Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö hoitotauolla olevia?

21.11.2006 |

Löytyytkö täältä kuin paljon hoitotauolla olevia? Ihan mistä hoidoista vain.

Olis kiva pistää pystyyn joku pino joka olis nimenomaan semmosille jotka on tauolla hoidoista. Itse kirjoittelen clomisteissa tuolla vauvakuumepuolella, mutta nyt tauon aikana olis mukava kuulla myös muiden taukoilijoiden mietteitä. Luomuplussaan ei meillä oikein mahdollisuuksia ole joten eipä oikein tiedä mitä tuonne clomisteihin kirjoittelis kun tuntuu ettei asiaa ole.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuittu, annoit niin paljon ajattelemisen aihetta, että varasin heti aamusta lääkäriltä soittoajan keskustellakseni labratuloksista. Vastaanotto kun oli vasta kahden viikon päästä. Täytyy kysyä tuosta TPO:sta ja sitten pyytää lähete endokrinologille, jos en reseptiä tällä tuloksella vielä saa. Työpaikan lähetteellä saan ainakin muutaman käynnin ja labrat työnantajan piikkin, joten pitää käyttää se hyväksi. Lisäksi lääkekatto on tämän vuoden osalta täynnä, joten yritän saada lääkitykset vielä tämän vuoden puolelle.

Käytkö Helsingin Väestöliitossa? Siinä tapauksessa käymme samassa paikassa hoidossa. Täytynee käydä vilkuilemasa tuolla Hoidon Tarpeessa-pinoa, en ole siellä vielä käynytkään.

Hei muut tässä pinossa olevat! Älkää nyt säikähtäkö meistä :O)

Pahoittelut etten ole kommentoinut teille muille lainkaan. Tämä kilpirauhasasia sattuu vain olemaan niin ajankohtainen, että se on ajatuksissa päällimmäisenä.

Oliko niitä lymfaterapiassa käyneitä?

Mukavaa viikonalkua kaikille!

Vierailija
22/31 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla hyvistä uutisista lääkärikäynnilläsi. Toivottavasti saatte sitten tammikuussa aloittaa vauvapuuhat :)

Nyt on sitten homeopaattiset valmisteet otettu käyttöön ja tänään menen taas vyöhyketerapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Luin mielenkiinolla noita teidän juttuja kilpirauhasen vajaatoiminnasta, sillä minulla on myös vajaatoiminta. Thyroxin 0,1 mg / vrk

Ja lapsettomuutta takana kohta 3 vuotta, hoidossa ollaan oltu Fertinovalla.

Tän vuoden aikana tehty icsi/ivf ja 2 passia. Joista kaikista nega !!!!!!!!!!!

Nyt odottelen soittoa Väestöliitosta, sillä naistenklikalta ilmoittivat viikko sitten että meidän siirretään sinne hoitoon.

Vimeinen pas tehtiin kesäkuussa, nyt ollut taukoa. Olen käynyt myös vyöhyketerapiassa. Se on ihanaa !!!!!!!!!!!!!

Tsemppiä ja jaksamista kaikille !!!!!!!!!!

T:mami

Vierailija
24/31 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, Väestöliitolla (Hki) ollaan! Sama hoitopaikka siis..:)

Nyt poistun palstaterroristina takavasemmalle. Plussatuulia kaikille!

-Tuittu-

Vierailija
25/31 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee, eilen olin lääkärin kontrollissa tai lääkäreiden ja kaikki on hyvin. ja vihdoin ja viimein tää kaikki paska alkaa lähenemään loppua eli tammikuun ensimmäisellä viikolla saan tän avanteen pois. Se tieto veti hymyn huulille pitkästä aikaa ja itku pärähti kun autoon pääsin, mutta vielä pitää hieman malttaa. Onneksi enään ei kuitenkaan puhuta kuukausista vaan.

Mukavaa joulun odotusta tuonne pimeän keskelle;)

poltetaan kynttilöitä!!!

Vierailija
26/31 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää teki henkisesti (ja varmaan kroppakin tykkäs!) pitää taukoa. Tuli elettyä tätä elämääki välillä eikä kaikki ollu kietoutuneena vain ja ainoastaan vauva-projektin ympärille. Oli muutaki ajateltavaa ja sai ottaa rennosti! Se oli kivaa.

tv. pikkuenkeli67

Vierailija
27/31 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka: olen tosi iloinen puolestasi, kun asiat ovat selvenneet ja olet parantunut hyvin. Toivottavasti teillä sitten pian tärppää kun pääsette yrityksen alkuun.

