Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?

Vierailija
17.02.2023 |

Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!

Kommentit (1168)

Vierailija
41/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän luonnonkosmetiikka kaikessa kosmetiikassani (suihkugeeli, dödö, kosteusvoide, shampoo jne), koska haluan minimoida kehooni kohdistuvan kemikaalikuorman. Noita ylläolevia tuotteita käytän ihan joka päivä ja laajoilla ihoalueilla. Iso plussa luonnonkosmetiikalle (luomu)!

Vierailija
42/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läläläää eipä kerrota sulle ap, pysy vaan rumana trololol.

Provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?

Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.

En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.

Vierailija
44/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tulee käytettyä paljonkin erilaista luonnonkosmetiikkaa, koska haluan lähinnä käyttää vain sellaista vegaanista ja luonnollista kosmetiikkaa ja monet merkit sitten ovat sitä luonnonkosmetiikkaa.

Vierailija
45/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen kasvoni aina omalta pihalta keräämälläni kastevedellä. Kerään käpyjä ja poimulehtiä myös. Luonnonkosmetiikkaa ei kuulu ostaa kaupasta.

Käpylehmä heh heh

Vierailija
46/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laponie puhdistusmaito

Taiga eye creme sensitive

Nurme shaving soap

Whamisa cactus serum

Vierailija
47/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laponie puhdistusmaito

Taiga eye creme sensitive

Nurme shaving soap

Whamisa cactus serum

Ja Evolve cleaning melt

Vierailija
48/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bybi Bakuchiol Booster! Aivan loistava tuote, saa ihon näyttämään todella hyvältä. Ainoa miinus siitä että pieni purkki ei ole kovin riittoisa.

Vierailija
49/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?

Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.

En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.

Seborrean hoidossa kannattaa ihan suosiolla kääntyä apteekin puoleen. Ihoon kokeilisin Mossan tuotteita, kohtuu hintaisia ja toimivia.

Vierailija
50/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bybi Bakuchiol Booster! Aivan loistava tuote, saa ihon näyttämään todella hyvältä. Ainoa miinus siitä että pieni purkki ei ole kovin riittoisa.

Itse kokeilin joskus sitä mansikka boosteria, en tykännyt. Tuotteen tuoksu muuttui myös aika nopeasti härskiintyneeksi.

Vierailija
51/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whamisa Organic Seeds Shampoo Oily Scalp on ainoa tuote mitä mun ongelmainen päänahka kestää. Teen tällä tuplapesun joka toinen päivä ja kerran tai kaksi kuukaudessa pesen jollain syväpuhdistavalla.

Vierailija
52/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma arkimeikkini sisältää nämä luonnonkosmetiikan tuotteet:

- meikkivoiteen

- peitevoiteen silmänalusille

- kulmakarvageelin

- kulmakarvavärin

- ripsien taivutuksen ja ripsivärin

- varjostuspuuterin

- poskipunan

- värittömän puuterin

- joskus luomivärin ja pohjustuksen sille

- joskus huulipunan

Käytössä siis 8 eri tuotetta ja 30 min menee.

30 minuuttiahan on ihan sika kauan. Mun arkimeikissä menee ehkä 3min

Vierailija
53/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

System 4 hiushoitotuotteissa on seborreaan sopivia tuotteita. Kannattaa kokeilla niitä. Itsellä ollut vähän apua niistä. Toki eivät varmaan täytä luonnonkosmetiikan määritelmää. Tulivat vaan muuten mieleen ja päätin niitä ehdottaa.

Vierailija
54/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja madaran hedelmähappokuorinta😍

Myös novexertin hyaluronihappo naamio on huippu.

Vierailija
55/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti brändinsä luonnonkosmetiikkaa, mutta The Ordinaryn luomutyrniöljy. Silleen yö-öljynä käytettyjä, koska värjää kasvot oranssiksi.

Vierailija
56/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ere Perez carrot color pot

Vierailija
57/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Terva)pihkavoide 

Hunajavoide

Teepuuöljy

Vierailija
58/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihollani toimii parhaiten Laponien tuotteet; käytössä puhdistusmaito, rauhoittava seerumi, kosteusvoide päivävoiteena ja kosteuttava maski yövoiteena.

Meikeistä Alima Puren mineraalipuuteri ja Hynt Beautyn peitevoide.

Vierailija
59/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on isommassakin purkissa. Maksaa vajaa viisikymppiä.

Vierailija
60/1168 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mossan vitamin cocktail. Kaikki mossan tuotteet on mun suosikkeja.

Veit sanat suustani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän