läsnä, flirttailu olisi todella törppöä käytöstä. Uskon että mieheni ajattelee samoin siitä jos minä flirttailisin hänen vieressään toiselle.

Muuten aivan sama, mitä en tiedä, se ei loukkaa.

Vierailija
10/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole nähnyt mieheni flirttailevan kenenkään kanssa ja niistä mitä en näe, en tiedä.

Mieheni ei kuitenkaan liiku kodin ulkopuolella kovin paljoa, joten en usko, että hän jossakin K-raudassa tai Motonetissä käydessään ehtii hirveästi flirttailemaan, mutta jos ehtii, niin sehän on vain kiva. Flirttailu on keveää ja mukavaa, ei se todellakaan ole mitään sänkyyn raahaamista ja nussimista.

Vierailija
11/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja? No en tiedä rajoista. Mieheni on kanssani vapaaehtoisesti.

Vierailija
12/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä raja menee seksuaalisissa teoissa, myös vaatteiden päältä erogeenisten alueiden koskettelussa.

Oikeesti?

Koskettaa kättä ja.

Vierailija
13/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailla saa. Flirtti piristää jokaista.

Vierailija
14/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?

Koskettaa kättä ja.

Oikeasti. Keneltä se on pois jos vähän molempien päivä piristyy?

Vierailija
15/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi jos varattu mies tulisi flirttailemaan minulle. Se ei piristä todellakaan. Enkä tykkäisi jos mieheni lirkuttelisi toisille naisille. Se saisi pohtimaan miksi hänellä on tarvetta tehdä niin.

Vierailija
16/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme fossiili olet.

Se kaikki, mikä käy sinulle, ei käy kaikille muille eikä ole todellakaan ainoa oikea tapa. Tuommoinen rajoittuneisuus ja omaan napaan tuijottaminen vasta fossiilimaista onkin.

Vierailija
17/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsiä saa heittää, liittyy tilannekomiikkaan, mutta sitä ei pidä tilanteen jälkeen ylläpitää.

Me olemme yhtä mustasukkaisia. Ymmärämme rajamme.

Vierailija
18/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole nähnyt mieheni flirttailevan kenenkään kanssa ja niistä mitä en näe, en tiedä.

Mieheni ei kuitenkaan liiku kodin ulkopuolella kovin paljoa, joten en usko, että hän jossakin K-raudassa tai Motonetissä käydessään ehtii hirveästi flirttailemaan, mutta jos ehtii, niin sehän on vain kiva. Flirttailu on keveää ja mukavaa, ei se todellakaan ole mitään sänkyyn raahaamista ja nussimista.

Mitä kivaa siinä on? Mulla ällöttää, kun joku alkaa muikistelemaan, vaikka ei kiinnosta yhtään. Etenkin töissä se on suorastaan raivostuttavaa.

Vierailija
19/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tykkäisi jos varattu mies tulisi flirttailemaan minulle. Se ei piristä todellakaan. Enkä tykkäisi jos mieheni lirkuttelisi toisille naisille. Se saisi pohtimaan miksi hänellä on tarvetta tehdä niin.

Kauanko tarvitsee pohtia?

Siksi miehesi lirkuttelee kun et osaa tantraseksiä.

Vierailija
20/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee siinä flirttailussa. Ei minulla ainakaan ole mitään tarvetta suhteessa ollessa flirttailla muille, ja odotan samaa mieheltä.