Viestitteletkö uuden tuttavuuden kanssa pitkin päivää
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Miksi ihmeessä niin tekisin
No jos pelkäisit että miehellä on monia muitakin potentiaalisia kumppaneita ja sinä jäät sivuun, jos et vie 90% hänen ajastaan.
Olen nähnyt sivusta, kun varatun miehen kanssa pyörivä nainen toimii näin. Pommittaa miestä jatkuvasti viesteillä, kai se on jokin hallintakeino olevinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu viestittelee myös some-päivityksillä: aina kun hänellä on uusi deitti, niin tekee hänen ammattialan liittyviä päivityksiä. Esimerkiksi jos on alkanut tapailla opettajaa, tekee kouluarvosanoihin liittyviä päivityksiä keskustelua herättämään.
Hänellä jokainen päivitys liittyy johonkin henkilöön tai henkilöihin, ts. niiden päämääränä on tehdä vaikutus johonkin henkilöön. Aika huvittavaa mielestäni.
Hyi miten manipulatiivista 😬 Eikä omaa persoonaa, "mä olen ihan mitä sä haluat mun olevan että tykkäisit musta!"
Hyvin läpinäkyvää. Aina noihin keskusteluihin osallistuvat ne samat hölmöt, jotka ei vieläkään ymmärrä, mikä tarkoitus aiheen valinnalla aina on.
Ihminen, jolla on aavistustakaan psykologista silmää, ei tuollaista vedätystä lähde kommenteillaan ruokkimaan, saati ihaile, vaan jättää tämän miehen päivitykset kokonaan lukematta.
Näkisin että kymmeniä viestejä minulle päivässä lähettelevä aikuinen ihminen olisi vähän turhan suuritarpeinen minulle.
Kyllähän jatkuva viestittely kuormittaa. Työt kärsii ja kaikki muut ihmissuhteet. Ei sitä kauaa jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos pelkäisit että miehellä on monia muitakin potentiaalisia kumppaneita ja sinä jäät sivuun, jos et vie 90% hänen ajastaan.
Olen nähnyt sivusta, kun varatun miehen kanssa pyörivä nainen toimii näin. Pommittaa miestä jatkuvasti viesteillä, kai se on jokin hallintakeino olevinaan.
Purskahdin nauruun yhden vampin kehuessa saavansa miehen lopulta alttarille. Kysyin kuinka kauan oot oottanu? 6 vuotta....
Valoja. Päälle.
Mies tykkää pitää toimivia kotitalous yksiköitä joille annetaan joko rahaa taikka kauniita sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeesti tommosessa tapailu suhteessa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää viestitellä jatkuvasti ja valvoa paikallaoloa, se kertoo myös luottamuksen puutteesta.
Se kertoo elämän puutteesta. Siitä, ettei ihmisellä ole töitä, harrastuksia, ystäviä tai muutakaan sisältöä elämässä.
No kyllä. Yksinäinen ihminen on koko ajan paikalla. Ihminen, jolla on harrastuksia ja ystäviä, eli elämää, ei ole jatkuvasti paikalla viestittelemässä.
Missä ihmeen "paikalla"? Kyllä mä ainakin pidän kännykkää mukana enkä istu kotona puhelimen vieressä vaikka toisen kanssa aktiivisesti olenkin yhteyksissä.
Ja oikein mainiosti kerkiän pistää viestiä vaikka kahvi-/lounastauolla, työmatkalla tai kun lähden treeneistä ym. Eihän sitä mitään romaania tarvitse toiselle raapustaa vaan ihan vaikka toivottaa aamulla kivaa päivää tai iltapäivästä, että muistuit mieleen ja tulipas siitä kiva olo.
Kaikki ei tietenkään ole samanlaisia ja sehän se juju onkin, että toisilleen sopivan samanlaiset löytää toisensa. Ei se tarkoita sitä, että tiivis yhteydenpito tarkoittaisi automaattisesti jotain kyttäämistä tai kontrollointia saati että ihminen on yksinäinen (ja jotenkin epäilyttävä ja sekopää), kun tykkää siinä alkuhuumassa söpöillä ja olla ällönkin romanttinen höpsö.
