Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suru on kääntynyt vihaksi

Vierailija
20.02.2023 |

Läheisen kuoleman jälkeen olen vaan niin vihainen että olen katkonut välitä jo moneen perheenjäseneen ja ystävään. Oma paha oloni on niin suuri etten osaa muuta. Miten tätä voi yrittää hillitä ja omaa käytöstään muuttaa, eli että en purkaisi tätä muihin ihmisiin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole läheiseni kuoleman jälkeen ollut rahtuakaan voimia olla tekemisissä kenenkään kanssa, olen lopettanut melkein kaiken yhteydenpidon. Vihaa en ole tuntenut, vain voimattomuutta. Kun ketään ei ole liian lähellä, heitä ei satuta. On vain otettava huomioon, että näin jää hyvin yksin. Mulle se ei ole ongelma, vaan oma valinta.

Vierailija
2/2 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki keskusteluapua ammattilaiselta. Häntä et loukkaa ja saat purkautumiskanavan.

Mua auttoi myös se, kun tajusin, että kaikilla on tarve muodostaa vainajasta, hänen elämästään ja kuolemastaan oma tulkinta. Se tulkinta voi olla ihan erilainen kuin itsellä ja voi tuntua loukkaavaltakin. Silloin voi halutessaan kääntää keskustelun johonkin muuhun tai vaikka poistua vessaan rauhoittumaan, jos omat tunteet kuumenevat liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla