Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?

Vierailija
21.02.2023 |

Itseni puolesta täytyy sanoa Katto Kassinen.

Kommentit (1230)

Vierailija
241/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto-Kassinen

Vierailija
242/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimi ja kuku, outoa kiehnaamista ja ällöttävää käytöstä.

Ti-ti nalleja pystyi hetken katsomaan jos ei mitään muuta lastenohjelmaa tullu telkkarista.

Rööpelinpalikat oli pelkkää meteliä.

Mikko mallikas, masentunu surullinen ja ahdistava. Isä hahmokin eloton.

Unelmatarha makapaka tai joku sellanen. Kaverin sisko katsoi aina tätä.

DORA ja Morso. En voinut sietää.

Nyt 25vuotiaana isosiskona katsonut pikkusisarusten kanssa lastiksia ja monikin ohjelma on täynnä väkivaltaa, voihkimista ja sekavaa meteliä.

Nyky versiot lastenohjelmista jotka ennen oli mun ihan lemppareita..

Esim.

Uusitut versiot Barbeista, winx klubi, mansikka marja. Ja kaikki muut vanhat ja ihanat versiot uusittu oudoilla tönköillö makkaran mallisilla vartaloilla, kaikki on samanlaisia tietokoneella tehtyjä mönttejä.

Uudet Barbit kuulostavat hirveiltä, voihkivat, kiljuvat, huutavat, mielialanvaihteluita, parisuhde ongelmia jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urho Kekkonen, Kalevi Sorsa

Inhosin lapsena ja inhoan yhä kaikkea missä nämä ei hauskat klovnit esiintyvät.

Vierailija
244/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä hahmosta ja olin jo aikuinen mut omien lasten aikaan tuli Siinan taikaradio ja se Siina vaan oli jotain niin vastenmielistä!

245/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattuset, eli Chapi Chapo. Ne olivat minsta pelottavia. Kummallista puhetta ja kolkko kubistinen maailma.

https://en.wikipedia.org/wiki/Chapi_Chapo

Vierailija
246/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urho Kekkonen, Kalevi Sorsa

Inhosin lapsena ja inhoan yhä kaikkea missä nämä ei hauskat klovnit esiintyvät.

Mummolassa ikäiseni eno hihkui riemusta, kun sai pyyhkiä huusissa Kekkosen kuvalla.

Vierailija
247/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet haukkuu silloista Suomea kekkoslovakiaksi, mutta kumminkin Suomessa oli moni asia silloin paremmin kuin nyt, tasainen talouskasvukin sotien jälkeen kesti 80-luvun loppuun, töitä ja toimeentuloa riitti kansalle, jne.

Vierailija
248/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Hattuset, eli Chapi Chapo. Ne olivat minsta pelottavia. Kummallista puhetta ja kolkko kubistinen maailma.

Oijoi, nyt löysit yhden minun mieliohjelmani! Minä tykkäsin noista ihan kamalasti, mutta harvoin niitä pääsi näkemään. Oooooooo! 😁

Vierailija
249/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet haukkuu silloista Suomea kekkoslovakiaksi, mutta kumminkin Suomessa oli moni asia silloin paremmin kuin nyt, tasainen talouskasvukin sotien jälkeen kesti 80-luvun loppuun, töitä ja toimeentuloa riitti kansalle, jne.

Jep. Linja-autot kulkivat pikkukaupungissakin aikaisesta aamusta melkein puolille öin ja posti tuli joka päivä eikä tarvinnut hakea pakettejaan ympäri maakuntaa. Ja lääkäriin pääsi, kun oli kipeä.

Muutama silloinen päivänselvä asia noin ohiksena.

Vierailija
250/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkopeikko.

Vierailija
251/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Tätä on tullut telkkarista joskus 77, kun olen ollut 5 - 6-vuotias. Ai hitsi, muistin oikein, että nuo kuutiot olivat läpinäkyviä. Meillä oli mustavalkotelkkari. Mä taas pidin näistä, oli hauskoja silloin.

Vierailija
252/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfred J. Kvak, Pelle Hermanni. Katti Matikainen on ärsyttävä, mutta lapset tykkää? Jotenkin tunnen aina myötähäpeää, kun näen sen katin.

Vierailija
253/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasper-nukke oli todella pelottava!

Vierailija
254/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Ransu oli ihan kamalin!

Vierailija
255/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto-Kassinen! "Karlsson, Karlsson, världens bästa Karlsson".AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

(Kissa tuli kertomaan asioitaan   ja kirjoitti tuon AFF-jutun tallustellessaan näppäimistön päällä. On kuulema tärkeä viesti, ei saa poistaa)

Bärtil-lammas, nokkava Mikki Hiiri joka pisti kilttiä Hessua ihan 6-0, Hannu Hanhi, ärsyttävine permanenttikiharoineen.

Titi-nalle, en tajunnut koko hypetystä ja sitä eukkoa joka siihen  liittyi.

Teletapit.

Ja mikä rautalanka-väännös se oli Esa Pakarinen Juniorin keskarissa? 

Histamiini, pitkästyttävässä joulukalenterissa, teennäinen. (Eräs tuttu tyttö nimesi kissansa Cindy Histamiiniksi, yök, voitteko kuvitella. Kissa-parka)

Pikku-Myy, jumalauta, saisi turpaansa jos tulisi mulle aukomaan päätään.

Anteeksi, meni nyt vähän tunteisiin. 

T. 56-vuotias 

Vierailija
256/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikkia, Ruususta ja Tuhkimoa. Olivat niin ärsyttävän tyhmiä mielestäni.

Vierailija
257/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helev...Hattuset ja alkuperäisnimi Chapi Chapo.

Nimetkin on niin ärsyttäviä. 

Vierailija
258/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkopeikko.

Hölmöyden seurauksena syntyvää draamaa. Muistan yhä, kuinka Heikkopeikko rikkoi kelkkansa ja eksyi juoksukilpailussa metsään.

Tarinoiden opetus: näin käy, jos olet idiootti.

Vierailija
259/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän asian vierestä: kun esikoiseni alkoi vuosituhannen vaihteessa katsella lastenohjelmia, bongasin hahmon, jota olisin itse aivan varmasti lapsena inhonnut tai paremminkin pelännyt: Katti Matikainen. Kamala ihmisen ja kissan zekazikiö. Esikoinen ei sanonut hahmosta juuta eikä jaata, mutta minua puistatti :D

Kiitos kun muistutit! Itse pähkäilin, että mikä se ärsyttävä hahmo oli niissä rannukkaissa neuleissaan.

Just tuo Katti Matikainen se oli.

Teennäinen, väkinäinen, siis ihan pa....

Vierailija
260/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma inhokkini oli monen mainitsema Hilarius-hiiri. Lisäksi en voinut sietää Urpo ja Turpo -nalleja. Vaikea sanoa, mikä näissä hahmoissa tökki. Jotenkin ne vain olivat mielestäni tyhmiä, tylsiä ja ärsyttäviä.