Onko aseksuaalisuus tosi juttu?
Onko aseksuaalisuus suuntautuminen vai ei? Saa kommentoida.
Kommentit (12)
Mitä tarkoitat onko tosi juttu? Itse olen täysin nollaseksuaalinen. En syty naisista enkä miehistä enkä muista. En koe tarvetta myöskään masturbointiin ikinä. Tämä on ihan todellista ja niinpä ajattelen olevani aseksuaali.
Mielestäni aseksuaalisuus on ihan loogisestikin ajateltuna todellinen ilmiö. Kun miettii, että on niitä joita kiinnostaa seksuaalisessa mielessä vastakkainen/muut sukupuolet kuin omansa, niitä joita kiinnostaa oma sukupuoli mutta ei vastakkainen sekä niitä joita kiinnostaa miehet/naiset tai kaikki... niin pakkohan sitten on olla myös niitä joita ei kiinnosta mikään sukupuoli :-D
Kyllä se on "tosi juttu".
Aseksuaalisuus on sekalainen seurakunta erilaisia mieltymyksiä ja mieltymusten puutteita. Kaksi aseksuaalia eivät siis käytännössä ole välttämättä lainkaan samalla tavalla aseksuaaleja.
Toinen rakastuu mutta ei halua panna. Toisesta peneminen on ihan hauskaa mutta ei varsinaisesti tunne toista kohtaan.
Yksi tyydyttää itseään, toinen ei.
Joku kaipaa läheisyyttä, mutta ei seksiseksiä.
Yksi katsoo ettei ole homo tahi hetero vaan aseksuaali, toinen määrittää itsensä esim. heroksi (vaikken kyllä tajua millä perusteella).
Tarkempia sanoja varmaan ilmestyy tähänkin seksuaalisuuden skaalaan kunhan aika kuluu.
Se on sitä että pystyy oleen ilman vaimoa ja h-uoria koko elämänsä koska osaa r.unk ata niin hyvin
Vierailija kirjoitti:
Yksi katsoo ettei ole homo tahi hetero vaan aseksuaali, toinen määrittää itsensä esim. heroksi (vaikken kyllä tajua millä perusteella).
Nää on niitä aseksuaaleja, jotka rakastuu muttei koskaan halua panna. Ovat siis homo/hetero/bi aseksuaali sen mukaan, minkälaisiin ihmisiin he rakastuvat.
Ei ehkä aivan sataprossaa ole, olen jo noin 70v. eikä minulla ole koskaan ollut seksiä, ei edes oman kouran kanssa. Jaa'a, muistanpa nuorna miehenä kerran yrittäneeni yhtä naiseläjää saatille ja siihen se sitten jäikin. Häätyy tunnustaa joskus katelleeni sellasia parikymppisiä viettelyksiä keikuttavan ohi, mutta ei niitä arvaa liian pitkään mulkoilla, pääsee vaan turhan tautta käräjille seksuaalisesta häirinnästä, naiset kun häiriintyy niin helposti nykyään. Tai riippuu häiriintymis asteesta kuka niitten perään kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä aivan sataprossaa ole, olen jo noin 70v. eikä minulla ole koskaan ollut seksiä, ei edes oman kouran kanssa.
Kaikisss aseksuaalisten kommenteissa on yhteistä se että tämä ominaisuus ei kuulosta sellaiselta joka periytyy edes yhden sukupolven yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä aivan sataprossaa ole, olen jo noin 70v. eikä minulla ole koskaan ollut seksiä, ei edes oman kouran kanssa.
Kaikisss aseksuaalisten kommenteissa on yhteistä se että tämä ominaisuus ei kuulosta sellaiselta joka periytyy edes yhden sukupolven yli.
Ja silti samaan tapaan kuin homoseksuaalisuutta sitä vaan aina ilmestyy jostain.
On. Itse en ole ikinä ollut kiinnostunut koko aktista.
Eunukit olivat varmaan sellaisia, mutta voi kai niitä synnynnäisestikkin olla. Monet väittävät olevansa vanhojapoikia koko elämänsä ja halsahtavat vanhoilla päivillänsä naisiin . Sitten eivät osaa muusta puhuakkaan kuin naisista.
Vierailija kirjoitti:.
Ja silti samaan tapaan kuin homoseksuaalisuutta sitä vaan aina ilmestyy jostain.
Eläimillä, esimerkiksi koirilla tämä on hyvinkin helposti selitettävissä.
Kyseessä kun ovat yliseksuaaliset urokset jotka nussivat narttujakin ja parantavat omien geeniensä mahdollisuuksia käyttäytymällä kiimassa olevan nartun tapaan ja houkuttelemalla muita uroksia ruiskuttamaan lastinsa suoleen nartun sijaan.
Viikon jomottavan sulkijalihaksen hinnalla kaikki alueen kiimassa olevat nartut kantavat omia pentuja.
Ei kaikkien tarvitse seksiä harrastaa tai niin sanotusti hankkia parisuhdetta. Jos mies tai nainen on aseksuaali ei se ole muilta pois.