Mä en taida sitten enää kuulua taukolaisiin. Aloitin taas clomit vaikka oli vain yksi välikierto, joka lääkärin mukaan riittää ja samaa oli sanottu parille muullekkin joten sillä aloitin jo taas clomit. Kp7 on nyt sitten menossa ja tänään sain ne viimisetkin homeopaattiset valmisteet joten toivotaan että niistä on apua. Vyöhyketerapiassa tulee nyt parin viikon tauko mutta sitten olis tarkoituksena ottaa kolme kertaa peräkkäin ja sen jälkeen joka toinen viikko. Nyt kävin kolmesti viikon välein.

Hyvää jatkoa kaikille ja tietenkin sitä ++onnea :)

Vierailija
28/31 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa kuulumisia minäkin tänne välillä. Me Tuitun kanssa siirryimme toiseen pinoon vaihtamaan ajatuksia kilpirauhasen vajaatoiminnasta, oli keskustelu sen verran omanapaista ;o)

Nyt vasta myöhemmin huomasin mami_69:n viestin. Olemme sitten samalla klinikalla kaikki kolme kilpirauhasongelmaista.

Mitkä sinun TSH ja T4V lähtöarvosi olivat ja mitä ne nyt hoidon jälleen alkaessa? Itse olen aloittanut lääkityksen 2 viikkoa sitten, ensi viikolla menen seurantakokeeseen. Saa nähdä miten käy...

VL:n lääkäri oli hyvillään lääkityksen aloittamisesta ja uuteen IVF:n pääsenkin sitten tammikuun loppupuolella. Seuraavan kierron aikataulun sotki pahasti joulu ja uusivuosi, joten pitää odottaa yksi kierto lisää. Mutta pidän sitä ihan hyvänä asiana, ehtiipä solut varmasti sopeutua lääkitykseen, jolloin uskon onnistumismahdollisuudenkin paranevan.

Onko mami sinulta mitattu FSH-hormonia? VL:n lääkäri kertoi, että kilpirauhashormonin määrä voi olla yhteydessä FSH-hormooniin, joten arvo otetaan seuraavan kierron alkaessa kp 3-5. Se kun on kohdallani ollut hieman noussut. Onko sinulla kokemuksia tästä?

Tuittu, laittelen sulle tuloksia toiseen pinoon jahka saan ne. Olo on edelleen ok, nyt vain poden flunssaa kotona. Mutta sehän ei liity tähän ollenkaan.

Riikka, onneksi olkoon! Tiedän kuinka helpottavaa on kuulla edes aikataulusta, odottavan aika kun on pitkä. Tsemppiä!

Ippu, ilmeisesti taukosi alkaa loppumaan kun puhuit menneessä muodossa? Mitä seuraavaksi?

Hanna, isosti +++-onnea yritykseen! Olen itse nyt käynyt lymfaterapiassa muutaman kerran, ensi viikolla käyn viimeiset 2 kertaa. Lääkäri mainitsi, että lymfassa ei pidä käydä hoitojen aikana, koska ei olla tutkittu sen vaikutuksia. Vyöhyketerapia on tietysti eri asia, mutta ilmeisesti olet keskustellut vyöhyketerapiasta lääkärisi kanssa?

No niin, taas kerran sain aikaiseksi romaanin! Mutta, mitä mieltä olette, olisiko aika tehdä uusi pino? Hannahan ehdotteli tätä tuossa aiemmin ja, vaikka hän jo tästä poistuukin, voisi se olla hyvä idea. Mielipiteitä?

Vierailija
29/31 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides IVF tuotti negan 13.12. eli nyt tulee taas pidempi tauko eteen, koska omilla soluilla ei oo enää järkee yrittää. Lahjasoluhoidot on eessä ens vuonna jossain vaiheessa. Nyt aletaan elämään taas elämää rakkaan ukkokullan ja kissojen kans :D

t. Ippu67

Vierailija
30/31 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt laittaa kommenttia Puregon/Gonal-pinoon, vaikkakin juuri kirjoitin sinulle siellä.

Olen tosin pahoillani, ettei viimeisinkään hoito tuottanut toivottua tulosta. Mekin olemme pohtineet lahjamunasoluja, mutta ainakin vielä seuraava steppimme tulee olemaan adoptio. Jos siis seuraava hoitomme ei tule onnistumaan. Mieli kyllä muuttuu ajan kuluessa, joten mitään en väitä varmasti tapahtuvaksi ennen kuin se on edessä.

Voimia, toivon valoisampaa uutta vuotta sinulle ja miehellesi!

Vierailija
31/31 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu kaikesta huolimatta! Positiivisella asenteella eteenpäin, itkut ei auta tässä tilanteessa yhtään, sen oon jo itelleni sisäistäny. Me haluttiin kokeilla lahjasoluhoitoa oikeestaan sen takia, että minä haluaisin niin kokea raskaana olemisen ja synnyttämisen. Mutta ellei lahjasoluhoitokaan tuo toivottua tulosta, voi sen jälkeen toki vielä harkita adoptiota tai sijaisvanhemmuuttakin.

t. Ippu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi