Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehet viikonloppuisin muuta kuin makaa?

Vierailija
18.02.2023 |

Makaa sohvalla tai sängyssä koko viikonlopun. Ei tee kotitöitä, ei kolaa pihaa, ei käy koiran kanssa ulkona (tai lasten), hengailee lapsien kanssa siellä telkkarin vieressä... Kivaa viikonlopun viettoa perheen kanssa...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaamme molemmat, viikonlopun tarkoitushan on levätä. Koiraa ei onneksi ole, kissat tulevat makaamaan meidän viereen. Työ vie kaikki voimat, viikonloppu menee molemmilla töistä palautumiseen. Nukutaan, saunotaan, rakastellaan, tilataan pizzaa, katsotaan telkkua, jutellaan, nukutaan.

Vierailija
62/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse roikkuu päivät pitkät palstalla ja valittaa, kun mies ei tee mitään. Vitsikästä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee. Ihan normi kotitöitä yms. Joskus laittaa ruokaa, joskus minä laitan ruokaa. Ulkoillaan jne. Lauantaisin raidataan molemmat kiltamme kanssa FFXIV pelissä.

Vierailija
64/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, miten voisi kun kaikki miehet on pska sikoja.

Vierailija
65/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laiskaa äijää onneksi.

Vierailija
66/66 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla kävi, oltiin koko perheellä pihalla, pulkkailtiin ja mies enimmäkseen teki lumityöt. Käytiin myös kaupassa ja uimassa. Leikkinyt lasten kanssa enemmän kuin minä, siivoillut (kuten myös minä). Aika perussettiä. Yhdessä katseltiin eilen leffaa, kun lapset nukkui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi