Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Pelle Hermanni tai ylipäätään clownit.
Meillä ei ollut kotona telkkaria, mutta mummon luona sain katsella. Mikä ihme se ohjelma olikaan, missä joku noita (?) lakaisi aina mökkinsa edustaa ja katolla istui kommentoiva pöllö?
Ruotsinkielinen ehkä??
Rakastin pienenä Taavi Tonttua Tontut-sarjasta, mutta kun sen jälkeen tuli ns. toinen tuotantokausi jossa seikkaili Klaus ja Dani niin niitä inhosin paljon. Klausilla oli itse asiassa sama ääni kuin toisella inhokillani Katto-Kassisella.
En tiedä oikein miksi mutta vihasin tiivitaavia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni täältäkin hapsiaiselle, mikkihiirelle, upponallelle ja hilariushiirelle, yök.
Näiden lisäksi inhosin M.A. Nummisen ja jonkun toisen miehen esittämiä rumia eläinhahmoja jotka hirveän rumalla äänellä lauloivat jotain lasten?lauluja.
Pedro Hietanen? Jänikset maailmankartalle? Pedro kissana ja Numminen jäniksenä?
Pedro ja MA = aivan käsittämättömän hyvä!
Mun äiti ei ymmärtänyt tätä lainkaan, mutta minuun jotenkin kolahti. Olin lapsi 80-luvulla ja kotona oli aivan kammottavan kova kuri. Pedron ja MA:n jutuissa oli kai jotakin vapauttavan anarkistista.
Tykkään yhä siitä 'Soitan harmonikkaa'- kappaleesta ja sitä on kuunneltu ja laulettu omien lasteni kanssa. Sitä hullun kuria en ole jatkanut.
Vierailija kirjoitti:
Uppo-Nalle. Ihan järkyttävä olio, olis saanut mun puolesta unohtua sinne mereen. En kyllä osaa selittää, mikä siinä niin ärsyttää mutta koskaan en ole voinut sietää.
Meillä oli Uppo-Nalleja äänikirjoina ja se lukijatäti voimisti omaa inhoani. Tapa miten se sanoi "Uppis" oli jotenkin niin vastenmielinen että vieläkin puistattaa kun ajattelen sitä. Itse kirjojen juonetkin taisi olla aika paskoja. Omille en ole lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Uppo-Nalle!!! Yök.
Eikä, rakastin Uppo-Nallea! Mikä siinä inhotti?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ollut kotona telkkaria, mutta mummon luona sain katsella. Mikä ihme se ohjelma olikaan, missä joku noita (?) lakaisi aina mökkinsa edustaa ja katolla istui kommentoiva pöllö?
Ruotsinkielinen ehkä??
Ruotsinkielinen, päähenkilön nenä kasvoi, jos valehteli, kai, en ymmärtänyt ruotsia ja tekstitystä ei ollut.
Kössi Kenguru tuli ensimmäisenä mieleen, mutta näköjään tämä yleltä löytynyt jakso on ainakin ajalta ennen syntymääni, ehkäpä sarja on uusittu jossain yhteydessä 70-luvun lopulla - 80-luvun taitteessa?
barbie fairytopian barbie eli elina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katto-Kassinen. Aina itsekkäästi pilaamassa kaiken ja aiheuttamassa Pikkuveljelle hankaluuksia. En voinut sietää koko ohjelmaa. :D
Tätä olin tulossa kirjoittamaan, mutta eipä enää tarvitse.
Katto-Kassinen oli niiiin ärsyttävä! Typerä läski.
"Karlsson, Karlsson, världens bästa Karlsson !" ;D))
Tuli juopot, vanhat miehet mieleen Pöystistä. Aikuiset tykkäs.
Pellefantti - itsekäs leuhka lelunorsu omassa sarjakuvassaan. Lehti on tainnut onneksi jo lakata ilmestymästä.
Mikki Hiiri, Titinalle, Keljo Kojootti, Ransu
Katti Matikainen ja inhoan sitä ihan edelleen nyt aikuisena. Aivan kauhea hahmo.
Moni maininnut täällä Mikki Hiiren - tykkäsin itse lukea niitä "dekkari" versioita, missä Mikki oli etsivä. Erityisesti mieleen on jäänyt Laventelinainen niminen tarina, mikä oli hurjan jännä.
Mutta nyt aikuisena siskonpojan ollessa kylässä halusi hän katsoa Netflixistä Mikki Hiiren kerhotaloa. Siinä on jokin hemmetin "mysteerimikitin", meinasi taju mennä siihen ohjelmaan :D Että ymmärrän ärsytyksen.
Tulee mieleen alkkis-isä joka osti kaljaa lauantaikarkkirahoilla ja koittaa nyt jotenkin viihdyttää kersoja.