Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok jos kumppanisi kertoo puolitutulle teidän seksielämästänne?!

Vierailija
21.02.2023 |

Täytyy sanoa että nyt ketuttaa. Sain tietää että mieheni on mennyt kertomaan sellaisia asioita meistä, minusta joihin en todellakaan ole antanut suostumusta! Nämä miehet joiden kanssa on puhunut ovat suht uusia tuttavuuksia, ei mitään tietoa minkälaisia juorukelloja esim. ovat jne. Mies puolusteli mokaansa sillä että kun toisetkin kertoivat sitä ja tätä puolisoistaan. Mulle tuli aivan älyttömän paska fiilis, siis ihan kuin mun kehooni olisi koskettu lupaa kysymättä. Niin hullulta kuin kuulostaakin. En ole edes tämmöistä voinut kuvitella että joku tyyppi saisi tietää minusta arkoja asioita ja voisi ne vielä eteenpäinkin kertoa. Ihan kiva juttu joo.

Kommentit (290)

Vierailija
21/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos loukkaavasti puhuu, haukkuu tai vähättelee, niin jäis varmaan vuodeksi ilman ja kävisin vieraissa hoitamassa sänkyhommat.

Vierailija
22/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta voin myöntää keskustelevani seksielämästäni ystävien kanssa, ja he myös kertovat omasta.

Kenelle sitä sitten pitäisi puhua, jos ei ystävälle?

Jos joku asia harmittaa eikä kumppani sitä ota todesta, on hyvä hakea ulkopuolista näkökulmaa asiaan. Samoin onnistumia on kiva jakaa.

Enpä ole itse ikinä ajatellut, ettei seksistä saa puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse joskus toisessa huoneessa nukkumassa kun ex hoilotti kavereilleen kännissä isoon ääneen miten olin nuollut ja sormettanut sen persettä aiemmin 🤦

Ei hlvetti että hävetti.

Toinen ex oli levitellyt mun nakukuvia kavereilleen lesoillakseen, lipsautti sekin kännissä.

Oon itse niin häveliäs, että just ja just uskallan sanoa tissit.

Vierailija
24/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miehesi on puhunut muille tällaisia ja vielä vähemmän miksi hän puhuu sinulle näistä keskusteluista. Idiootti.

Vierailija
25/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset nyt ei muusta puhukaan keskenään kuin seksielämästä, joten mitä välii

Vierailija
26/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Minulle ei ole ok, että mieheni kertoisi seksielämästämme yhtään kenellekään, se on meidän kahden välinen asia.

Vierailija
27/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta voin myöntää keskustelevani seksielämästäni ystävien kanssa, ja he myös kertovat omasta.

Jos joku asia harmittaa eikä kumppani sitä ota todesta, on hyvä hakea ulkopuolista näkökulmaa asiaan. Samoin onnistumia on kiva jakaa.

Tietääkö miehesi mitä hänestä kerrot?!

Vierailija
28/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö miehesi mitä hänestä kerrot?!

Ehkä taas joku räväkkä kouvolalainen tai joku temppariosallistujatasoinen pitää tuota normaalina, muut ei. 

Vierailija
29/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, onko tämä yleistäkin miesten keskuudessa???

Ei ole ainakaan ns. normaalien keskuudessa. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää jos joku alkaa kertomaan mitään alapääjuttuja muuten kuin vitsiä heittääkseen.

T. Mies miesvaltaisella alalla.

Vierailija
30/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Minulle ei ole ok, että mieheni kertoisi seksielämästämme yhtään kenellekään, se on meidän kahden välinen asia.

Koskeekos sama rajoitus itseäsi? :-)

Vierailija
31/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää kenenkään tuttuni sänkyhommista, hyi yök. Koskaan ei ystävien kanssa ole näistä puhuttu.

Vierailija
32/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeekos sama rajoitus itseäsi? :-)

Kyllä koskee. Se on meidän kahden välinen asia, kuten kirjoitinkin.

