Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestitteletkö uuden tuttavuuden kanssa pitkin päivää

Vierailija
20.02.2023 |

Vaikkei oikein olisi asiaakaan?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Miksi ihmeessä niin tekisin

Ihmetyttää tämä yksimielisyys palstalla, kun naisilta kuitenkin aina lopahtaa mielenkiinto, kun en itse ole ahkerasti viestittelevää sorttia. Ja tämän on siis moni nainen ihan suoraan sanonut. Livenä olen normaalin puhelias.

No, ne naiset ovat viestittelijöitä ja tykkäävät ilmaista itseään tekstimuodossa. Jotenkin tyhjältä tuntuu tapailla miestä, joka ei viestittele, kun itse on teksti-ihminen. Mutta varmasti sellaiselle jolle viestittely ei ole luontaista, on sen harrastamien kumppanin vuoksi raskasta. Tässäkin pitäisi ehkä löytää kumppani, joka on myös kommunikoinnin suhteen samaa tyyppiä.

Eli tällä palstalla lähes kaikki, live-elämässä ei juuri kukaan.

Vierailija
102/107 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Miksi ihmeessä niin tekisin

Ihmetyttää tämä yksimielisyys palstalla, kun naisilta kuitenkin aina lopahtaa mielenkiinto, kun en itse ole ahkerasti viestittelevää sorttia. Ja tämän on siis moni nainen ihan suoraan sanonut. Livenä olen normaalin puhelias.

No, ne naiset ovat viestittelijöitä ja tykkäävät ilmaista itseään tekstimuodossa. Jotenkin tyhjältä tuntuu tapailla miestä, joka ei viestittele, kun itse on teksti-ihminen. Mutta varmasti sellaiselle jolle viestittely ei ole luontaista, on sen harrastamien kumppanin vuoksi raskasta. Tässäkin pitäisi ehkä löytää kumppani, joka on myös kommunikoinnin suhteen samaa tyyppiä.

Olen myös oppinut, että näillä miehillä joilla juttu ei luista kirjallisesti - tai aika ei muka riitä - ei se toimi myöskään irl. Seksiä pitäisi olla, mutta mikään muu ei kiinnosta. Turhaakin turhempia miehinä ja ihmisinä.

Sitten on niitäkin miehiä, joilla juttu luistaa kirjallisesti, mutta kasvokkain eivät osaa kommunikoida mitään. Suunnilleen laskee housut alas, eli haluaa seksiä, ok. Ei ymmärretä että nähdä voi muutenkin. Aika lyhyeksi jää ihmissuhde, jossa kaikki tapaamiset on pelkkää panemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harrastelijamaista on sellainen työnteko, jossa muka ehtii iskeä muuta kuin puhtaasti työhön liittyvää juttua pitkin päivää.

Se on vain tuo sinun sairautesi ja addiktiosi joka puhuu.

Mikäs sairaus minulla tällä kertaa on?

Narsistihan muuten projisoi omat ominaisuutensa muihin.

Vierailija
104/107 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä juu, enää en jaksa. Viestitän, jos on jotain asiaa.

Vierailija
105/107 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
106/107 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Muutenhan ei voi tietää, missä se menee. Seuraan myös aktiivisesti paikallaoloa.

Vierailija
107/107 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up