Viestitteletkö uuden tuttavuuden kanssa pitkin päivää
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Miksi ihmeessä niin tekisin
No jos pelkäisit että miehellä on monia muitakin potentiaalisia kumppaneita ja sinä jäät sivuun, jos et vie 90% hänen ajastaan.
Miehellä? Otsikossa luki uusi tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei saa häiritä liikaa 🤫
Minä en jaksa sekuntiakaan ihmissuhteissa tuollaista, että joudun kelailemaan häiritsenkö nyt helvetti viestilläni, ja olenko nyt sitten ylikiinnostuneen oloinen ja mitä kaikkea scheissea! Jos vastapuoli pitää minusta, hän ilahtuu viesteistäni - ihan näin yksi kertaista se on!
Samaa mieltä. Tuollaisissa suhteissa ei oikeasti ole mitään mieltä joissa joutuu miettimään jokaista askelta, että voinko mä tehdä näin tai olla tätä mieltä ja mitä se toinen nyt ajatteleekaan ja voivoisentään jos se ei sitten enää sitten tykkääkään..
Ja ei, se ei tarkoita sitä että toiselle viestittelisi parikymmentä kertaa tunnissa tai edes päivässä mutta ei sellainen suhde oikein kipinää iske ikinä, jossa toiselle ei oikeastaan ole mitään asiaa/sanottavaa eikä hänenkään kuulumistensa kanssa ole niin väliksi.
Nuo leikit kuinka pitää olla vaikeasti tavoiteltava eikä saa näyttää kiinnostustaan sekä kylmää-kuumaa-pelailut on jotenkin lapsellisia ja turhaa ajan haaskaamista.
Miksi siinä alkuhuumassa ei saa olla vähän höpsökin ja sellaisessa yhteisessä onnenkuplassa jossa toisesta ei vaan saa tarpeekseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Miksi ihmeessä niin tekisin
No jos pelkäisit että miehellä on monia muitakin potentiaalisia kumppaneita ja sinä jäät sivuun, jos et vie 90% hänen ajastaan.
Miehellä? Otsikossa luki uusi tuttavuus.
Niin luki. Haittaako jos sukupuoli on täsmennetty myöhemmin? Siihen tilalle voi halutessaan vaihtaa valitsemansa sukupuolen.
En viestittele, jos on asiaa soitan, en voi sietää puhelimella näpyttelemistä. En ole kontrolloiva ihminen ja odotan toiseltakin sen veran kypsyyttä ettei jatkuvasti tarvitse olla viestittelemässä.
Kuukausi pari sitten täällä keskusteltiin puheluista ja yleisenä linjauksena tuntui olevan, että erillään asuva pari puhuu aivan liikaa, jos soittelevat pari kertaa päivässä, mutta nyt 'lukemattomat' viestit ovat hyväksyttäviä.
Kauhea riesa minusta, jos joku koko ajan spämmää viesteillä! Työpäivän jälkeen voi minulle kyllä soittaa ja saatan usein jutella pitkäänkin (erityisesti jos olen pitkällä kävelyllä, on kiva puhua nappikuulokkeeseen), mutta olisi hirveää joutua pitkin päivää vastailemaan ihanankin ihmisen viesteihin kirjallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea riesa minusta, jos joku koko ajan spämmää viesteillä! Työpäivän jälkeen voi minulle kyllä soittaa ja saatan usein jutella pitkäänkin (erityisesti jos olen pitkällä kävelyllä, on kiva puhua nappikuulokkeeseen), mutta olisi hirveää joutua pitkin päivää vastailemaan ihanankin ihmisen viesteihin kirjallisesti.
On, ja sitten valvottaminen niin, ettei päästetä nukkumaan vaan keskustelua jatketaan ja jatketaan.
En pidä valvomisesta ja jatkuessaan se myös vanhentaa, sen lisäksi että seuraava päivä mene unessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen, korkeasti koulutettu, johtavassa asemassa oleva mies ehtisi viestitellä työpäivän aikana turhanpäiväisiä, niin alkaisin kyllä epäillä, ettei hän ole sitä, mitä sanoo olevansa. Pitäisin epävakaana.
