Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Sad Beige -äiti tai tunnetko sellaisia?

Vierailija
18.02.2023 |

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun aloittaja on aika sad tapaus. :(

Vierailija
162/164 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden sad beige maman. Siis sellaisen että kaikki on kirjaimellisesti sitä samaa tasaista beigeä. Jännästi tämän maman aivotoimintakin tuntuu olevan samaa tasaista beigeä käyrää hyvin usein. On siis työkaverini.

Sitten tiedän paljon sellaisia maanläheisillä murretuilla sävyillä sisustajia. Näilläkään ei ole kovin räikeitä leluja tms, mutta silti lastenhuoneet on jotenkin hyvin värikkään oloisia. Tykkään kovasti tästä sisustustyylistä, mutta en osaa ollenkaan toteuttaa sitä itse.

Olen sitten päätynyt siihen että meidän kodissa on räikeitä värejä. Toki yritän hiukan saada jotain kuria väreihin, ettei niitä ole aivan sikinsokin vaan harmonisesti, mutta kyllä tuo tuntemani sad beige mama varmaan pyörtyisi täällä. 

En oikein osaa samastua sellaisiin lapsiperheisiin joilla koti pitää olla tyylikkäästi sisustettu. Taaperot kuitenkin tykkää että on leluja esillä ja niitä värejä ja hauskoja kuvia jne. Meidän koti on meidän lastenkin koti - niinpä meillä on esim. olohuoneen seinällä pyykkipojilla naruun kiinnitettyjä lasten piirustuksia, ruokapöydällä taidetarpeet käyttövalmiina ja olkkarin nurkassa duplot laatikoissa. Ai niin ja keittiössä nurkassa punainen potta koska pienimmäinen harjoittelee potalle. Tosiaan moni sisustusintoilija varmaan saisi slaagin mutta mun mielestä meillä on ihan kodikasta. Kun lapset kasvaa ja lelut vähenee niin voidaan uudelleenmiettiä. Ne piirustukset kyllä varmaan jää seinälle koska mun mielestä ne on oikeasti tosi kivoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avan älytöntä  sisustaa  koti  kokonaan  valkoiseksi tai beigeksi  Lapsen lelut ja vaatteetkin samaa väriä kaikki. Tuo muoti on todella tylsän näköistä ja ankeaa  Jokainen tarvitsee värejä Lapset etenkin väreistä saavat iloa ja  virikkeitä

Vierailija
164/164 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sisustajien vauva ja lapsi parkoja. Kun vanhemmat hurahtavat noin  muodin mukaiseen tyyliin ja elämään  Kyllä monesti tarvittaisi ihan normaalia maalaisjärkeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi