Tekeekö teidän miehet viikonloppuisin muuta kuin makaa?
Makaa sohvalla tai sängyssä koko viikonlopun. Ei tee kotitöitä, ei kolaa pihaa, ei käy koiran kanssa ulkona (tai lasten), hengailee lapsien kanssa siellä telkkarin vieressä... Kivaa viikonlopun viettoa perheen kanssa...
Kommentit (66)
Mies on selviytymismoodissa. Kaikki pakollinen hoituu mutta ei mitään ylimääräistä.
Tänä viikonloppuna hän on töissä ja nukkuu, muuhun ei jää aikaa. Vapaapäivinä lenkkeilee koiran kanssa pari-kolme kertaa päivässä, kolaa pihan, kantaa puut valmiiksi, lämmittää takkaa, laittaa ruuan jos minä olen töissä, hoitaa tiskit, kuskaa lapsia (isoja eli eivät halua mitään ulkoilu- ja leikkiseuraa, mutta aikanaan sekin sujui), imuroi, pyykkää jos pyydetään, huoltaa autot, talon yms. Pääsen helpolla, mutta minulla on huomattavasti vähemmän vapaapäiviä.
En ole suhteessa, mutta mä oon käynyt kaupoilla ja käyttänyt koiraa lenkillä. Kävin pelolla koiran kanssa ja seitsemän peuraa tuli bongattua.
M30
Tekee. Välillä kyllä makaakin, mutta niin minäkin puolestani istun edes juuri nyt tälle pöllöpalstalle tekstiä suoltamassa.
Ei, toljottaa nytkin kaiken urheilun ja myöhemmin vetää yksin kaljaa, lonkkua ja käteen.
Näin lauantaisin kattoo ravit mutta se suotakoon. Osallistuu kyllä kotitöihin ja lenkittää koiran ja auraa pihan sekä lämmittää.
Tekee mieheni ihan kaikki kotityöt jos en ehdi itse tehdä, olen sairaana tai en osaisikaan ja aina korjaa heti kaikki mitä pyydän korjaamaan. Meillä ei ole rempallaan ikinä mitään ollut yli 30 vuoteen.
Öö, miesystäväni on työtön. Ollut jo muutaman vuoden. Asuu omassa huushollissaan tosin mutta tiedän toki suunnilleen mitä tekee viikolla ja viikonloppuna. Viikolla nukkuu miten huvittaa, imuroi ehkä 1-2 krt/kk, tiskit hoitaa koneeseen ja pois 1-2 krt/vko. Samoin pyykkejä. Kämppä on sekainen ja likainen. Eli on laiska. Jos nyt ihan pakko tehdä joku t homma niin saa tehtyä. Viikonloppuna vetää kaljaa kaksin käsin eikä tee mitään muuta kuin istuu sohvalla, saunassa tai nukkuu. Juo aamusta iltaan. Ei tosiaan saman katon alle tämän kanssa.
Ei ne koskaa mitään tee kirjoitti:
Öö, miesystäväni on työtön. Ollut jo muutaman vuoden. Asuu omassa huushollissaan tosin mutta tiedän toki suunnilleen mitä tekee viikolla ja viikonloppuna. Viikolla nukkuu miten huvittaa, imuroi ehkä 1-2 krt/kk, tiskit hoitaa koneeseen ja pois 1-2 krt/vko. Samoin pyykkejä. Kämppä on sekainen ja likainen. Eli on laiska. Jos nyt ihan pakko tehdä joku t homma niin saa tehtyä. Viikonloppuna vetää kaljaa kaksin käsin eikä tee mitään muuta kuin istuu sohvalla, saunassa tai nukkuu. Juo aamusta iltaan. Ei tosiaan saman katon alle tämän kanssa.
Miksi tuollaiseen olet edes tutustunut. Naimiseenko olet sitä tarvinnut ja kuinka se edes sitä jaksaa.
Tekee paljonkin. Yhdessä käydään kaupassa lauantaina, mies tekee ruokaa perheelle koko viikonlopulle, talvisin tekee lumitöitä tarvittaessa, kesällä häärii pihalla nurmikonleikkuussa tmv., joskus omissa jutuissaan autotallissa, kuskaa lapsia harrastuksiin jos niitä on, yhdessä istutaan sitten iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen makaa päälläni tai allani, mutta kyllä se välillä syö ja käy vessassakin.
Ihan selväti ns. Kulttuurin Miehiä :D Täytyy arvostaa!
Mies makaa sohvalla masentuneena, kun minä olen kaikki viikonloput av:lla.
Koko ajan jotain ja jossain menossa. Ei makaa arkena eikä viikonloppuna kuin öisin. Itse taas makoilen liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mies makaa sohvalla masentuneena, kun minä olen kaikki viikonloput av:lla.
Vihjaili joku kuukausi sitten, että pitäisikö minun hankkia jotain apua netistä vieroittautumiseen. Yritti väkisin saada kuntopolulle ympyrää kiertämään tai teatteriin johonkin tyhjänpäiväisyyksiin aikaa tuhlaamaan. Mokoma sekopää! Annoin kuulla kunniansa eikä ole sen jälkeen älynväläyksiään esitellyt.
Miten olet ap yrittänyt auttaa miestäsi? Selvästi hän tarvitsisi apua joko vastuidensa tai työkuormansa kanssa, kun vapaa-aika on pakko käyttää palautumiseen.
Pari vuotta jos jatkaa vielä niin tulee seinä vastaan ja sitten se ei enää sängystä nouse arkenakaan.
Töitä töitä töitä töitä töitä töitä töitä töitä töitä töitä töitä töitä töitä töitä
miellä ex ukko teki vkpl muita askareita kuin päivähommiaan eli metsässä seuraavan vuoden puita haalasi, korjaili omat ja sukulaisten autot, koneet ja laitteet, saattoi aamulla lähteä jo 4-5 aikaan hommiin kun normaalisti meni aina aamu 6 n viikolla. ssama ja sitten sunnuntaina ennen kaupunkiin ajoa. siinähän ne meni vklp aina noin.
Mun mies just täytti astianpesukoneen, laittoi sen päälle ja nyt pyyhkii lattialta pölyjä + vetää jalkalistanpäällisiä. Tai no nyt ehtikin jo tarttua mainoslehtiin ja jäi lukemaan niitä. Meinaa kohta lähteä ulos lapsen kanssa ja vie roskat samalla. Tätä ennen pesi vessanpöntön ja pyyhki pölyt kylppärin lattialta.
Minä istun tässä av:llä ja menen kohta laittaan pyykit narulle ja toisen koneellisen pyörimään.
Mä oon ennemmin meistä se, joka makaa viikonloppuisin.
t. N41, 19v yhdessä M45:n kanssa