Tuo on muuten totta. Tapailin yhtä tällaista. Jatkuvaa kontrolliviestittelyä pitkin päivää.
Ihmettelin, eikö hänellä ole mitään kokouksia ym. Kävi ilmi että hän oli päässyt asemaansa lähinnä (sukulaisuus)suhteiden perusteella ja mitään todellista valtaa hänellä ei ollut.
Missä firmassa on varaa maksaa tyhjästä? Meillä on perheyritys ja työpanoksen pitää olla 125%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen, korkeasti koulutettu, johtavassa asemassa oleva mies ehtisi viestitellä työpäivän aikana turhanpäiväisiä, niin alkaisin kyllä epäillä, ettei hän ole sitä, mitä sanoo olevansa. Pitäisin epävakaana.
Tuo on muuten totta. Tapailin yhtä tällaista. Jatkuvaa kontrolliviestittelyä pitkin päivää.
Ihmettelin, eikö hänellä ole mitään kokouksia ym. Kävi ilmi että hän oli päässyt asemaansa lähinnä (sukulaisuus)suhteiden perusteella ja mitään todellista valtaa hänellä ei ollut.
Missä firmassa on varaa maksaa tyhjästä? Meillä on perheyritys ja työpanoksen pitää olla 125%
Tää ei ollut firma, vaan järjestö. Miehen lapsuudenperheellä yhteydet säätiöön, joka on järjestön taustaorganisaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei ollut firma, vaan järjestö. Miehen lapsuudenperheellä yhteydet säätiöön, joka on järjestön taustaorganisaatio.
Lisänä kaksikielisyys, auttavat toisiaan.
Mulla palaisi hermo jatkuvasta viestittelystä, etenkin jos on jotain tyhjänpäiväistä tajunnan virtaa. Olen nähnyt vierestä, miten pariskunta on kaiken aikaa luurin päässä, mitä teet, mihin meet, ketä siellä on..
Aivan järkyttävää läheisriippuvuutta, epävarmuutta, kontrollointia, takertumista. En usko, että noilla pointeilla suhteesta tulee yhtään mitään. Mä ottaisin nopeat ritolat. Enkä laittaisi edes viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla palaisi hermo jatkuvasta viestittelystä, etenkin jos on jotain tyhjänpäiväistä tajunnan virtaa. Olen nähnyt vierestä, miten pariskunta on kaiken aikaa luurin päässä, mitä teet, mihin meet, ketä siellä on..
Aivan järkyttävää läheisriippuvuutta, epävarmuutta, kontrollointia, takertumista. En usko, että noilla pointeilla suhteesta tulee yhtään mitään. Mä ottaisin nopeat ritolat. Enkä laittaisi edes viestiä.
Näinpä sitä vinoutuneempaa, kun kyse on päälle nelikymppisistä eikä enää jostain teineistä.
Taukoamaton viestittely on red flag
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, ja sitten valvottaminen niin, ettei päästetä nukkumaan vaan keskustelua jatketaan ja jatketaan.
En pidä valvomisesta ja jatkuessaan se myös vanhentaa, sen lisäksi että seuraava päivä mene unessa.
Miksi suostut tollaseen valvottamiseen? Minä sanoisin että menen nyt nukkumaan ja laittaisin kännykän äänettömälle.
Ei työaikana ehdi viestitellä muut kuin suojatyöpaikoissa olevat.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu viestittelee myös some-päivityksillä: aina kun hänellä on uusi deitti, niin tekee hänen ammattialan liittyviä päivityksiä. Esimerkiksi jos on alkanut tapailla opettajaa, tekee kouluarvosanoihin liittyviä päivityksiä keskustelua herättämään.
Hänellä jokainen päivitys liittyy johonkin henkilöön tai henkilöihin, ts. niiden päämääränä on tehdä vaikutus johonkin henkilöön. Aika huvittavaa mielestäni.
Hyi miten manipulatiivista 😬 Eikä omaa persoonaa, "mä olen ihan mitä sä haluat mun olevan että tykkäisit musta!"
Up