Tuntuu, että nykyään pitäisi vaan kaikkien olla hakemassa parisuhdetta jota ei tarvitse mihinkään ja puolisoa jonka kanssa ei halua viettää aikaa ja jota ei halua esitelläkään kenellekään. Seksiä toki pitäisi sitten olla jo eka tapaamisella.
Outo maailma.
Vierailija kirjoitti:
Ei työaikana ehdi viestitellä muut kuin suojatyöpaikoissa olevat.
Kyllä kaikilla aloilla on kahvi- ja lounastauot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeesti tommosessa tapailu suhteessa??
On, todistan parhaillaan tämmöistä tilannetta. Mies perheellinen ja naimisissa, kakkosnainen viestittelee lähes taukoamatta. Tilanne kestänyt jo yli vuoden, kakkosnainen ei kuulemma halua olla kakkonen, mutta ei ole herännyt siihen että mies ei hänen vuokseen perhettään ole jättämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei saa häiritä liikaa 🤫
Minä en jaksa sekuntiakaan ihmissuhteissa tuollaista, että joudun kelailemaan häiritsenkö nyt helvetti viestilläni, ja olenko nyt sitten ylikiinnostuneen oloinen ja mitä kaikkea scheissea! Jos vastapuoli pitää minusta, hän ilahtuu viesteistäni - ihan näin yksi kertaista se on!
En osaa ilahtua tilanteessa, jossa lounasaikaan puhelimesta löytyy 40-60 viestiä, joiden sävy alkaa jo olla uhkaava tyyliin "kiva olisi, jos kommentoisit edes jotain vai pitääkö ymmärtää, että ei kiinnosta".
No tuosta ei varmasti ilahdu kukaan muukaan mutta jostain syystä tietynlaisten ihmisten pitää aina keksiä se pahin mahdollinen esimerkki tukemaan omaa näkemystä/toimintamallia.
Toisaalta jos tuollaisesta on paljonkin omakohtaista kokemusta niin ehken se kertoo jo itsestäkin jotain että viehättää tuon tyyppisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää viestitellä jatkuvasti ja valvoa paikallaoloa, se kertoo myös luottamuksen puutteesta.
Se kertoo elämän puutteesta. Siitä, ettei ihmisellä ole töitä, harrastuksia, ystäviä tai muutakaan sisältöä elämässä.
No kyllä. Yksinäinen ihminen on koko ajan paikalla. Ihminen, jolla on harrastuksia ja ystäviä, eli elämää, ei ole jatkuvasti paikalla viestittelemässä.
Missä ihmeen "paikalla"? Kyllä mä ainakin pidän kännykkää mukana enkä istu kotona puhelimen vieressä vaikka toisen kanssa aktiivisesti olenkin yhteyksissä.
Ja oikein mainiosti kerkiän pistää viestiä vaikka kahvi-/lounastauolla, työmatkalla tai kun lähden treeneistä ym. Eihän sitä mitään romaania tarvitse toiselle raapustaa vaan ihan vaikka toivottaa aamulla kivaa päivää tai iltapäivästä, että muistuit mieleen ja tulipas siitä kiva olo.Kaikki ei tietenkään ole samanlaisia ja sehän se juju onkin, että toisilleen sopivan samanlaiset löytää toisensa. Ei se tarkoita sitä, että tiivis yhteydenpito tarkoittaisi automaattisesti jotain kyttäämistä tai kontrollointia saati että ihminen on yksinäinen (ja jotenkin epäilyttävä ja sekopää), kun tykkää siinä alkuhuumassa söpöillä ja olla ällönkin romanttinen höpsö.
Tuntuu, että nykyään pitäisi vaan kaikkien olla hakemassa parisuhdetta jota ei tarvitse mihinkään ja puolisoa jonka kanssa ei halua viettää aikaa ja jota ei halua esitelläkään kenellekään. Seksiä toki pitäisi sitten olla jo eka tapaamisella.
Outo maailma.
