Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mossan vitamin cocktail. Kaikki mossan tuotteet on mun suosikkeja.
Veit sanat suustani!
Mulla tulee outoa ihottumaa tuosta, mutta mulla on myös vähän outo ihokin.
Kuinka paljon holvaat tätä kasvoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani!
Erittäin runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani!
Erittäin runsaasti.
1-2 tippaa riittää.
- Ekopharman tuotteet
- Cattecon suolasaippuat
- Ihan Pihkassa huulivoide
- Atopik -sarja
Bonuksena
- Fiini tassuvoide: sopii itselle ja koiralle😄
Bybi silmänympärystuotteet. Whamisa kasvoveden (ei cactus). Sapiens seerumi. Paras voide hieman hakusessa. Patukan öljy.
Murunuru vartalovoide. John Masters hiustuotteet . Patukan joku seerumi jota ei enää oo, mut tuo sapiens pääsee lähelle.
Suuria pettymyksiä ovat olleet cactus, rahua ja evolven HA-seerumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?
Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.
En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.
Seborrean hoidossa kannattaa ihan suosiolla kääntyä apteekin puoleen. Ihoon kokeilisin Mossan tuotteita, kohtuu hintaisia ja toimivia.
Kiitos! Olen tehnyt näin eikä hoito valitettavasti minulla toimi lainkaan. Ketokonatsoli-sampoot ja kortisoni vain pahensivat ongelmaa minulla. Tuo Erisan toimii edes jotenkin. Olen myös kokeillut teepuuöljyä ja se oli ok. Ei ihmeitä, mutta ihan ok.
Uskon, että luonnonkosmetiikasta juuri voisi löytyä paras apu, joten jos joku on löytänyt tämmöisen, niin olisin kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?
Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.
En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.
Seborrean hoidossa kannattaa ihan suosiolla kääntyä apteekin puoleen. Ihoon kokeilisin Mossan tuotteita, kohtuu hintaisia ja toimivia.
Ai niin ja kiitos myös Mossa-vinkistä. Olen kokeillut enkä hirveästi näistå tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whamisa Organic Seeds Shampoo Oily Scalp on ainoa tuote mitä mun ongelmainen päänahka kestää. Teen tällä tuplapesun joka toinen päivä ja kerran tai kaksi kuukaudessa pesen jollain syväpuhdistavalla.
Kiitos paljon! Tämän kokeilen nyt heti. :)
Ekopharman Mustaherukka-sarja herkälle couperosaiholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
System 4 hiushoitotuotteissa on seborreaan sopivia tuotteita. Kannattaa kokeilla niitä. Itsellä ollut vähän apua niistä. Toki eivät varmaan täytä luonnonkosmetiikan määritelmää. Tulivat vaan muuten mieleen ja päätin niitä ehdottaa.
Kiitos myös tästä sinulle kovasti! Käytin näistä yhtä ehkä 10v. sitten ja se toimi suunnilleen yhtä hyvin kuin tuo Erisan. Yhtäkkiä sitten päänahka lakkasi siitä pitämästä. Kokeilen tuon Whamisan ja ehkä sitten taas tätä, jos ei toimisi.
Te joilla on käytössä Laponie: millaiselle iholle teillä toimii?
Tata Harper kiinnostaa, vaikka hinta on sellainen, että en kyllä tiedä, kokeilenko kun ei pientä testeriä saa. Itse en kaipaa tai siis saan kosteutuksen kyllä vähemmälläkin hinnalla, mutta kiinnostaisi, voiko tehdä muutakin muutosta?
Viisikymppisen kuivaihoisen pelastus on ollut Luonkos Rebirth-puhdistuskakku. Ihana koostumus, eikä ikinä enää kiristelyä pesun jälkeen.
Whamisan Deep Rich Toner, Egyptian Magic ja manteliöljy.
Kesäisin Deep Rich Toner ja päälle manteliöljyä, sama ympäri vuoden jos on iho hyvänä ja leuto sää. Pakkasilla tai kylmällä/tuulisella säällä Deep Rich Toner ja Egyptian Magic päälle, muutoin Egyptian Magicia lähinnä huulirasvana.
Syksystä kevääseen atopia oireilee välillä pahemmin ja välillä vähemmän, silloin kun on pahana eli tulee ihottumalänttejä, laitan kauraöljy-sheavoita ja otsonoitua seesamiöljyä.
Jos on oikein lämmin ja kostea sää, niin pelkkä ruusuveden suihkuttelu kasvoille voi riittää hyvin. Suomessa vaan usein tuota ihon kuivuuden/ihottuman kanssa taistelua eli kauraöljy-sheavoit, seesamiöljyt, Deep Rich Tonerit ja Egyptian Magicit käytössä...
Vierailija kirjoitti:
Whamisan Deep Rich Toner, Egyptian Magic ja manteliöljy.
Kesäisin Deep Rich Toner ja päälle manteliöljyä, sama ympäri vuoden jos on iho hyvänä ja leuto sää. Pakkasilla tai kylmällä/tuulisella säällä Deep Rich Toner ja Egyptian Magic päälle, muutoin Egyptian Magicia lähinnä huulirasvana.
Syksystä kevääseen atopia oireilee välillä pahemmin ja välillä vähemmän, silloin kun on pahana eli tulee ihottumalänttejä, laitan kauraöljy-sheavoita ja otsonoitua seesamiöljyä.
Jos on oikein lämmin ja kostea sää, niin pelkkä ruusuveden suihkuttelu kasvoille voi riittää hyvin. Suomessa vaan usein tuota ihon kuivuuden/ihottuman kanssa taistelua eli kauraöljy-sheavoit, seesamiöljyt, Deep Rich Tonerit ja Egyptian Magicit käytössä...
Ai niin unohtui; Olivan palasaippua on ihan ykkönen hiusten ja vartalon pesuun, en ole käyttänyt kuuteen vuoteen mitään muuta hiuksilleni ja ovat hyvässä kunnossa (silloin kuusi vuotta sitten ennen tuon käyttöä kampaaja sanoi, että minulla on niin kuiva hiuslaatu, että pitää käyttää joka pesulla tehohoitoaineita, mutta aloin käyttää oliiviöljypalasaippuaa ja se oli hyvä :D)
Ja nuo kauraöljy-sheavoi ja otsonoitu seesamiöljy toimii yhtä hyvin kuin kortison-voide atopialle, eli noiden avulla välttää kortisoinin käytön.
Opettele käyttämään välimerkkejä
Luonkos Infinity cake, ihonpuhdistus. Silkkinen pehmeä iho. Rauhoittaa myös. Aivan yllätys miten upea tuote.
Mikä tuossa Tata Harperissa oikein maksaa noin paljon?