Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehet viikonloppuisin muuta kuin makaa?

Vierailija
18.02.2023 |

Makaa sohvalla tai sängyssä koko viikonlopun. Ei tee kotitöitä, ei kolaa pihaa, ei käy koiran kanssa ulkona (tai lasten), hengailee lapsien kanssa siellä telkkarin vieressä... Kivaa viikonlopun viettoa perheen kanssa...

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussii mua 5-7 krt vkl aikana

Homoseksiä siis.

Miten niin? Mä aloin seurustelemaan aivan ihanan miehen kanssa, mutta sitten hän tunnusti, että tarvii seksiä useita kertoja päivässä. Ja todella hyvin varusteltukin vielä. No, se olikin sitten siinä. - N sivusta

Vierailija
42/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee paljonkin. esim tänään:

Se tuli yöllä kahden jälkeen kotiin pienessä myötälaitasessa ja silti on tänään kerennyt yhtä ja toista.

Oli herännyt ysiltä ja keitti kahvit ja paistoi sämpylöitä pakkasesta muille. Muutenkin aamupala tarpeistoa leikellyt tomaattia, kurkkua, niin paistanut kanamunaa...

Mä heräsin joskus kympin kieppeillä valmiiseen pöytään ja siinä lueskelin uutisia ja palstaa, kun hän tuli koiran kanssa lenkiltä. Oli tehnyt välttämättömät lumityöt.

Siirtyi mun kanssa höpöttelemään kahville. Teinejä rupes tippumaan seuraan ja lähtemään omiin juttuihinsa.

Puolen päivän jälkeen mä aloin kattomaan sarjaani.. Mies lähti esikoista jelppaamaan Ikeaan ja kaupoille.

Noin tunti sitten mies tuli kotiin. Oli käynyt ruokakaupassa ja mulle alkossa ja apteekissa.

Hän oli syönyt esikoisen luona ja nyt on nokosilla - sohvalla juu. Illalla menee harrastamaan vielä.

Mulla on laiska lauantai. Teen nyt ruokaa samalla, kun palstailen. Illalla katson tölsyä viinin kanssa.

Huomenna hänellä (meillä) on yhden lapsen kisat, että siellä mennee se päivä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ap yrittänyt auttaa miestäsi? Selvästi hän tarvitsisi apua joko vastuidensa tai työkuormansa kanssa, kun vapaa-aika on pakko käyttää palautumiseen.

Pari vuotta jos jatkaa vielä niin tulee seinä vastaan ja sitten se ei enää sängystä nouse arkenakaan.

Mun isä oli tuommoinen ap:n miehen kaltainen. Ne mitään apua tarvii, vaan järkeä päähän ja pikkasen tomeruutta.

Kyse ei ole palautumisesta, vaan puhtaasta k-päisyydestä. Antaa muijan tehdä, kun kerran osaa. Hyvin jaksaa monta kymmentä vuotta samalla kaavalla. Eikä näe käytöksessään ja tavoissaan mitään väärää.

Veljeni on samanlainen. Osallistuu lastensa elämään enemmän kuin isä, mutta muutoin täysin samalla kaavalla. Miehen malli on saatu ja opittu. Se ei muutu juttelun kautta.

Vierailija
44/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on karmeita viikonloppuja. 😳 Me lojutaan koko perhe. Teini pelaa ja puolison kanssa maataan sohvalla vierekkäin ja katsellaan leffoja. Ruoka tilataan jostain.

Arkena sitten taas aherretaan.

Vierailija
45/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oltiin taidenäyttelyssä, ruokakaupassa ja anopin luona. Kotona kuunteli äänikirjaa ja nukahti kunnes tuli tekemään ruokaa mun kanssani.

Huomenna riehuu lapsenlapsen kanssa

Vierailija
46/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä: ryyppää! 

Vierailija
47/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäämistä omaan päivääni:

Kävin katsomassa The Fabelmans elokuvan elokuvateatterissa. Olipa se maanläheinen ja maagisen tunnelmallinen. Jos nyt oon ymmärtänyt oikein niin elokuva kertoo Steven Spielbergin nuoruudesta. Steven Spielbergin ohjaama elokuva The Fabelmans on.

Mielestäni viiden tähden elokuva.

M30

Vierailija
48/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyksä tekee kodin askareita.

Exä ei tehnyt, ja siksi käskin lähtee laputtamaan.

Vierailija
49/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt miehenne sentään nussii teijän kaa viikonloppuisin vai käykö vieraissa/vetää käteen vain?

Vierailija
50/66 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin miehen kanssa aamulla koiran kanssa lenkillä, rautakaupoillakin käytiin ja elokuvissa.

Vierailija
51/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap makaa vauva.fi sivulla koko viikon itkemässä ja valittamassa 😂😂😂😂

52/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ryyppää myös

minäkin ryyppään, mutta myös siivoan pesen pyykit (käsin sekä koneella) teen ruuat huollan vanhan autonrotteloni käyn kaupassa melkein päivittäin ravintolat ei kiinnosta liian kallista, työeläke noin 1300 euroa räpylään olen ex/mies vuodesta 1987.

Vierailija
53/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuubalainen mies siivoushullu ja laittaa ruokaa.

Vierailija
54/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tee paljoa muuta kuin löhöön sovalla ja pelaan tai katson telkkaria. Kerran viikossa pyöräytän koneellisen pyykkiä, joskus kaksi tai kolme, kun on lakanat ja pyyhkeet. Joskus pesen kylppärit. Ruoan laitan jaa käyn kaupassa, mutta ruokakin riittää aina kahdeksi päiväksi. Tiskinetta täyttelen ja pannut tiskaan kun huvittaa tai puhtaita tarvitaan, mutta joku muu saa tyhjentää koneen. Kissoja ei tarvii ulkoilluttaa eikä lapsia käyttää missään, kun ne istuu töiden jälkeen omissa huoneissaa pelaamassa ja syövätkin omissa huoneissaan. Jos joku ei imuroi, niin ei se ole mun ongelma.

Vierailija
55/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet odottaa, että ne vuosittaiset miehen työt pamahtaisi päälle kuten renkaiden vaihto ja rännien tyhjennys. Sitä varten pitää levätä yli 360 päivää vuodessa ja suunnitella miten hommat hoitaa. 

Vierailija
56/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies urheilee, vie lasta harrastukseen ja tekee kotitöitä käskystä.

Vierailija
57/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta enpä tee minäkään. Miksi vapaapäivänä pitäisi pitää jotain työleiriä?

Ei työleiriä, mutta kyllä koti ja lapset pitää silti hoitaa. Ei niitä jätetä vain toisen harteille. 

58/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan yhdessä pitkään, laitetaan ruokaa, mies ulkoilee meidän pikku taaperon kanssa ja sanoo mulle, että lepää sillä välin. Mä hoidan lasta eniten muuten kun oon kotona. Toisinaan mies ulkoiluttaa koiria ja yhdessä käydään kaupoilla ja muilla asioilla. Katsellaan yhdessä ekokuvia ja sekstaillaan n. kolme kertaa päivässä. Ihanaa arkea:)

Vierailija
59/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli puolen yön jäljestä töistä kotiin ja puolen päivän jäljestä takaisin.

Vierailija
60/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en tee vkonloppuisin muuta kuin makaan. On valtavaa ylellisyyttä voida maata, levätä, harrastaa nukkumista, olla tekemättä mitään. Se on täyttä luxusta. Ja ilmaista.

N52