Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kaivataan rattaista joita on pitkän ihmisen hyvä työntää

04.10.2008 |

Käännyn "asiantuntijoiden" puoleen ja toivoisin saavani neuvoja/vinkkejä millaiset rattaat ovat hyvät, kun olen itse pitkä ja kärsin selkäongelmista. Liikun paljon jalkaisin, joten mitään rimpularattaita en halua vaan kunnon menopelit, jotka soveltuvat hyvin Suomen haastaviin olosuhteisiin. Rattaat eivät saa olla liian raskaat. Kyydissä istuu 3,5 v ja joskus 5v. haluaa myös kyytiin.
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=ecb132eb-9244-11dd-9d2c-…!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuin paljon jalan ja olivat tosi hyvät työntää säällä kuin säällä. Rattaissa oli ilmakumipyörät.

Rattaissa oli teleskooppiaisa (onko se sen niminen?). Siis ei sellainen alaspäin taittuva. Itse olen 166 cm pitkä ja aisan säädöt oli melkeinpä minimissä mulle. Ja taisi jäädä vielä säätöä hieman jäljelle, kun mieheni niitä työnsi. Taitaa olla 178 cm pitkä.

Vierailija
2/5 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Kombit eivät ole kaikkein keveimmät, mutta tosi hyvät olivat työntää. Minua tuo paino ei haitannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljunga Scooter tai Brio race.

Vierailija
4/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä amih73:n kanssa. Emmaljungat ovat muutenkin parhaat! Meillä ovat sekä yhdistelmät että Scooterit.

Scootereita on hyvä ja kevyt työntää, mutta ovat silti tosi vankat ja tukevat. Niissä on pitkä työntöaisa.

Vierailija
5/5 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Kiitokset kaikille arvokkaista vastauksista. Olen 174 cm itse pitkä, joten sellaiset rattaat joissa säätömahdollisuus, ovat aika ehdottomat. Hyviä pointteja nuokin, että osa on raskaita työntää. Täytyy koittaa päästä testaamaan. Kiitokset kovasti ja aurinkoisia syyskelejä!