Paikalla Whatsappissa, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikein mainiosti kerkiän pistää viestiä vaikka kahvi-/lounastauolla, työmatkalla tai kun lähden treeneistä ym. Eihän sitä mitään romaania tarvitse toiselle raapustaa vaan ihan vaikka toivottaa aamulla kivaa päivää tai iltapäivästä, että muistuit mieleen ja tulipas siitä kiva olo.Kaikki ei tietenkään ole samanlaisia ja sehän se juju onkin, että toisilleen sopivan samanlaiset löytää toisensa. Ei se tarkoita sitä, että tiivis yhteydenpito tarkoittaisi automaattisesti jotain kyttäämistä tai kontrollointia saati että ihminen on yksinäinen (ja jotenkin epäilyttävä ja sekopää), kun tykkää siinä alkuhuumassa söpöillä ja olla ällönkin romanttinen höpsö.
Outo maailma.
Tämä. Oma elämä, työ, harrastukset, työ, omat ystävät, työ. Ei ainakaan kumppania, jota tarvitsee ikinä huomioida. Viesti päivässä - jumalauta mitä roikkumista ja rajoittamista!
Minäminäminäminäminäminäminäminä!
Itse saatan pitää helposti viikonkin tauon viestien välillä jos ei asiaa . Jos se toista häiritsee niin on hänen ongelmansa .
Tässä näyttäisi olevan kahta koulukuntaa. Mä kuulun tuohon, joka viestittelee rakkaalle ihmiselle useamman viestin, samanlainen on mieheni. Mies laittelee viestiä, vaikka olisi naapuri asunnossa kavereitaan moikkaamassa. Mies laittaa viestiä myös jos olen lenkillä tai omien kavereiden kanssa. Ja näin on ollut alusta alkaen. Olemme olleet hyvin aktiivisia puhelimen kautta. Ja silloin kun olemme kahdestaan niin ei puhelimia pahemmin edes käytetä. Toki jos joku soittaa tai viestittää niin vastataan, mutta pääasiassa keskustelemme toistemme kanssa.
Jos ihminen on vähänkään evvk niin sitten on harvemmin viestittelyä ja soittoa eli kuten lapsuuden perheelleni. Kaverit on siellä jossain, että vastailen ja laittelen viestiä ehkä kerran kuussa ellei soitella. Silloin olen aktiivisempi heitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo maailma.
Tämä. Oma elämä, työ, harrastukset, työ, omat ystävät, työ. Ei ainakaan kumppania, jota tarvitsee ikinä huomioida. Viesti päivässä - jumalauta mitä roikkumista ja rajoittamista!
Minäminäminäminäminäminäminäminä!
Niin. Voi olla puoliso ja sen lisäksi tapailukumppaneita. Silloin on pakko priorisoida.
Viestittelen - ja se on parasta ikinä 😍Minun elämäni Valo!
Onko toi aloittaja eli ap, hullu, vaiko muuten kaheli?
Kellä työssä käyvällä ihmisellä on aikaa tai mahdollisuuksia, viestitellä minkä tahansa kumppanin kanssa, pitkin päivää?
Mä kysyn vaan?
Ainakin omat työpäiväni ovat niin hektisiä, etten ehdi omaa kännykkääni edes työaikana tsekkailemaan.
Olen töissä terveyden-sairaanhoitoalalla. Anestesiassa.
Ainoan lapsemme kännyssä on aina ensisijaisena ykkösomaisena isä.
Koska isä on työssä, jonka virka-aika on 8-16, ja isä on aina tavoitettavissa niin virka-aikana, kuin sen ulkopuollakin, samasta numerosta.
Ja jos vaikka sattuisin olemaan sinkku, niin kyllä aina työaika on aina työaikaa, ja yksityisasiat aina hoidellaan aina vapaa-aikoina.
En ota kantaa noiden helpoissa toimistoduuneissa olevien naikkosten miesuhteisiin.
Noi naisethan tekee heppoisia hommeleita, joihin ei mitään ammattitutkintoa ei edes tarvita.
Joidenkin ihmisten kanssa juttu vaan sujuu todella hyvin ja tulee tekstailtua todella paljon. Harvoin tällaisia tulee vastaan.
Kyllä ja jopa öisin soiteltiin.