Vierailija
33/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, onko tämä yleistäkin miesten keskuudessa???

Ei ole ainakaan ns. normaalien keskuudessa. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää jos joku alkaa kertomaan mitään alapääjuttuja muuten kuin vitsiä heittääkseen.

T. Mies miesvaltaisella alalla.

No ei niistä työkaverin kanssa puhutakaan, vaan niiden oikeiden kavereiden.

Vierailija
34/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa eksä kenen kanssa harrastetusta seksistä olen puhunut, oli minut traumatisoinut hullu. Se homma oli pakko purkaa auki, että pääsin traumastani. 

Vierailija
35/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, eiköhän ne muutkin harrasta seksiä. En ymmärrä miksi tämä asia on niin salaista tietoa, kun ihan kaikki sitä ainakin haluaisivat harrastaa.

Mielestäni nyt eletään tämän asian kanssa samaa aikaa kuin homoseksuaalisuuden kanssa 70-luvulla. Minä kyllä pystyn kertomaan ihan avoimesti muille kuin äidilleni että minusta on ihanaa kun minut sidotaan kiinni sänkyyn ja naidaan ilman että pääsen vaikuttamaan tapahtuman kulkuun.

Vierailija
36/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi, eiköhän ne muutkin harrasta seksiä. En ymmärrä miksi tämä asia on niin salaista tietoa, kun ihan kaikki sitä ainakin haluaisivat harrastaa.

Mielestäni nyt eletään tämän asian kanssa samaa aikaa kuin homoseksuaalisuuden kanssa 70-luvulla. Minä kyllä pystyn kertomaan ihan avoimesti muille kuin äidilleni että minusta on ihanaa kun minut sidotaan kiinni sänkyyn ja naidaan ilman että pääsen vaikuttamaan tapahtuman kulkuun.

Eiköhän jokaisessa suhteessa ole omat rajat joita ei pitäisi ylittää. Ei kaikkien tarvitse olla henkisesti sellaisia kuin sinä olet.

Vierailija
37/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aviomieheni on kertonut, tosin ystävilleen, et annan suuseksiä, toisin kuin siis näiden muiden miesten vaimot. Olivat olleet vähän kateellisia ;) Seksi on luonnollinen asia puolisoiden välillä, ei haittaa jos siitä puhuu ystävien kanssa. Puolituttujen kanssa vähän eri juttu, tosin edelleen se avioseksi on luonnollinen asia, ja jos joku sen olemassaoloa pöyrii, niin on sen pöyrijän ihan oma outous.

Vierailija
38/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ystävien kanssa puhutaan, ja saadaan puhua. Puolin ja toisin, ei ole mikään tabu. Ihmettelen alapeukkuja, kuinka ahdasmielisiä oikein olette?

Ja siis kauniisti puhutaan, ei toista haukkuen, se tietenkin olisi ikävää.

uskovainen

Vierailija
39/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma aviomieheni on kertonut, tosin ystävilleen, et annan suuseksiä, toisin kuin siis näiden muiden miesten vaimot. Olivat olleet vähän kateellisia ;) Seksi on luonnollinen asia puolisoiden välillä, ei haittaa jos siitä puhuu ystävien kanssa. Puolituttujen kanssa vähän eri juttu, tosin edelleen se avioseksi on luonnollinen asia, ja jos joku sen olemassaoloa pöyrii, niin on sen pöyrijän ihan oma outous.

Tosi outo tuo ilmaus, että "annat" suuseksiä. Minä harrastan suuseksiä mielelläni, mutta jossain suhteissa se on suhteiden huononnuttua vaan jäänyt luonnostaan pois. 

Vierailija
40/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää kertoa seksistä eikö ole muuta puhuttavaa vai pitääkö jutuissa kehuskella että tuntee itsensä paremmaksi, höh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän